Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου του Σχολείου αποφάσισαν να βοηθήσουν με τις δικές τους δυνάμεις στην προσπάθεια που γίνεται να ενταχθεί η αρχαία Νικόπολη στα μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.

Με την καθοδήγηση της κας Κουρεμένου Όλγας συγκέντρωσαν υλικό, έβγαλαν φωτογραφίες και ετοίμασαν αφίσες και βίντεο για την υποστήριξη και την προβολή του αιτήματος.

Το υλικό μπορείτε να το δείτε, αφού ανοίξετε την παρουσίαση: Αρχαία Νικόπολη

Το βίντεο με τις φωτογραφίες και τις αφίσες που ετοίμασαν μπορείτε να το δείτε εδώ.

Επίσης, ο Όμιλος για την UNESCO Πρέβεζας επισκέφτηκε το Σχολείο μας και μίλησε με τους μαθητές και τις μαθήτριες.

Η δραστηριότητά τους προβλήθηκε από τοπικά μέσα ενημέρωσης (εδώ και εδώ)

Η Διευθύντρια και το προσωπικό του Σχολείου σάς εύχονται Καλές Αποκριές και πάντα με υγεία!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στον Όμιλο Μουσικής μάς μεταφέρουν το εύθυμο κλίμα της περιόδου μελωδικά!

-ΟΜΙΛΟΣ ΜΟΥΣ.2022 ΠΑΡΑΔ.ΑΠΟΚΡΙΑΣ -ΣΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.

Ας διασκεδάσουμε μαζί τους, παραμερίζοντας έστω και για λίγο τις σκοτούρες της καθημερινότητας!

1 2

Στα πλαίσια του Ομίλου Μουσικής οι μαθητές και οι μαθήτριες τραγουδούν, ερευνούν και μαθαίνουν την ιστορία των τραγουδιών.

Ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων ασχολήθηκαν με την «Άγια Νύχτα» και την ιστορία της.

Η Άγια Νύχτα (Stille Nacht) δημιουργήθηκε από τους Γιόζεφ Μορ και Φραντς Γκρούμπερ, κι εψάλη για πρώτη φορά τα Χριστούγεννα του 1818 στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου στο μικρό χωριό Όμπερντορφ της Αυστρίας

Ο Μορ είχε γράψει τους στίχους δύο χρόνια νωρίτερα. Στις 24 Δεκεμβρίου του 1818 ζήτησε από τον Γκρούμπερ να συνθέσει μία μελωδία για να συνοδεύσει το τραγούδι με την κιθάρα του. Σύμφωνα με την παράδοση, το εκκλησιαστικό όργανο του ναού δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στη χριστουγεννιάτικη λειτουργία, καθώς τα ποντίκια είχαν καταστρέψει κάποια εξαρτήματά του

Η ιστορία αυτή ήταν γνωστή, ωστόσο επιβεβαιώθηκε πολύ αργότερα, το 1995, όταν ανακαλύφθηκε μία παρτιτούρα που ανήκε στον Μορ, με τον Γκρούμπερ να υπογράφει τη σύνθεση. Στίχοι και μουσικοί όμως φαίνεται να γράφτηκαν μαζί, το 1816.

Σύμφωνα με μία άλλη εκδοχή, η Άγια Νύχτα τραγουδήθηκε τα μεσάνυχτα εκείνων των Χριστουγέννων και μετά ξεχάστηκε. Το 1825 ένα επισκευαστής εκκλησιαστικών οργάνων ανακάλυψε την παρτιτούρα και «ξαναζωντάνεψε» το τραγούδι. Σήμερα, υπολογίζεται πως έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 300 γλώσσες.

Εδώ μπορείτε να ακούσετε την επιτέλεση του τραγουδιού από τα παιδιά του Ομίλου.

Από τα μέλη του Ομίλου με πολλές και καλές ευχές για υγεία, ευτυχία και ό,τι επιθυμεί ο καθένας και η καθεμία στο νέο έτος! Χρόνια πολλά!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021 επισκέφτηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλιππιάδας το οποίο φιλοξενείται στον χώρο της Παιδόπολης Ζηρού.

Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του ΑΠΣ των Αγγλικών (τμήμα προχωρημένων) σε συνδυασμό με Ημερήσιο Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα με τίτλο «Ο Νερόμυλος, η Ανεμογεννήτρια και το Φωτοβολταϊκό» το οποίο πραγματοποιεί το ΚΠΕ Φιλιππιάδας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους για τις ανανεώσιμες και μη πηγές ενέργειας, για τον τρόπο λειτουργίας των ανεμογεννητριών και τον φωτοβολταϊκών, για τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του καθενός στο περιβάλλον.

Στη συνέχεια οι μαθητές και οι μαθήτριες επισκέφτηκαν το φράγμα του Λούρου κοντά στο χωριό Άγιος Γεώργιος και ενημερώθηκαν για τον τρόπο κατασκευής και λειτουργίας του.

Η όλη δραστηριότητα ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στο Ρωμαϊκό Υδραγωγείο, τη νεροτριβή και το νερόμυλο, που έφερε τους μαθητές και τις μαθήτριες σε επαφή με την παράδοση της περιοχής και με τις επιβιώσεις της χρήσης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην εποχή μας.

Διδακτική Επίσκεψη στο ΚΠΕ Φιλιππιάδας

 Ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών του 1ου Γυμνασίου Πρέβεζας  στα πλαίσια του Συλλογικού Προγραμματισμού για το Σχολικό Έτος 2021-2022 αποφάσισε να ασχοληθεί με τους εξής άξονες:

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Δράση: Διευκόλυνση της μάθησης μέσω ψηφιακών μέσων και ποικίλων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων

Στόχος: Ανανέωση και βελτίωση της εκπαιδευτικής και μαθησιακής διαδικασίας, ώστε με τη χρήση ψηφιακών εφαρμογών και πλατφορμών, με την παραγωγή παιδαγωγικού υλικού, με την υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων και πρακτικών να διευκολύνεται η μάθηση των μαθητών/τριών και να αναπτύσσονται κοινωνικές και ψηφιακές δεξιότητες.

Διοικητική λειτουργία

Ηγεσία -Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Δράση: Αναβάθμιση των χώρων και του εξοπλισμού του Σχολείου

Στόχος: Βελτίωση και αναβάθμιση των χώρων και του εξοπλισμού τους Σχολείου, ώστε να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον ασφαλές, φιλικό και υποστηρικτικό των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.

Σχολείο και κοινότητα

Δράση: Ανάπτυξη, ενημέρωση και βελτίωση του ιστότοπου της Σχολικής Μονάδας

Στόχος: Αναβάθμιση τους εκπαιδευτικού έργου και τη συνεργασία-επικοινωνία μεταξύ του σχολείου και της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Δράση: Ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με την αξιοποίηση των ΤΠΕ

Στόχος: Βελτίωση των επιστημονικών, παιδαγωγικών και τεχνικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών μέσα από την αξιοποίηση των ΤΠΕ σε διαδικασίες ενδοσχολικής επιμόρφωσης και αυτομόρφωσης.

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Δράση: Εκπαιδευτικά προγράμματα – Καινοτόμες δράσεις

Σκοπός: Ανάπτυξη και εκτέλεση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, καθώς και άλλων καινοτόμων δράσεων που συμπληρώνουν το  Πρόγραμμα Σπουδών και συμβάλλουν στη δημιουργία θετικού κλίματος στη Σχολική Μονάδα και συντελούν στο άνοιγμα της στην κοινωνία και τον κόσμο.

 Αξιότιμοι γονείς και κηδεμόνες

Για την καλύτερη επικοινωνία σας με τους/τις εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας, ώστε να ενημερώνεστε για την επίδοση των παιδιών σας, παρακαλούμε να συμβουλεύεστε το παρακάτω πρόγραμμα.

 Επισημαίνουμε ότι κατά την προσέλευση σας στο Σχολείο και, όσο παραμένετε σε αυτό, οφείλετε να τηρείτε τα υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως αυτά καθορίζονται κάθε φορά από το Υπουργείο Παιδείας.

Μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης που παρακολουθούν το μάθημα των Γαλλικών επισκέφτηκαν την Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2021 τον αρχαιολογικό χώρο του  Κάστρου της Άρτας.

Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ΑΠΣ και συγκεκριμένα στην υποενότητα του σχολικού εγχειριδίου culture σε συνδυασμό με τη δράση της Γαλλοφωνίας για τα 200 χρόνια  από την Ελληνική Επανάσταση.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες περιηγήθηκαν στο αρχαιολογικό χώρο και συγκέντρωσαν πληροφορίες για το ιστορικό παρελθόν του. Κυρίως επισκέφτηκαν την περιοδική έκθεση με θέμα «Η Άρτα το 1821. Έμποροι, τεχνίτες, εταιριστές, επαναστάτες» που φιλοξενείται στον χώρο.

Σκοπός της επίσκεψης ήταν να συλλεχθεί υλικό και να παραχθούν εκπαιδευτικές δραστηριότητες με πολιτιστικό περιεχόμενο. Με τον τρόπο αυτό επιχειρήθηκε να αναδειχθεί η πολιτιστική κληρονομιά όχι μόνο ως πολιτιστικό αγαθό αλλά και ως μέσο μάθησης, δημιουργικότητας και καινοτομίας μέσα από ομαδικές εργασίες.

Εδώ μπορείτε να δείτε το υλικό από την διδακτική επίσκεψη.

Σας ενημερώνουμε ότι το Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών Και Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σε συνεργασία με την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων διοργανώνουν τη 

ΔΕΥΤΕΡΑ 15-11-2021 και ώρα 6μμ-8μμ 

διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο:

«Συζητάμε με νέους και γονείς για την πανδημία και το εμβόλιο, 
πληροφόρηση και παραπληροφόρηση».

Ομιλητές:

  • Γιώργος Θυφρονίτης (Ανοσολογία)
  • Γιώργος Παππάς (Λοιμωξιολογία)
  • Ιωάννα Τζουλάκη (Επιδημιολογία)
Συντονιστής:
  • Παναγιώτης Μπούρχας (Δημοσιογράφος)
Για να παρακολουθήσετε την εκδήλωση, συνδεθείτε εδώ: https://youtu.be/BUhvws3lls4