Με την παρουσία της Διευθύντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πρέβεζας κ. Φανής Μπισκανάκη, πραγματοποιήθηκε σήμερα ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία σε όλους, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς!











