Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε για την έναρξη λειτουργίας της ΕΔΥ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης) στο σχολείο μας, η οποία συγκροτείται από την Διευθύντρια του σχολείου μας, τους εκπαιδευτικούς του τμήματος ένταξης, την Ψυχολόγο και την Κοινωνική Λειτουργό.
Η Κοινωνική Λειτουργός κ. Τοψιώτη Μαρία και η Ψυχολόγος κ. Μαρία Δημητριάδη, θα βρίσκονται στο σχολείο μας κάθε Τετάρτη 08:15-12:30 με στόχο την συμβουλευτική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη μαθητών/μαθητριών και γονέων& κηδεμόνων στο σχολικό πλαίσιο. Στα πλαίσια της συνεργασίας θα ακολοθούνται οι κανόνες δεοντολογίας και επομένως θα τηρείται απόλυτη εχεμύθεια και το απόρρητο της διαδικασίας.
Διευκρινίζεται ότι οι ατομικές συναντήσεις με μαθητές και μαθήτριες που το επιθυμούν θα πραγματοποιούνται κατόπιν συνεργασίας μαζί σας και μόνο με την έγγραφη συγκατάθεση σας σε συνάντηση που θα οριστεί με την Ε.Δ.Υ στην ημέρα και στις ώρες που προαναφέρθηκαν.
Μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο του σχολείου (2310203027) για να προγραμματίσετε μια συνάντηση.
Τα μέλη της Ε.Δ.Υ
Η Κοινωνική Λειτουργός, Τοψιώτη Μαρία
Η Ψυχολόγος, Δημητριάδου Μαρία
Η Διευθύντρια, Ραλλιώ Ξώμαλη
Η Φιλόλογος του τμήματος Ένταξης, κ. Μαρία Παυλίδου