

Η δεύτερη, που αφορούσε στη διδασκαλία της λογοτεχνίας, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη φιλόλογο, μέλος της ομάδας Erasmus, Σαράφη Μαρία σε τμήμα της Β Γυμνασίου. Η δειγματική, την οποία παρακολούθησαν φιλόλογοι του Γυμνασίου μας και συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων, αφορούσε σε σενάριο διερευνητικής/ανακαλυπτικής και ομαδοσυνεργατικής μάθησης με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων web 2.0.
Κατά τον σχεδιασμό του σεναρίου αξιοποιήθηκαν μοντέλα της μεικτής μάθησης και συγκεκριμένα, το μοντέλο ατομικής κυκλικής εναλλαγής και ευέλικτο μοντέλο (ex model), για τις ομαδικές εργασίες που έγιναν με τη μέθοδο project, το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης για διαφοροποίηση της διδασκαλίας με τη χρήση υλικού στην πλατφόρμα e– class και κατά την υλοποίηση εφαρμόστηκαν ψηφιακά εργαλεία παρουσίασης και αξιολόγησης (power point, padlet, quizizz).