Η δράση «Ενδυναμώνοντας μαθητές και μαθήτριες Επαγγελματικής εκπαίδευσης ΙV» είναι μια πρωτοβουλία που στοχεύει να ενδυναμώσει τους μαθητές/τριες των ΕΠΑΛ, εξοπλίζοντάς τους με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας.
Η δράση απευθύνεται σε μαθητές/τριες Επαγγελματικών Λυκείων και αποτελείται από 3 ενότητες:
1) Workshop- GenAI & Στοχευμένα Ερωτήματα
Οι μαθητές/τριες αναπτύσσουν σημαντικές οριζόντιες δεξιότητες και εξοικειώνονται με τα εργαλεία παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης και τις βασικές αρχές για την αποτελεσματική αξιοποίησή τους.
2) Γνωριμία με Επαγγέλματα – 5 live ομαδικές συνεδρίες
Μέσω live ομαδικών συνεδριών οι μαθητές/τριες συνομιλούν με μέντορες επαγγελματίες σε διάφορους κλάδους, λαμβάνοντας πληροφορίες για επαγγέλματα & λύνουν τις απορίες τους.
3) Προσομοίωση επαγγελματικής συνέντευξης – 1 live ομαδική συνεδρία
Live ομαδική συνεδρία όπου συμμετέχουν σε mock interview με μέντορα επαγγελματία στο Human Resources. Ακολουθεί ανατροφοδότηση από αυτόν/ήν & δίνονται συμβουλές για μια επιτυχημένη συνέντευξη.
Ημερολόγιο πεπραγμένων:
12/01/2025 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη πλατφόρμα 100mentors
07/2/2025 The Tipping Point | Workshop “GenAI και στοχευμένα ερωτήματα”
Το workshop περιλάμβανε:
- Εισαγωγή στα εργαλεία παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης (GenAI).
- Παρουσίαση βασικών όρων, αρχών, παραδειγμάτων, περιορισμών και δυνατοτήτων αυτών των εργαλείων.
07/03/2025 Το επάγγελμα του Προγραμματιστή.
Μαθητές/τριες Β και Γ Λυκείου ΕΠΑΛ του τομέα Πληροφορικής και Οικονομίας ενημερώνονται για το επάγγελμα του προγραμματιστή και τις προοπτικές εξέλιξης
18/03/2025 Επαγγελματικές ευκαιρίες στον Τουρισμό.
Μαθητές/τριες ΕΠΑΛ – Οικονομίας και Διοίκησης ενημερώνονται για επαγγελματικές ευκαιρίες στον τουρισμό, όπως ξενοδοχειακές και διοικητικές θέσεις.
26/03/2025 Λογιστική.
Μαθητές/τριες ΕΠΑΛ ενημερώνονται για το επάγγελμα του λογιστή, τις σπουδές και τις προοπτικές του.
28/03/2025 Γυναίκες στα Οικονομικά.
Οι μαθητές θα ήθελαν να ενημερωθούν για τον κλάδο των οικονομικών αλλά και τη δραστηριοποίηση των γυναικών σε αυτόν, τις ευκαιρίες εξέλιξης κ.α.
01/04/2025 Γνωρίζοντας μια Πυροσβέστρια.
Μετά από κάθε live συνεδρία οι μαθητές συμπλήρωσαν μια φόρμα αξιολόγησης.