6ψήφιος κωδικός Αριθμός Προτεραιότητας
34852 34073545
37924 88595494
52987 33623399
108542 50008821
123459 72398737
146235 90165861
148532 75257539
154286 28347463
158729 80101022
192460 47254729
218960 87442479
254963 2504209
273845 82986023
280597 8257027
280796 51199449
294315 97963143
307164 22730886
317940 92187319
324179 53563652
352468 59068914
357426 78595962
365892 29262096
392410 7819247
394685 55093498
421093 83680285
503249 46880098
504379 21886687
510246 16411627
521394 66101221
529730 38211994
564732 67717399
593827 10977020
594038 27964037
604317 7994121
624730 93521628
632189 70371057
687154 21084481
706219 84912878
714280 79567680
719450 93645
740368 10602385
803564 88576944
805793 2295519
806134 71229811
849763 18521858
856129 51622404
856432 97417329
860415 59121955
890437 10822747
926381 42572420
947031 46972879
952461 61316793
956803 82443742
965120 95497510
973615 29716121
976348 73866625
980415 87367872

Το σχολείο μας ξεκίνησε από τον Ιανουάριο ένα έργο e-twinning (διαδικτυακήςlogo αδελφοποίησης) με θέμα «Υλική και άυλη πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μου» το οποίο θα ολοκληρωθεί στα τέλη Μαΐου. Στο έργο συνεργάζονται διαδικτυακά τρεις χώρες -Ελλάδα, Τουρκία, Πορτογαλία- με τέσσερα σχολεία. Δύο σχολεία από την Ελλάδα, ένα από την Τουρκία και ένα από την Πορτογαλία.

etwinning

Στο έργο συμμετέχουν από το σχολείο μας  μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και της Β΄ τάξης υπό την καθοδήγηση των καθηγητριών κ. Κουρεμένου Όλγας και Ρωμαΐδου Μαρίας.  Δημιουργούν υλικό σχετικά με ένα αρχαίο μνημείο και ένα νεότερο μνημείο του τόπου μας. Επιπλέον παρουσιάζονται στοιχεία της τοπικής άυλης παράδοσης, όπως μία παραδοσιακή συνταγή, ένας χορός και ένα τραγούδι.

Οι μαθητές/τριες απ’ όλα τα σχολεία εργάζονται με ενθουσιασμό και ζήλο.

Το σχολείο μας ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πρέβεζας για συμμετοχή των σχολικών μονάδων στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Αποστολή: Μουσείο».

IMG 20220503 122214 resized 20220530 043631954Η δράση υλοποιήθηκε την Τρίτη 3-5-2022 στο Αρχαιολογικό Μουσείο Νικόπολης – Πρέβεζας. Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να περιηγηθούν αρχικά στο χώρο του Μουσείου και να ενημερωθούν από τις υπεύθυνες για την ιστορία του Μουσείου, τα εκθέματα που φιλοξενούνται στο χώρο καθώς και για την ιστορική περίοδο που αναφέρονται.

IMG 20220503 123215Παρακολούθησαν με ενδιαφέρον και προσοχή το βίντεο που τους παρουσίασαν οι αρχαιολόγοι αναφορικά με τη ναυμαχία του Ακτίου και πώς ο Οκταβιανός, ως νικητής, έκτισε την «πόλη της νίκης», Νικόπολη, απομεινάρια της οποίας κοσμούν σήμερα το Μουσείο.

Στη συνέχεια οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και τους ανατέθηκαν συγκεκριμένες αποστολές που θα έπρεπε να υλοποιήσουν σε συγκεκριμένο χρόνο. Η πιο γρήγορη ομάδα – με σωστές βέβαια απαντήσεις – θα ήταν η νικήτρια. Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν με χαρά, προσπαθώντας να ανταπεξέλθουν στην αποστολή τους.

IMG 20220503 123723Στο τέλος της δράσης οι μαθητές παρουσίασαν και τις δικές τους εργασίες που ικανοποίησαν ιδιαίτερα τις υπεύθυνες του προγράμματος, οι οποίες τόνισαν ότι οι μαθητές – ο καθένας ξεχωριστά – προσέγγισαν με διαφορετικό τρόπο την αρχαία Νικόπολη και το Μουσείο. Με την επιστροφή τους στο σχολείο οι μαθητές, εμπνευσμένοι από τα εκθέματα του Μουσείου, δημιούργησαν -ανά ομάδες- τα δικά τους έργα ζωγραφικής.

CamScanner 05 09 2022 12.27 2 1Ευχαριστούμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Νικόπολης και τις αρχαιολόγους, κ. Καραμπά και κ. Δρόσου, για την όμορφη εμπειρία που έζησαν οι μαθητές μας.

Πριν την ημέρα των εξετάσεων

  • Οι μαθητές/τριες θα πρέπει να έχουν πριν την ημέρα εξετάσεων εξασφαλίσει το έγγραφο της ταυτοπροσωπίας τους και να έχουν εκτυπωμένη την αίτησή τους από την πλατφόρμα των αιτήσεων στην οποία και αναγράφεται ο εξαψήφιος κωδικός υποψηφίου.
  • Η ταξινόμηση σε αίθουσες θα γνωστοποιηθεί την ημέρα των εξετάσεων μόνο στους πίνακες ανακοινώσεων εντός των χώρων του σχολείου την ώρα που οι υποψήφιοι εισέρχονται για τη γραπτή δοκιμασία (τεστ) και όχι νωρίτερα.

Την ημέρα των εξετάσεων

  • Η διεξαγωγή της δοκιμασίας (τεστ δεξιοτήτων) λαμβάνει χώρα στις εγκαταστάσεις του 1ου Πρότυπου Γυμνασίου Πρέβεζας που έχει οριστεί ως Εξεταστικό Κέντρο.
  • Οι υποψήφιοι/ες μαθητές/τριες προσέρχονται και αποχωρούν από το Ε.Κ. με
    ευθύνη των γονέων και κηδεμόνων τους.
  • Οι υποψήφιοι/ες υποχρεούνται να προσέλθουν εγκαίρως στο Ε.Κ. προκειμένου
    εισέλθουν στο Ε.Κ. μία ώρα πριν την έναρξη της γραπτής δοκιμασίας, δηλαδή στις
    9:00 πμ.
  • Η ώρα έναρξης της γραπτής δοκιμασίας είναι 10:00 πμ.
  • Η διάρκεια της γραπτής δοκιμασίας είναι 150 λεπτά για τα Γυμνάσια.
  • Δυνατή αποχώρηση δίνεται μία ώρα μετά την έναρξη της γραπτής δοκιμασίας.
  • Κατά την είσοδο των υποψηφίων μαθητών/τριών στο σχολείο, ελέγχονται τα
    στοιχεία τους με βάση τις καταστάσεις υποψηφίων. Στο προαύλιο του σχολείου
    υπάρχουν αναρτημένοι πίνακες με τα ονόματα των υποψηφίων ανά αίθουσα σε
    αλφαβητική σειρά, εκτός των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Οι μαθητές/τριες χωρίζονται σε ομάδες ανά αίθουσα και πηγαίνουν στην
    αίθουσα συνοδεία του ενός των επιτηρητών/τριών.
  • Οι υποψήφιοι/ες μαθητές/τριες, κατά την προσέλευσή τους και καθόλη την
    παραμονή τους στο σχολείο οφείλουν να τηρούν τα μέτρα κατά της εξάπλωσης
    του νέου κορωνοϊού COVID-19 όπως αυτά θα ανακοινωθούν και ισχύουν για τις
    σχολικές μονάδες.
  • Οι υποψήφιοι/ες μαθητές/τριες οφείλουν να προσκομίσουν την αστυνομική
    ταυτότητά τους ή διαβατήριο, ή ταυτοπροσωπία, καθώς και το αποδεικτικό
    υποβολής της αίτησής τους (δηλαδή την αίτηση εκτυπωμένη) που φέρει τον
    εξαψήφιο κωδικό υποψηφίου/ας για την πλήρη ταυτοποίησή τους.
  • Αποκλείονται από τη συμμετοχή στις εξετάσεις οι μαθητές/τριες που:
    • δεν έχουν δηλώσει συμμετοχή στις εξετάσεις,
    • δεν έχουν αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας,
    • δεν συμμορφώνονται με τα μέτρα κατά της εξάπλωσης του COVID-19,
    • δεν συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των επιτηρητών με αποτέλεσμα
      να παρακωλύουν τη διεξαγωγή των εξετάσεων.
  • Οι υποψήφιοι/ες επιτρέπεται να έχουν μαζί τους ένα μπουκάλι νερό, σκούρο
    μπλε ή μαύρο στυλό διαρκείας και γεωμετρικά όργανα. Δεν επιτρέπεται η χρήση διορθωτικού ή γόμας.
  • Τα κινητά και ρολόγια τύπου smart watch απαγορεύονται. Παραδίδονται στους επιτηρητές/τριες κατά την είσοδο στην αίθουσα απενεργοποιημένα πλήρως, και φυλάσσονται με το όνομα του/της υποψηφίου/ας.
  • Οι επιτηρητές/τριες υποδεικνύουν στους μαθητές/τριες τη θέση τους στα θρανία σύμφωνα με τις καταστάσεις. Αν στην ίδια αίθουσα εξετάζονται αδέλφια, θα ληφθεί μέριμνα, ώστε να μην κάθονται σε διαδοχικά θρανία.
  • Στη συνέχεια, οι επιτηρητές/τριες δίνουν σε κάθε μαθητή το απαντητικό φύλλο και τους ενημερώνουν για τον τρόπο συμπλήρωσης του.
  • Οι υποψήφιοι/ες για την εισαγωγή στην Α΄ Γυμνασίου αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο, σχετικές με την κατανόηση κειμένων της Ελληνικής Γλώσσας και τα Μαθηματικά. Ειδικότερα: Στο γνωστικό πεδίο της Κατανόησης Κειμένων Ελληνικής Γλώσσας εξετάζονται οι ικανότητες στην κατανόηση γραπτών κειμένων ποικίλων ειδών και περιεχομένου (λογοτεχνικά κείμενα, άρθρα από εφημερίδες και περιοδικά, επιστολές, απλά δοκίμια, πολυτροπικά κείμενα κ.λπ.), καθώς και στη χρήση βασικών γραμματικών και συντακτικών φαινομένων. Στο γνωστικό πεδίο των Μαθηματικών εξετάζονται οι ικανότητες των μαθητών/-τριών στην κατανόηση και στην επίλυση προβλημάτων της καθημερινής ζωής αλλά και αριθμητικές, αλγεβρικές, γεωμετρικές, στατιστικές γνώσεις και δεξιότητες.
  • Οι υποψήφιοι/ες θα εξεταστούν στα παραπάνω πεδία, στο πλαίσιο μιας ενιαίας δοκιμασίας. Το σύνολο των ερωτήσεων είναι 50, 25 για τα Μαθηματικά και 25 για την κατανόηση κειμένου της Ελληνικής Γλώσσας.
  • Όλες οι ερωτήσεις είναι πολλαπλής επιλογής. Σε κάθε ερώτηση δίνονται 4 πιθανές απαντήσεις, από τις οποίες οι υποψήφιοι/ες καλούνται να επιλέξουν τη σωστή. Το σύνολο των αξιολογικών μονάδων είναι 100. Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση.
  • Ο/Η μαθητής/τρια ΔΕΝ γράφει το όνομά του/της στο απαντητικό φύλλο ούτε κάτι άλλο παρά μόνο τον εξαψήφιο κωδικό του ως υποψηφίου/ας στη προκαθορισμένη θέση (κουτάκια) το οποίο αντιγράφουν προσεκτικά από την εκτυπωμένη αίτηση.
  • Οι μαθητές/τριες σε κάθε απάντηση πρέπει να μαυρίζουν όλο το κενό ενός και μόνο κύκλου, αυτού που κρίνουν ως σωστή απάντηση, ώστε να είναι εφικτή η οπτική ανάγνωση από το ειδικό μηχάνημα που χρησιμοποιείται για την αυτοματοποιημένη διόρθωση των απαντήσεων. Εάν ο κύκλος είναι διαγραμμένος με Χ ή υπάρχει μαυρισμένος κύκλος πέραν του ενός ή και οποιαδήποτε άλλο αχνό επιπλέον σημάδι, το μηχάνημα ακυρώνει εντελώς την απάντηση, ακόμη και αν ο υποψήφιος έχει επιλέξει τη σωστή.
  • Μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικές βιντεοσκοπημένες οδηγίες στο παρακάτω βίντεο:

  • Οι επιτηρητές/τριες ελέγχουν τα στοιχεία ταυτότητας του/της μαθητή/τριας καθώς και αν έχει γράψει σωστά τον εξαψήφιο κωδικό υποψηφίου στο απαντητικό φύλλο.
  • Σε περίπτωση λάθους στη συμπλήρωση του εξαψήφιου κωδικού του/της μαθητή/τριας, αυτό πρέπει να διαπιστωθεί από τους επιτηρητές κατά τον έλεγχο, πριν τη διανομή των θεμάτων και πριν την έναρξη της διαδικασίας απάντησής τους από τους/τις μαθητές/τριες. Σε αυτή την περίπτωση, ο/η επιτηρητής/τρια καλεί μέλος της Επιτροπής Εξετάσεων του Εξεταστικού Κέντρου, το οποίο δίνει άλλο απαντητικό φύλλο στο/στη μαθητή/τρια που συμπλήρωσε λάθος τον εξαψήφιο κωδικό του, παίρνει το λάθος συμπληρωμένο απαντητικό φύλλο, γράφει σε αυτό ευδιάκριτα «ΑΚΥΡΟ» με κόκκινο στυλό διαρκείας, υπογράφουν και οι δύο επιτηρητές και το φυλάσσουν για να το παραδώσουν στο τέλος της εξέτασης, στην επιτροπή εξετάσεων του ΕΚ. Σε καμία άλλη περίπτωση δε αντικαθίσταται το απαντητικό φύλλο του μαθητή.
  • Από την χρονική στιγμή που φθάνουν τα θέματα στο Εξεταστικό Κέντρο έως και μία ώρα μετά την έναρξη της γραπτής δοκιμασίας, απαγορεύεται η είσοδος στο και η έξοδος από το Εξεταστικό Κέντρο.
  • Ως πρόχειρο ο/η μαθητής/τρια αρχικά χρησιμοποιεί τις λευκές σελίδες των θεμάτων, ενώ, αν ζητηθούν επιπλέον σελίδες, τους δίδονται κόλλες Α4 για πρόχειρο, στις οποίες ο μαθητής/τρια γράφει το όνομά του και τις παραδίδει στο τέλος στους επιτηρητές μαζί με το απαντητικό φύλλο και το φυλλάδιο θεμάτων.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Οι μαθητές και μαθήτριες πρέπει να γνωρίζουν ότι βαθμολογούνται μόνο οι  απαντήσεις που είναι σημειωμένες στο απαντητικό φύλλο με τον τρόπο που έχει προκαθοριστεί.
  • Θα πρέπει να τονιστεί στους μαθητές/τριες ότι δεν μπορούν να σβήσουν μια απάντηση που έχουν επιλέξει πάνω στο απαντητικό φύλλο. Πρέπει να συμπληρώσουν την απάντησή τους μόνο αφού αποφασίσουν ότι αυτή είναι η τελική τους επιλογή.
  • Όταν οι μαθητές/τριες ολοκληρώσουν την εξέταση, παραδίδουν το απαντητικό φύλλο, καθώς και τα πρόχειρα και τα φυλλάδια θεμάτων στους επιτηρητές/τριες.
  • Οι επιτηρητές/τριες υπογράφουν ολογράφως το απαντητικό φύλλο παρουσία του/της υποψηφίου/ας και φυλάσσουν μόνο αυτό σε φάκελο που τοποθετούνται τα απαντητικά φύλλα των συνυποψηφίων του/της της ίδια αίθουσας. Τα φυλλάδια θεμάτων και τα πρόχειρα συλλέγονται ξεχωριστά και δεν φυλάσσονται.
  • Οι δύο τελευταίοι/ες μαθητές/τριες αποχωρούν μαζί από την αίθουσα.
  • Οι μαθητές/τριες αποχωρούν από το σχολείο με την ευθύνη των γονέων και κηδεμόνων τους.

Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στη δοκιμασία!

Έπειτα από την ανακοίνωση του τελικού πίνακα των υποψηφίων για την Εισαγωγική δοκιμασία στην α΄ γυμνασίου του σχολικού έτους 2022-23 οι γονείς/κηδεμόνες τους καλούνται να εκτυπώσουν εκ νέου την οριστικοποιημένη αίτησή τους από την πλατφόρμα των αιτήσεων https://www.iep.edu.gr/services/pps, για να αντιπαραβάλουν τα στοιχεία της αίτησης με αυτά του πίνακα. Προσοχή: Σε ισχύ είναι μόνο η αίτηση που μπορούν να ανακτήσουν και να εκτυπώσουν από την πλατφόρμα.

Επιπλέον, επισημαίνεται ότι, για την πλήρη ταυτοποίηση και τη συμμετοχή τους στη διαδικασία εισαγωγής, οι υποψήφιοι μαθητές/τριες στις 7 Μαΐου 2022, ημερομηνία διενέργειας της δοκιμασίας δεξιοτήτων (τεστ), οφείλουν να προσκομίσουν αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο, καθώς και την εκτυπωμένη βεβαίωση υποβολής της αίτησής τους. Για τους μαθητές που δεν έχουν συμπληρώσει το 12ο έτος της ηλικίας γίνεται δεκτό και πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας, που εκδίδεται από Δημοτολόγια των Δήμων, τα Κ.Ε.Π. και τα κατά τόπους Αστυνομικά Τμήματα – η έκδοση δελτίου αστυνομικής ταυτότητας είναι υποχρεωτική για ανηλίκους άνω των 12 ετών. Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες τους να φροντίσουν να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες.

Δείτε περισσότερα για τη διαδικασία εισαγωγής στη σχετική υπουργική απόφαση (28270/Δ6/14-3-2022, ΦΕΚ 1144/2022, κεφ. Β΄).

Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για τη διαδικασία θα ανακοινώνονται εγκαίρως με νέες αναρτήσεις στην ιστοσελίδα μας.

 

 

Η Γ’ Τάξη του Σχολείου μας πραγματοποίησε διήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στις 13 και 14 Απριλίου 2022, στο πλαίσιο του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με θέμα την Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά. Συνοδοί καθηγητές ήταν οι: Κουρεμένου Όλγα, Τζατζά Όλγα και Κυργιάκης Ηλίας.

21Την πρώτη μέρα ξεναγηθήκαμε στον Κήπο των Ηρώων, καθώς και στη Δημοτική Πινακοθήκη του Μεσολογγίου, από τη φιλόλογο κ. Έλενα Σπίνουλα. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν από την όμορφη αφήγηση και τα εντυπωσιακά εκθέματα, τα οποία και φωτογράφισαν.

Το απόγευμα περιηγηθήκαμε στη Ναύπακτο, όπου και διανυκτερεύσαμε.

 

Την επόμενη μέρα, επισκεφθήκαμε το Καρναβαλικό Εργαστήρι του Δήμου Πατρέων, και ξεναγηθήκαμε στους χώρους του, όπου η κ. Χριστίνα, μας ανέλυσε τον τρόπο κατασκευής των αρμάτων του πατρινού καρναβαλιού και άλλων κατασκευών, που αφορούν σε εκδηλώσεις του Δήμου.

2Τα εκθέματα κι ο τρόπος εργασίας εντυπωσίασαν πάρα πολύ τους μαθητές, οι οποίοι κατά γενική ομολογία, πρώτη φορά είδαν κάτι παρόμοιο. Φωτογράφισαν όλα όσα τους έκαναν εντύπωση και θα κάνουν μια μικρή παρουσίαση των εμπειριών του διημέρου.1

Ακολούθησε επίσκεψη στον εντυπωσιακό Ναό του Αγίου Ανδρέα κι ελεύθερος χρόνος για περιήγηση στην πόλη.

ΥΓ. Το πρόγραμμα περιελάμβανε και μία επίσκεψη στον Αρχαιολογικό χώρο και στο Μουσείο των Δελφών, που δεν πραγματοποιήθηκε λόγω απεργίας των υπαλλήλων της Αρχαιολογίας.

Στις 23 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν οι Αγώνες Αθλοπαιδείας Γυμνασίων στον Κλασικό Αθλητισμό για το τρέχον σχολικό έτος.

Το Σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από ομάδα μαθητών και μαθητριών και πολλοί/ές κατάφεραν να διακριθούν.

Η Γέρου Χαρίκλεια της Α΄ τάξης κατατάχτηκε 5η στο αγώνισμα του άλματος σε μήκος.

Η Ηλιάδη Ευανθία της Γ΄ τάξης κατατάχτηκε 3η στο αγώνισμα της σφαιροβολίας και τιμήθηκε με το χάλκινο μετάλλιο.

Συνεχίστε την ανάγνωση

 

6ψήφιος κωδικός Ο/Η μαθητής/τρια είναι άτομο με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α 199)
34852 ΟΧΙ
37924 ΟΧΙ
52987 ΟΧΙ
108542 ΟΧΙ
123459 ΟΧΙ
146235 ΟΧΙ
148532 ΟΧΙ
154286 ΟΧΙ
158729 ΟΧΙ
192460 ΟΧΙ
218960 ΟΧΙ
254963 ΟΧΙ
273845 ΟΧΙ
280597 ΟΧΙ
280796 ΟΧΙ
294315 ΟΧΙ
307164 ΟΧΙ
317940 ΟΧΙ
324179 ΟΧΙ
352468 ΟΧΙ
357426 ΟΧΙ
365892 ΟΧΙ
392410 ΟΧΙ
394685 ΟΧΙ
421093 ΟΧΙ
503249 ΟΧΙ
504379 ΟΧΙ
510246 ΟΧΙ
521394 ΟΧΙ
529730 ΟΧΙ
564732 ΟΧΙ
593827 ΟΧΙ
594038 ΟΧΙ
604317 ΟΧΙ
624730 ΟΧΙ
632189 ΟΧΙ
687154 ΟΧΙ
706219 ΟΧΙ
714280 ΟΧΙ
719450 ΟΧΙ
740368 ΟΧΙ
803564 ΟΧΙ
805793 ΟΧΙ
806134 ΟΧΙ
849763 ΟΧΙ
856129 ΟΧΙ
856432 ΟΧΙ
860415 ΟΧΙ
890437 ΟΧΙ
926381 ΟΧΙ
947031 ΟΧΙ
952461 ΟΧΙ
956803 ΟΧΙ
965120 ΝΑΙ
973615 ΟΧΙ
976348 ΟΧΙ
980415 ΟΧΙ

 

 

Την Τρίτη 12 Απριλίου 2022 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα τελετών του 2ου ΓΕΛ Πρέβεζας διαδικτυακά η δράση Γαλλοφωνίας αφιερωμένη στην αγάπη και την ειρήνη με τον τίτλο  «Marathon de lecture pour la Francophonie 2022»με θέμαꓽ «Dessinemoi l’amour, dessine-moi la paix».

0 02 05 a77fc81d6aaf68195d2adaa85367e799a1200a0a38f5f15832ad4680f68707e3 e43dd85a715fa7bdΤο Σχολείο μας συμμετείχε με 16 μαθητές της Α Γυμνασίου και μία μαθήτρια της Β γυμνασίου:

  1. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΝΤΙΝΑ
  2. ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΕΝΕΤΑΤΟΣ
  3. ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ
  4. ΕΛΕΝΗ ΓΟΥΣΗ
  5. ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΡΑΣΣΑΒΟΓΛΟΥ
  6. ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΕΝΕΤΑΤΟΥ
  7. ΓΙΩΡΓΟΣ  ΣΚΕΝΤΟΣ
  8. ΑΡΤΕΜΙΣ ΛΕΚΟΣΗ
  9. ΚΩΝ/ΟΣ ΠΑΣΧΟΣ
  10. ΑΤΜΑΤΖΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
  11. ΔΕΡΛΕΡΕΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
  12.  ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΚΑ
  13. ΗΛΕΚΤΡΑ ΚΙΑΦΑ
  14. ΜΑΝΟΥ ΠΑΝΩΡΑΙΑ
  15. ΠΑΪΤΑΡΙΔΗ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
  16. ΟΡΦΕΑΣ ΝΑΝΟΣ

0 02 05 dfa62ce7847582dfde454c334b01d60f36b7b08d88790bc33216361a1df575d6 7d9c399550c2d02fΤο πρώτο μέρος της συμμετοχής μας αφορά στη δύναμη της αγάπης όταν απουσιάζει η ειρήνη μέσα από τη μελέτη του ποιήματος του Appolinaire “un oiseau chante”.
Την εκδήλωση άνοιξε η μαθήτρια Αγγελική Μποντίνα παρουσιάζοντας σύντομα βιογραφικά στοιχεία του ποιητή. Ακολούθησε η απαγγελία του ποιήματος από τους μαθητές του Πρότυπου (με τη σειρά που διάβασαν) Αντώνης Μπενετάτος, Δήμητρα Αλεξανδροπούλου, Ελένη Γούση, Άγγελος Καρασσαβόγλου, Ειρήνη Μπενετάτου, Γιώργος Σκέντος, Άρτεμις Λέκοση.

Η αισθητική απεικόνιση του εν λόγω ποιήματος παρουσιάστηκε μέσα από τις καλλιτεχνικές δημιουργίες των μαθητών (calligrammes=γραφική ποίηση) και πλαισιώθηκε μουσικά από τις μαθήτριες Δήμητρα Αλεξανδροπούλου, Άρτεμις Λέκοση και Ειρήνη Μπενετάτου. Για τη συμβολή του Appolinaire στη γραφική ποίηση μας ανέφερε η μαθήτρια Αγγελική Μποντίνα.

0 02 05 ed403030a3ea27f9edcffebab3c087cc4e3ec8067d127a5676eabdf82f6a76da ab09a19cf1b51bb3Το δεύτερο μέρος της συμμετοχής μας πραγματεύτηκε τη σημασία της ειρήνης για την ανθρωπότητα όπως αυτή παρουσιάστηκε μέσα από τις απόψεις του Αριστοτέλη, του Albert Camus και του Victor Hugo (Μαλένα Πασσατζόγλου και Σταυρίδη Αθανασία από το 4ο Γυμνάσιο Πρέβεζας). Σύντομα βιογραφικά στοιχεία του Hugo παρουσίασαν οι μαθητές Ορφέας Νάνος, Άρτεμις Λέκοση, Γιώργος Σκέντος, Ελένη Γούση, Κων/ος Πάσχος. Τα σκίτσα του Hugo επενδύθηκαν μουσικά από τη μαθήτρια Μάνου Πανωραία.

Ακολούθησαν οι διαχρονικές απόψεις του Hugo για την ειρήνη όπως αυτές αναδύονται από την ομιλία του στο συνέδριο της Ειρήνης στη Λωζάννη το Σεπτέμβριο του 1869. Απόσπασμα αυτής παρουσίασαν από το 1ο ΓΕΛ Πρέβεζας η Μαρία Μπαλάφα, ο Δημήτρης Βήττας, ο Μάνος Κιτσαντάς και η Ελίνα Καρδούτσου.

Ο Μιχάλης Μπέκας από το 1ο ΓΕΛ Πρέβεζας μας εισήγαγε μουσικά με τη διασκευή του Leonard Cohen Hallelujah στην ομιλία του Hugo στο συνέδριο της λογοτεχνίας το 1878. Απόσπασμα αυτής παρουσίασαν οι μαθητές από το 2ο Γελ Πρέβεζας Δήμητρα Τούση, Σπύρος Τούσης, Τζίμα Ελευτθερία, από το 4ο Γυμνάσιο Πρέβεζας Κωστής Κων/ος, Γεωργατσέλος Γιώργος, Αφροδίτη Μπενετάτου και από το 1ο Γελ Δανάη Σουλιώτη, Ελένη Ρήγα.

0 02 05 e7e630f63320b30747e4ef3f532595dcc5de2f94cf45ba0afb5d5acaf4323f02 ce62b772c763cba2Η συμμετοχή μας ολοκληρώθηκε με το τραγούδι “un enfant de paix”που ερμήνευσε η μαθήτρια του 1ου ΓΕΛ Σουλιώτη Δανάη.