ERASMUS+ Κινητικότητα εκπαιδευτικών

αρχείο λήψης 1αρχείο λήψης

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Α΄ΦΑΣΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ERASMUS+KA122

1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

      Το 1ο Γυμνάσιο Ελευθερίου-Κορδελιού κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023 σχεδίασε και, αφού έλαβε την απαιτούμενη χρηματοδότηση από το ΙΚΥ, ξεκίνησε την υλοποίηση προγράμματος κινητικότητας εκπαιδευτικών  στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+KA122-SCH  με στόχο τόσο την ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης της διδασκαλίας και της μάθησης και την εξωστρέφεια του σχολείου, όσο  και την υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών για τη βελτίωση των γνώσεων, την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την υιοθέτηση στάσεων και την ενίσχυση των παιδαγωγικών πρακτικών στη διδασκαλία.

Σε πρώτη φάση  πραγματοποιήθηκε μέρος της κινητικότητας στο Δουβλίνο (Ιρλανδία)και για την ολοκλήρωση του προγράμματος ακολουθεί και μία ακόμη κινητικότητα τον Οκτώβριο.

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ KA122-SCH ΣΤΟ ΔΟΥΒΛΙΝΟ

Συγκεκριμένα, μια ομάδα από τέσσερις (4)  εκπαιδευτικούς , το διευθυντή του σχολείου, κ. Θεοχαρόπουλο Αντώνιο και τους καθηγητές Μυστακίδου Μαρία, Καρυπίδη Ιωάννη και Λεωνίδη Θεόδωρο, μετακινήθηκαν στο Δουβλίνο κατά το διάστημα 1 έως 6 Μαΐου 2023 για την επιμόρφωση με θέμα: «Classroom Management Solutions for Teachers: New Methodologies, Effective Motivation, Cooperation and Evaluation Strategies» του οργανισμού υλοποίησης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Europass Teacher Academy ( Ireland Limited). Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν κύκλο σεμιναρίων που περιελάμβανε βιωματικές και ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες πάνω σε θέματα 1684252501399διαχείρισης της σχολικής τάξης και στη χρήση καινοτόμων διδακτικών μεθόδων, αλλά και να ξεναγηθούν σε μουσεία, χώρους πολιτισμού και ψυχαγωγίας και άλλα αξιοθέατα της πόλης του Δουβλίνου.

Η αποφοίτηση

όλης της ομάδας εργασίας! 1684252501407

Παράλληλα, ήρθαν σε επαφή και συνεργάστηκαν με άλλους συναδέλφους από ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Ισπανία) ανταλλάσσοντας εμπειρίες και απόψεις.  Εφάρμοσαν νέες καινοτόμες πρακτικές και μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης, στρατηγικές κινητοποίησης του ενδιαφέροντος των μαθητών/τριών, αξιολόγησης και διαχείρισης προβλημάτων της σχολικής τάξης.

φωτό page 0001