Ηλεκτρονικές Αιτήσεις Εγγραφής σε ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

Από τις 24 Ιουνίου 2022 και ώρα 10:00 έως και τις 7 Ιουλίου 2022 και ώρα 23:59, όσοι/-ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2022-2023.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://eeggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggrapheseskholeio/eggrapheananeoseeggraphessegenikokaiepaggelmatikolukeio,

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

 

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής

Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής

Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Τμήμα Β΄ – Μαθητικής Μέριμνας, Σχολικής Ζωής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού


ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

Ενημερώνουμε τους γονείς και κηδεμόνες ότι οι εγγραφές για το νέο σχολικό έτος 2022-23 για την Α’  Γυμνασίου και η ανανέωση εγγραφών για τη Β΄ και Γ΄  Γυμνασίου θα γίνονται από 21 έως 30 Ιουνίου, ώρες 08:00π.μ. – 02.00μ.μ.

Εγγραφές Β’ και Γ’ τάξης

Η ανανέωση της εγγραφής γίνεται και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών που θα φοιτήσουν στη Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου παρακαλούνται να προσέλθουν και να συμπληρώσουν τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση για να γίνει ανανέωση της εγγραφής. Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης στο σχολείο, μπορείτε να κατεβάσετε τις υπεύθυνες δηλώσεις εδώ [ΥΔ] και να αποσταλούν μέσω email σύμφωνα με τις αναλυτικές οδηγίες που παρατίθενται παρακάτω.

Εγγραφές Α’ τάξης

Η εγγραφή γίνεται και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες. Συγκεκριμένα οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών της Α’ τάξης θα πρέπει:

  1. Να προσέλθουν στο σχολείο για να συμπληρώσουν την Υπεύθυνη Δήλωση. Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης στο σχολείο, μπορείτε να κατεβάσετε τις υπεύθυνες δηλώσεις εδώ [ΥΔ] και να αποσταλούν μέσω email σύμφωνα με τις αναλυτικές οδηγίες που παρατίθενται παρακάτω.
  2. Να παραλάβουν από το σχολείο το Ατομικό Δελτίο Υγείας και να το προσκομίσουν στο σχολείο το Σεπτέμβρη. Κατεβάστε το εδώ [ΑΔΥΜ].

 

Αναλυτικές οδηγίες εγγραφών

egrafes



Επίσκεψη των μαθητών του Β1 στη Μονή Βλατάδων και τη Μονή Λατόμου

Την Τετάρτη 11 Μαΐου 2022 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών/τριών του Β1 στη Μονή Βλατάδων και τη Μονή Λατόμου/Όσιος Δαυίδ, στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών, με υπεύθυνη τη θεολόγο του σχολείου κ. Μαρία Συργιάννη και συνοδό την κ. Μαρία Ζωφάκη. Εκτός από την ξενάγηση στους χώρους των δυο μοναστηριών οι μαθητές και οι μαθήτριες δούλεψαν ομαδοσυνεργατικά με φύλλα εργασίας.
973743 Μονή Λατόμου image IMG 20210531 094559 IMG 20210531 094641 IMG 20210531 100035 IMG 20220511 121945 IMG 20220511 122011 IMG 20220511 122118 Latomou Monastery View

Διαχείριση του άγχους κατά την περίοδο των εξετάσεων

από τη Μαρία Δημητριάδου, Ψυχολόγο και τη Δήμητρα Καζακίδου, Κοινωνική Λειτουργό
Διαχείριση Άγχους Κατά Την Περίοδο Των Εξετάσεων
Η περίοδος των εξετάσεων είναι μια ιδιαίτερα φορτισμένη περίοδος στη ζωή των μαθητών, καθώς συνδέεται με την επίτευξη των στόχων για τον μελλοντικό επαγγελματικό προσανατολισμό. Όπως είναι φανερό ένας τέτοιος στόχος ο οποίος με βάζει σε σκέψεις για το πόσο ικανός είμαι, αν θα πετύχω ή δε θα επιτύχω στη ζωή μου, αν θα απογοητεύσω τους δικούς μου, τους καθηγητές και τον εαυτό μου, είναι φορτισμένος με ένταση, αγχώδεις και αρνητικές σκέψεις και συναισθήματα.
Ενώ λοιπόν είναι αναμενόμενο ότι αρκετοί από εσάς θα βιώσετε κάποιου βαθμού ένταση και άγχος, είναι πολύ σημαντικό να υιοθετήσετε κάποιες συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε τα δυσάρεστα συναισθήματα και τις σωματικές εκδηλώσεις του άγχους και να αποκτήσετε στρατηγικές αντιμετώπισης.
Το άγχος όταν είναι δημιουργικό μας βοηθάει να βρεθούμε σε εγρήγορση. Βοηθάει στη συγκέντρωση, την επίδοση και τη διατήρηση των επιπέδων ενέργειας του οργανισμού αρκετά υψηλά ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της μελέτης. Όταν όμως το άγχος μας κατακλύζει, τότε σταματάμε να είμαστε παραγωγικοί και δημιουργικοί.
Πώς μπορούμε όμως να βοηθήσουμε τον εαυτό μας στη διαχείριση του άγχους μας;
 Θυμήσου όσες φορές τα είχες καταφέρει πολύ καλά στο παρελθόν.
 Σκέψου ότι επιτυγχάνεις το στόχο σου. Επανάλαβε αυτή τη σκέψη πολλές φορές.
 Διατήρησε επαφή με άτομα που σε κάνουν να νιώθεις καλά για τον εαυτό σου και σε
ηρεμούν.
 Μείνε αισιόδοξος/η και δημιούργησε θετικές εσωτερικές στάσεις οι οποίες μπορούν να επηρεάσουν τη διαδικασία μάθησης και αξιολόγησης και να λειτουργήσουν πιο αποδοτικά, όπως «θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και όλα θα πάνε καλά, θα πετύχω», «ακόμα και εάν
φοβηθώ θα το αντιμετωπίσω..»
 Επιβράβευσε συχνά τον εαυτό σου, με λέξεις θετικές, φράσεις και φωτογραφίες.
 Επικεντρώσου στα θετικά και δυνατά χαρακτηριστικά, χρησιμοποίησε το χιούμορ.
 Προσωπικές προσδοκίες – βάλε ρεαλιστικούς στόχους.
Να θυμάσαι ότι τα αποτελέσματά σου δεν σε καθορίζουν ως άτομο. Είσαι πολλά περισσότερα από την απόδοσή σου σε μια δοκιμασία!
 Ρεαλιστικοί στόχοι. Δεσμεύσου να ολοκληρώσεις μικρές δοκιμασίες κάθε μέρα.
 Δημιούργησε ένα πλάνο μελέτης.
 Ασχολήσου με ένα πράγμα τη φορά.
 Εποικοδομητική Μελέτη: οργάνωση-καταμερισμός, συγκέντρωση, κατανόηση, σημειώσεις,επανάληψη.
– Για τι είδους εξέταση προετοιμάζομαι;
– Πόσο έτοιμος/η νιώθω για αυτή την εξέταση;
– Ποιες ενότητες νιώθω ότι γνωρίζω καλύτερα;
– Με ποιες ενότητες πιστεύω ότι πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο;
– Ποιος τρόπος διαβάσματος με βοηθάει περισσότερο (π.χ. σημειώσεις, σχεδιάγραμμα);
– Ποιες μέρες και ώρες έχω διαθέσιμες για την προετοιμασία μου; Οπτικοποίηση του προγράμματος
– Με ποιον τρόπο θα τεστάρω ότι είμαι έτοιμος/η για την εξέταση;
– Διερεύνησε καινούριες στρατηγικές διαβάσματος.
– Χώρισε την ύλη
– Κάνε συχνά διαλείμματα
– Αν δεν μπορείς να συγκεντρωθείς, σήκω και κάνε ένα μικρό διάλειμμα
– Το να υποχρεώσεις τον εαυτό σου να κάθεται στο γραφείο για ώρες, ενώ δεν μπορείς να συγκεντρωθείς δεν είναι βοηθητικό
– 15 λεπτά συγκέντρωσης είναι προτιμότερα από 3 ώρες καθισμένος μη μπορώντας να συγκεντρωθείς

Διαλλείματα και στιγμές χαλάρωσης κατά την διάρκεια της ημέρας.
Ύπνος: Ξεκουράσου όσο περισσότερο μπορείς. Νυχτερινός ύπνος 9 ωρών είναι ενδεδειγμένος. Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι οι πληροφορίες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της ημέρας, αποθηκεύονται κατά τη διάρκεια του ύπνου. Ακόμη και όταν δεν
κοιμάσαι προσπάθησε να ξεκουράζεις το σώμα σου. Προσπάθησε να μην μείνεις ώρα μπροστά στην οθόνη πριν πας για ύπνο, καθώς δημιουργούν ένταση και ανησυχία.
Διατροφή: μια καλή διατροφή έχει θετικά αποτελέσματα στη διάθεση, τη συγκέντρωση και την παραγωγικότητα.
– Προσπάθησε να έχεις τουλάχιστον δύο πλήρη γεύματα μέσα στην ημέρα, τα οποία να περιλαμβάνουν πρωτεΐνη, λαχανικά και υδατάνθρακες.
– Απόφυγε τα λιπαρά γεύματα. Καλό είναι να έχεις κατά νου ότι η τροφή του εγκεφάλου είναι κυρίως οι υδατάνθρακες, οπότε μην του στερείς το φαγητό!
– Οι φρέσκοι χυμοί βοηθάνε γιατί προσφέρουν βιταμίνες και ενυδάτωση.
– Η καφεΐνη αν και παρέχει διέγερση, φαίνεται ότι δεν βοηθάει καθόλου στο άγχος και την ανησυχία
Άσκηση: Η σωματική άσκηση βοηθάει τους μύες να χαλαρώσουν από την ένταση και επίσης βοηθάνε στο να κατέβουν τα επίπεδα αδρεναλίνης και κορτιζόλης που έχουν εκκριθεί όσες ώρες βρίσκεσαι σε ένταση.
Αναπνοές, διαλογισμός.
Χρόνος ξεκούρασης: είναι πολύ σημαντικό, ακόμη και όταν βρίσκεσαι στην περίοδο των εξετάσεων, να βρίσκεις λίγο χρόνο για να ασχοληθείς με κάτι που σε ευχαριστεί.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να καλέσετε στην «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών 116111» ώστε να συζητήσετε με έναν ψυχολόγο όλα αυτά που μπορεί να σας απασχολούν
ΠΗΓΗ: ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τον Ερυθρό Σταυρό

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τις οικογένειες των μαθητών που ανταποκρίθηκαν στη δράση του σχολείου μας για τη συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για άπορες οικογένειες της πόλης μας εν όψει του Πάσχα. Τα είδη που συγκεντρώθηκαν παραδόθηκαν την Παρασκευή 15/4 στον Ερυθρό Σταυρό.

Viber 2022 05 04 11 37 03 746

Viber 2022 05 04 11 37 03 867

Viber 2022 05 04 11 37 08 403



Επίσκεψη της Α’ τάξης στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης

MOUSEIO2

Την Παρασκευή 01/04/2022 (Α2 και Α4) και την Δευτέρα 04/04/2022 (Α1 και Α3) πραγματοποιήσαμε δύο πολύ δημιουργικές εκπαιδευτικές επισκέψεις (στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας), στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης. Ξεναγηθήκαμε στην έκθεση: «Παλιά Επαγγέλματα – Εικόνες από την καθημερινότητα μιας άλλης Θεσσαλονίκης». Οι μαθητές /-τριες ξεναγήθηκαν από τον επιμελητή της έκθεσης Νίκο Μαραντζίδη σε εικόνες της Θεσσαλονίκης, εικόνες από τις αγορές της πόλης, χαρακτηριστικά αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν οι επαγγελματίες της εποχής και ενημερώθηκαν για τον “χάρτη” των παλιών επαγγελμάτων.

MOUSEIO1

 


Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου – Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων

Με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου για το 2022 η δράση ενημέρωσης Saferinternet.gr εξέδωσε τον παρακάτω χρήσιμο οδηγό για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών.

Μπορείτε να βρείτε τον οδηγό εδώ

 


asfdiadgoneis22

Ολόκληρη η ανακοίνωση της δράσης saferinternet.gr:

Αγαπητοί φίλοι εκπαιδευτικοί,

η φετινή Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου μας βρίσκει για άλλη μια χρονιά εν μέσω της πανδημίας του Covid-19. Μιας πανδημίας που μπορεί από την μια πλευρά να έφερε την ψηφιακή τεχνολογία πιο κοντά μας από ποτέ, από την άλλη γιγάντωσε τους διαδικτυακούς κινδύνους, όπως είναι ο εκφοβισμός. Στην Ευρώπη, το 44% των παιδιών που είχαν υποστεί διαδικτυακό εκφοβισμό πριν από τον Covid-19 ανέφεραν ότι αντιμετώπισαν μεγαλύτερο πρόβλημα κατά τη διάρκεια του lockdown. Η εμπλοκή σε εκφοβισμό, είτε ως θύμα είτε ως θύτης, μπορεί να έχει μόνιμο αντίκτυπο στην υγεία και την κοινωνική ευημερία ενός ατόμου.

Η Δράση Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης Saferinternet έχει φέτος τη χαρά και την τιμή να συνεργάζεται με το Συμβούλιο της Ευρώπης στο πρόγραμμά του “Εκπαίδευση στην Ψηφιακή Πολιτειότητα” (Digital Citizenship Education), και το οποίο έχει ως στόχο να εξοπλίσει τα παιδιά με τις δεξιότητες και τη γνώση που χρειάζονται για να χρησιμοποιούν την τεχνολογία ενεργά, με σύνεση, με ηθική, με ασφάλεια, και προς όφελός τους.

Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, το Συμβούλιο δημοσίευσε δύο ειδικά φυλλάδια με τίτλο «Λάβετε δράση για την εξάλειψη του αποκλεισμού και του εκφοβισμού εντός και εκτός διαδικτύου!», και τα οποία περιλαμβάνουν πρακτικές οδηγίες προς γονείς και εκπαιδευτικούς, έτσι ώστε αυτοί να βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν ανθεκτικότητα και τις κοινωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες που χρειάζεται κάθε πολίτης για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του διαδικτυακού κόσμου.

Σήμερα, λοιπόν, λαμβάνουμε την τιμή να σας αποστείλλουμε τα φυλλάδια αυτά στην Ελληνική γλώσσα, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν ως εκπαιδευτικούς αλλά και ως γονείς.

 

Τα φυλλάδια είναι επίσης αναρτημένα τόσο στον ιστοχώρο μας (https://saferinternet.gr/index.php?objId=Category82&parentobjId=Page15), όσο και στον ιστοχώρο του Συμβουλίου της Ευρώπης, στις εξής διευθύνσεις:

 

Φυλλάδιο για γονείς: https://rm.coe.int/prems-142321-grec-depliant-bullying-for-parents-a4-bat/1680a47a7d
Φυλλάδιο για εκπαιδευτικούς: https://rm.coe.int/prems-142421-grec-depliant-bullying-for-teatcher-a4-bat/1680a47a7e

Να είστε πάντα καλά.

Δρ. Βερόνικα Σαμαρά
Συντονίστρια της Δράσης Ενημέρωσης Saferinternet.gr
Δημιουργός της ιδέας για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου


Σύνθεση νέου Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Καλωσορίζουμε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στο σχολείο μας και ευχόμαστε να έχουμε την καλύτερη δυνατή συνεργασία! Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έχει εξασφαλίσει για τη σχολική μας κοινότητα ειδικές τιμές για τεστ covid19 σε διαγνωστικά κέντρα. Αναλυτικές πληροφορίες έχουν αποσταλεί στα email σας.  Σας κοινοποιούμε την ανακοίνωση του Δ.Σ. προς τους γονείς και κηδεμόνες: Αγαπητοί Γονείς & Κηδεμόνες, Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που μας τιμήσατε με την παρουσία και την ψήφο σας, στην επαναληπτική Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2022. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο που αναδείχθηκε από τις αρχαιρεσίες είναι: Δ.Σ ΝΤΕΚΟΥΜΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΠΡΟΥΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΥΖΟΥΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΛΙΦΕΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΜΙΑΣ ΚΑΜΑΡΙΩΤΟΥ ΣΟΦΙΑ ΜΕΛΟΣ ΒΟΥΤΣΑΝΗ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΟΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΣΤ. ΜΕΛΟΣ Πρόθεση μας είναι η διαρκής και καλή συνεργασία με εσάς τους Γονείς,τη Διεύθυνση,το Εκπαιδευτικό Προσωπικό και τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Επειδή η ασφάλεια, η πολύπλευρη μόρφωση των παιδιών μας καθώς και η καλή λειτουργία του σχολείου, μας Αφορά όλους, για το λόγο αυτό στον προγραμματισμό της δράσης μας βασικό μέλημα θα είναι η άμεση επίλυση των προβλημάτων του σχολείου μας, αλλά και η ανάπτυξη δημιουργικών δραστηριοτήτων για τα παιδιά μας. Στο πλαίσιο αυτό και για να υπάρξει μία πιο άμεση και εποικοδομητική συνεργασία μπορείτε να επικοινωνείτε στο e-email του Συλλόγου: syllogosgoneon.1gymnsykeon@gmail.com   Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.   Με εκτίμηση   ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ     

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς