Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Εκδήλωση με θέμα την εφηβεία και τους εφήβους

Εκδήλωση με θέμα την εφηβεία και τους εφήβους

4  3

 

 

 

 

 

 Το απόγευμα της 1ης Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Μπουσουλοπούλειο θέατρο,  στον χώρο του 1ου Γυμνασίου Άργους,  εκδήλωση με θέμα τους εφήβους. Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από το Μουσικό Σχολείο Αργολίδας και  το 1ο Γυμνάσιο Άργους με θέμα  : «Έφηβοι: η σχέση με τον εαυτό τους, τους γονείς τους και τους άλλους». Προσκεκλημένη ομιλήτρια η ψυχολόγος κ. Ευαγγελία Λεζέ που παρουσίασε αναλυτικά  θεωρίες που αφορούν στην εφηβεία, εστιάζοντας στα ιδιαίτερα σημεία των ηλικιακών σταδίων και δίνοντας πολλά παραδείγματα για γονείς και εκπαιδευτικούς. Η εκδήλωση πλαισιώθηκε μουσικά από το ροκ σύνολο του Μουσικού Σχολείου.

    Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους συμμετείχαν στη διοργάνωση αυτής της εκδήλωσης και όσους την παρακολούθησαν, αψηφώντας τη χαμηλή θερμοκρασία που επικρατούσε στο Άργος, αλλά και μέσα στην αίθουσα λόγω έλλειψης συστήματος θέρμανσης.

2    1