Το πρόγραμμα ξεκίνησε στις αρχές Οκτωβρίου. Ο αριθμός των μαθητών που συμμετείχαν καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς ήταν 22 ( 5 κορίτσια και 17 αγόρια). Το 80% των μαθητών συμμετείχαν για πρώτη φορά σε πρόγραμμα και προέρχονταν και από την Α και Β τάξης του σχολείου. Στις πρώτες συναντήσεις παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας για να μπορέσουμε […]
Άρθρα σχετικά με 17 Ιουνίου 2013
Εμείς και ο κόσμος γύρω μας. Απειλούνται τα ζώα με εξαφάνιση;
Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ | 17 Ιουνίου, 2013 | 3 σχόλια |
κάτω από: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ