ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS

Δειγματικές διδασκαλίες ενδοσχολικής επιμόρφωσης
Με πρωτοβουλία των συντονιστριών τάξεων,καςΠαπαϊωάννου Εύχαρις και κας Μερτσανίδου Μάρθας, και στα πλαίσια της διάχυσης του προγράμματος Erasmus+KA122 που υλοποίησε το σχολείο μας, πραγματοποιήθηκαν στις 25 Μαΐου δύο δειγματικές διδασκαλίες.Δειγματική 5η
Η πρώτη, που οργανώθηκε με εισήγηση της συντονίστριας ΠΕ04 του σχολείου μας, κας Παπαϊωάννου Ε. και αφορούσε στη διδασκαλία της
Γεωγραφίας σε τμήμα της Β Γυμνασίου, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό, μέλος της ομάδας Erasmus, κα Μυστακίδου Μαρία. Η δειγματική, την οποία παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί ΠΕ 04, αφορούσε σε διερευνητική διδακτική πρόταση ομαδοσυνεργατικής μάθησης με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων web 2.0. τόσο για την παρουσίαση, όσο και για την αξιολόγηση των μαθητών ( geoguessr . com ) .Δειγματική 1η

Η δεύτερη, που αφορούσε στη διδασκαλία της λογοτεχνίας, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη φιλόλογο, μέλος της ομάδας Erasmus, Σαράφη Μαρία σε τμήμα της Β Γυμνασίου. Η δειγματική, την οποία παρακολούθησαν φιλόλογοι του Γυμνασίου μας και συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων, αφορούσε σε σενάριο διερευνητικής/ανακαλυπτικής και ομαδοσυνεργατικής μάθησης με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων web 2.0.

Κατά τον σχεδιασμό του σεναρίου αξιοποιήθηκαν μοντέλα της μεικτής μάθησης και συγκεκριμένα, το μοντέλο ατομικής κυκλικής εναλλαγής και ευέλικτο μοντέλο (ex model), για τις ομαδικές εργασίες που έγιναν με τη μέθοδο project, το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης για διαφοροποίηση της διδασκαλίας με τη χρήση υλικού στην πλατφόρμα e– class και κατά την υλοποίηση εφαρμόστηκαν ψηφιακά εργαλεία παρουσίασης και αξιολόγησης (power point, padlet, quizizz).