Το πρόγραμμα «Φιλαναγνωσίας» με μαθητές της Α’ , Β’ Τάξης και το πρόγραμμα Πρωτοτυπία (Το περιοδικό μας), με μαθητές της Γ’ Τάξης επισκέφτηκαν το Κέντρο Πολιτισμού «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος», ξεναγήθηκαν την Εθνική Βιβλιοθήκη και παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Ο Μεγάλος Περίπατος του Πέτρου» της Άλκης Ζέη .