Φιλανθρωπικό Bazaar για την ενίσχυση του Παιδικού Χωριού SOS

Αγαπητοί γονείς  και μαθητές,

εν όψει των Χριστουγέννων το 1ο Γυμνάσιο Συκεών διοργανώνει φιλανθρωπικό Bazaar για την ενίσχυση του Παιδικού Χωριού SOS στο Πλαγιάρι Θεσσαλονίκης. Παράλληλα με τα χριστουγεννιάτικα εδέσματα και δωράκια που σας καλούμε να μας προσφέρετε, φέτος θα μαζέψουμε και είδη πρώτης ανάγκης όπως τρόφιμα, ρούχα  και άλλα.

Οι καθημερινές ανάγκες ενός Παιδικού Χωριού σε είδη είναι πολλές και αφορούν από την ανάγκη ενός παιδιού για ένδυση, διατροφή, εκπαίδευση, φάρμακα έως τις ανάγκες λειτουργίας ενός σπιτιού.

Λόγω του μεγάλου αριθμού των παιδιών αλλά και αντίστοιχα των σπιτιών στα οποία διαμένουν, μπορούν να γίνουν δωρεές σε είδη όπως: καινούρια παπούτσια, είδη παιδικού ρουχισμού, κάθε είδος τροφίμων που δεν χρειάζεται άμεσα ψυγείο (λάδι, γάλα εβαπορέ, ρύζι κλπ), είδη καθαριότητας σπιτιού (σκόνη πλυντηρίου, χαρτί υγείας κλπ), καθώς και παιχνίδια.

Σας  καλούμε να σταθείτε αρωγοί σ’ αυτή μας την προσπάθεια και σας περιμένουμε την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου στις 9.30 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

 

 Η Διευθύντρια                                            Η Διοργανώτρια

Κορνηλία Ζαφειριάδου                               Κωνσταντίνα Πακλατζή


Λειτουργία Εκπαιδευτικών Ομίλων 2022-23

Στο σχολείο, με βάση την Υπουργική Απόφαση 102939/ΓΔ4/2022 – ΦΕΚ 4509/Β/25-8-2022 πρόκειται να λειτουργήσουν τρεις όμιλοι, μουσικής , θεάτρου, χειροτεχνίας.

Όποια παιδιά ενδιαφέρονται μπορούν να κατεβάσουν και να συμπληρώσουν την αντίστοιχη αίτηση- υ.δ ή να τη ζητήσουν από τους αντίστοιχους συντονιστές- καθηγητές της δράσης.

Αίτηση συμμετοχής

Όμιλος ορχήστρας

Όμιλος χειροτεχνίας

Όμιλος θεάτρου


Έναρξη ενισχυτικής διδασκαλίας

Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η απόφαση για την Ενισχυτική Διδασκαλία στα Γυμνάσια. Οι κηδεμόνες που ενδιαφέρονται μπορούν να καταθέσουν τις αιτήσεις μέχρι την Παρασκευή, 23/9/2022.


Φόρτωση PDF…

Υπόδειγμα_1-αίτησης_δήλωσης-μαθημάτων-2022_23.doc20220920074553

 


Φόρτωση PDF…

ΦΕΚ-Β-4818_22_ΥΑ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ


Συμβουλευτική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη μαθητών/μαθητριών

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε για την έναρξη λειτουργίας της ΕΔΥ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης) στο σχολείο μας, η οποία συγκροτείται από την Διευθύντρια του σχολείου μας, τους εκπαιδευτικούς του τμήματος ένταξης, την Ψυχολόγο και την Κοινωνική Λειτουργό.

Η Κοινωνική λειτουργός κα Τοψιώτη Μαρία και η Ψυχολόγος κα Κικίδου Ελένη, θα βρίσκονται στο σχολείο μας κάθε Τετάρτη 08:15-12:30 με στόχο την συμβουλευτική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη μαθητών/μαθητριών και γονέων& κηδεμόνωνστο σχολικό πλαίσιο. Στα πλαίσια της συνεργασίαςθα ακολοθούνται οι κανόνες δεοντολογίας και επομένως θα τηρείται απόλυτη εχεμύθεια και το απόρρητο της διαδικασίας.

Διευκρινίζεται ότι οι ατομικές συναντήσεις με μαθητές και μαθήτριες που το επιθυμούν θα πραγματοποιούνται κατόπιν συνεργασίας μαζί σας και μόνο με την έγγραφη συγκατάθεση σας σε συνάντηση που θα οριστεί με την Ε.Δ.Υ στην ημέρα και στις ώρες που προαναφέρθηκαν.

Μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο του σχολείου (2310203027) για να προγραμματίσετε μια συνάντηση.

 

Τα μέλη της Ε.Δ.Υ

Η Κοινωνική  Λειτουργός, Τοψιώτη Μαρία

Η Ψυχολόγος, Κικίδου Ελένη

Η Διευθύντρια, Ζαφειριάδου Κορνηλία


Πρόσκληση για συμμετοχή μαθητών Τμήματα Ένταξης

Παρακαλούνται οι κηδεμόνες των μαθητών που επιθυμούν να παρακολουθήσουν μαθήματα στα Τμήματα Ένταξης κατά το σχολικό έτος 2022-23, να προσέλθουν το συντομότερο δυνατόν στο σχολείο για να συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση.

Στα Τμήματα Ένταξης διδάσκονται φιλολογικά μαθήματα, μαθηματικά και φυσική.

Για τη συμμετοχή των μαθητών σε αυτά, εκτός από την αίτηση, απαιτείται διάγνωση επίσημου φορέα (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), η οποία μπορεί να προσκομισθεί στο σχολείο μας, όταν θα χορηγηθεί.


Αγιασμός σχολικού έτους 2022-23

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 12-09-2022 η προσέλευση των μαθητών/τριών στο σχολείο για την παραλαβή των βιβλίων θα γίνει κατά τις ώρες:

  • 10:00πμ για τους μαθητές/τριες της Α’ τάξης
  • 11:00πμ για τους μαθητές/τριες της Β’ τάξης
  • 12:00μμ για τους μαθητές/τριες της Γ’ τάξης

Μετά την παραλαβή των βιβλίων, στις 13:00μμ θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός για το σχολικό έτος 2022-23 παρουσία του Δημάρχου.


Απαλλαγή μαθητών από Θρησκευτικά -Φυσική Αγωγή – Μουσική

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που επιθυμούν απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών να προσέλθουν στο σχολείο μέχρι την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου για να συμπληρώσουν τις σχετικές αιτήσεις, σύμφωνα με την Υ.Α. 106646/ΓΔ4/02-09-2022. Απαιτείται η παρουσία και των δύο κηδεμόνων. Μόνον στην περίπτωση που η γονική μέριμνα ασκείται από τον ένα γονέα, αρκεί η υπογραφή του/της ασκούντος/ούσης τη γονική μέριμνα.

Εναλλακτικά, οι κηδεμόνες μπορούν να κατεβάσουν τις αιτήσεις εδώ: ΑΙΤΗΣΗ-ΓΙΑ-ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ και να τις προσκομίσουν στο σχολείο με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής μέσω gov.gr μέχρι την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου.

 

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Παρακαλείται ο/η κηδεμόνας των μαθητών/τριών που επιθυμούν απαλλαγή από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής να προσέλθει μέχρι την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου στο σχολείο για να υποβάλλει σχετική αίτηση στον/στη Διευθυντή/ντρια του σχολείου, συνοδευόμενη από ιατρική βεβαίωση, η οποία θα περιλαμβάνει τους λόγους και τη διάρκεια της απαλλαγής.

Εναλλακτικά, ο/η κηδεμόνας μπορεί να κατεβάσει την αίτηση εδώ ΑΙΤΗΣΗ-ΓΙΑ-ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και να προσκομίσει στο σχολείο μέχρι την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου:

α. τη συμπληρωμένη αίτηση με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής μέσω gov.gr και

β. την ιατρική βεβαίωση.

Σύμφωνα με την Υ.Α. 106646/ΓΔ4/02-09-2022

“αν μαθητής/τρια κωλύεται λόγω πάθησης, μόνιμης ή παροδικής, να συμμετέχει στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, μπορεί να απαλλαγεί από την υποχρέωση παρακολούθησής του. αν ο/η κηδεμόνας του/της ή ο/η ίδιος/α, εάν είναι ενήλικος/η, υποβάλλει σχετική αίτηση στον/στη Διευθυντή/ντρια του σχολείου, συνοδευόμενη από ιατρική βεβαίωση, η οποία θα περιλαμβάνει τους λόγους και τη διάρκεια της απαλλαγής, εντός πέντε ημερών από την έναρξη των μαθημάτων ή την εμφάνιση της πάθησης ή την επάνοδο του/της μαθητή/τριας στο σχολείο μετά από ασθένεια……

……Η βεβαίωση δεν απαιτείται εάν η πάθηση αναφέρεται στο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας, το οποίο κατατίθεται υποχρεωτικά στη σχολική μονάδα και επικαιροποιείται σε κάθε μεταβολή της κατάστασης της υγείας του/της μαθητή/τριας ή των παραγόντων κινδύνου, οι οποίοι απαιτούν απαλλαγή του/της. Η απαλλαγή αρχίζει από την έναρξη των μαθημάτων ή από την εμφάνιση της πάθησης και αφορά ολόκληρο το διδακτικό έτος ή τμήμα του. “

 

ΜΟΥΣΙΚΗ

Παρακαλείται ο/η κηδεμόνας των μαθητών/τριών που επιθυμούν απαλλαγή από το μάθημα της Μουσικής να προσέλθει μέχρι την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου στο σχολείο για να υποβάλλει σχετική αίτηση στον/στη Διευθυντή/ντρια του σχολείου, συνοδευόμενη από ιατρική βεβαίωση, η οποία θα περιλαμβάνει τους λόγους και τη διάρκεια της απαλλαγής.

Εναλλακτικά, ο/η κηδεμόνας μπορεί να κατεβάσει την αίτηση εδώ ΑΙΤΗΣΗ-ΓΙΑ-ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΜΟΥΣΙΚΗ και να προσκομίσει στο σχολείο μέχρι την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου:

α. τη συμπληρωμένη αίτηση με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής μέσω gov.gr και

β. την ιατρική βεβαίωση.

Σύμφωνα με την Υ.Α. 106646/ΓΔ4/02-09-2022:

“Αν μαθητής/τρια κωλύεται λόγω πάθησης, μόνιμης ή παροδικής, να συμμετέχει στο μάθημα της Μουσικής, μπορεί να απαλλαγεί από την υποχρέωση παρακολούθησής του, αν ο/η κηδεμόνας του/της ή ο/η ίδιος/α, εάν είναι ενήλικος/η, υποβάλλει σχετική αίτηση στον/στη Διευθυντή/ντρια του σχολείου, συνοδευόμενη από ιατρική βεβαίωση, η οποία θα περιλαμβάνει τους λόγους και τη διάρκεια της απαλλαγής, εντός πέντε (5) ημερών από την έναρξη των μαθημάτων ή την εμφάνιση της πάθησης ή την επάνοδο του/της μαθητή/τριας στο σχολείο μετά από ασθένεια. Η βεβαίωση δεν απαιτείται αν η πάθηση αναφέρεται στο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας ή είναι εμφανής και δεν χρειάζεται απόδειξη.

Την αίτηση της προηγούμενης παραγράφου εξετάζει επιτροπή αποτελούμενη από τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου, τον/την αρμόδιο/α διδάσκοντα/ουσα καθηγητή/τρια, και τον/την Υπεύθυνο/η καθηγητή/τρια του τμήματος στο οποίο φοιτά ο/η μαθητής/τρια, η οποία συντάσσει σχετική πράξη στο Βιβλίο Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών. Η ίδια επιτροπή καθορίζει εάν ο/η μαθητής/τρια είναι υποχρεωμένος/η να παρευρίσκεται στην αίθουσα διδασκαλίας την ώρα διεξαγωγής του μαθήματος. Αν υπάρχουν αμφιβολίες ο/η μαθητής/τρια προσκομίζει γνωμάτευση δημόσιου νοσοκομείου.

Η απαλλαγή αρχίζει από την έναρξη των μαθημάτων ή από την εμφάνιση της πάθησης και αφορά ολόκληρο το διδακτικό έτος ή τμήμα του. Ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών συντάσσει σχετική πράξη στο Βιβλίο Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, στην οποία, αν ο/η μαθητής/τρια δεν είναι υποχρεωμένος/η να παρευρίσκεται στην αίθουσα διδασκαλίας, καταγράφονται οι δραστηριότητες στις οποίες θα συμμετέχει την ώρα διεξαγωγής του μαθήματος.”


Εγγραφή / ανανέωση εγγραφής σε Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο

Αν είστε κηδεμόνας μαθητή/τριας ή επιθυμείτε εσείς εγγραφή, ανανέωση εγγραφής ή μετεγγραφή σε Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για το σχολικό έτος 2022-2023, ανεξάρτητα από το  σχολείο τελευταίας φοίτησης:

Αίτηση θα πρέπει να γίνει για:

  • μαθητές/τριες Γ Γυμνασίου που θα φοιτήσουν στην Α Λυκείου (Δημόσιου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ (ημερήσιου ή εσπερινού) ή ΠΕΠΑΛ).
  • μαθητές/τριες Α & Β Λυκείου που θα ανανεώσουν την εγγραφή τους για τη Β ή Γ τάξη αντίστοιχα (Δημόσιου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ (ημερήσιου ή εσπερινού) ή ΠΕΠΑΛ) ή θα μετεγγραφούν σε άλλου τύπου σχολείο.
Η Β’ φάση κατ’ εξαίρεση ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφών, ανανέωσης εγγραφών και μετεγγραφών για το σχολικό έτος 2022-2023 για ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. διαρκεί από την Πέμπτη 01-09-2022 και ώρα 08:00 έως και την Τρίτη 06-09-2022 και ώρα 23:59.
Κατά το χρονικό αυτό διάστημα είναι δυνατή η υποβολή νέων αιτήσεων, η τροποποίηση ή/και η διαγραφή τους, καθώς επίσης και η αποθήκευση ή/και εκτύπωσή τους.

Θα χρειαστείτε τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο TaxisΝet  στο σύνδεσμο: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio

 



Θερινή λειτουργία του σχολείου

 

Σας ενημερώνουμε ότι κατά τους θερινούς μήνες Ιούλιο και Αύγουστο το σχολείο θα είναι ανοιχτό κάθε Τετάρτη κατά τις ώρες 08.00- 14.00.

Oσοι γονείς/κηδεμόνες για διαφόρους λόγους δεν προχώρησαν σε εγγραφή του παιδιού τους θα μπορέσουν να το κάνουν:

  • είτε ηλεκτρονικά, αφού κατεβάσουν από την ιστοσελίδα του σχολείου το σχετικό έντυπο, το συμπληρώσουν και προχωρήσουν στην ταυτοποίησή τους μέσω gov.gr και το αποστείλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολείου (1gymsyke@sch.gr),
  • είτε με την φυσική τους παρουσία από 2/9/2022.

Ειδικότερα για τους μαθητές/τριες της Α΄ τάξης θα πρέπει να υπάρξει η μέριμνα της έγκαιρης διευθέτησης των ιατρικών ραντεβού για την συμπλήρωση του Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ).

Andre Derain beach 1
Καλό Καλοκαίρι!

Με εκτίμηση,

Η Διευθύντρια

Ζαφειριάδου Κορνηλία


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς