Πριν μας αποχαιρετήσει και το φετινό καρναβάλι ολοκληρώσαμε τις αποκριάτικες δράσεις μας με την κατασκευή μασκών όπως αυτές:
Παίξαμε παιχνίδια λογικομαθηματικής σκέψης και παρατηρητικότητας στον υπολογιστή ενισχύοντας τις ψηφιακές μας δεξιότητες:
Παίξαμε κινητικά παιχνίδια για την ενίσχυση της αδρής κινητικότητας μας:
Κατασκευάσαμε και πετάξαμε εναλλακτικούς χαρταετούς:
Δεν ξεχάσαμε να φτιάξουμε μαρτάκια για να καλωσορίσουμε και να καλοπιάσουμε τον Μάρτη…
Στις 6 Μαρτίου ήταν η Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού (bullying). Γυρίζοντας στο σχολείο από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας αφιερώσαμε κάποιες διδακτικές ώρες στο θέμα αυτό, ώστε να ξεκαθαρίσουμε όσο το δυνατό καλύτερα πότε π.χ. μια πράξη που μας ενοχλεί είναι αποτέλεσμα εκφοβισμού (= συστηματική πράξη βίας από κάποιον δυνατότερο προς κάποιον πιο αδύναμο με σκοπό να τον βλάψει) και πότε είναι αποτέλεσμα μιας συμπεριφοράς εξαιτίας π.χ. άγνοιας κανόνων κοινωνικής συμπεριφοράς.
Δημιουργήσαμε έναν ομαδικό πίνακα κολλάζ καταγράφοντας συμπεριφορές που μας πληγώνουν και «τσαλακώνουν την καρδιά μας», ανεξαρτήτως bullying…
Το συγκρότημα Locomondo με το τραγούδι του «Χέρια σαν αυτά» μας ενέπνευσε, για να διερευνήσουμε τι είναι ικανά να κάνουν τα χέρια μας: να χαιρετήσουν, να ράψουν, να χαϊδέψουν, να χτυπήσουν, να γρατζουνίσουν, να αγκαλιάσουν, να ρίξουν μπουνιά…
…και να αποφασίσουμε πως θέλουμε να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας με τρόπο που δεν «τσαλακώνουν την καρδιά» των ανθρώπων γύρω μας:
Με την miss Katerina που μας κάνει αγγλικά δημιουργήσαμε μια ομαδική αφίσα με σύνθημα: STOP VIOLENCE ολοκληρώνοντας τις δράσεις μας που τις αφιερώσαμε κατά της βίας στο σχολείο…
Δεν παραμελήσαμε στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων να φτιάξουμε και δελτία ταυτότητας ως γνήσιοι εθελοντές διασώστες άγριων ζώων
Συντάκτης: Γεωργάκη Γεωργία






















