Γενέθλια!

Την Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2022 γιορτάσαμε τα γενέθλια του αγαπημένου μας και πάντα χαμογελαστού μαθητή Σ. καθώς και της εργοθεραπεύτριας μας κυρίας Σταμούλας! Περάσαμε όμορφα με τραγούδι και χορό και απολαύσαμε τις πεντανόστιμες τουρτίτσες! Χρόνια Πολλά!

Η υγιεινή διατροφή στο σχολείο μας!

Την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022 επισκέφτηκε το σχολείο μας η διατροφολόγος – διαιτολόγος κυρία Σταυρούλα Γκιουζελίδου για να μας επιμορφώσει και να μας ενημερώσει για θέματα διατροφής. Παιδιά και εκπαιδευτικοί παρακολουθήσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον την εξαιρετική  παρουσίαση στο διαδραστικό πίνακα που ήταν γεμάτη χρώμα και εικόνες και την έκανε ακόμη πιο ελκυστική για τους μαθητές μας. Μάθαμε για τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές, για τη διατροφική πυραμίδα και τα οφέλη της υγιεινής διατροφής.

Κατόπιν παίξαμε δύο παιχνίδια όπου οι μαθητές έπρεπε να κατηγοριοποιούν τις τροφές ανάλογα με το είδος πχ όσπρια, φρούτα, λαχανικά, κρέας, δημητριακά, γλυκά κτλ και στην συνέχεια έπρεπε να διαχωρίσουν τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές. Οι δραστηριότητες συνεχίστηκαν και στις τάξεις των μαθητών δουλεύοντας σε μικροομάδες.

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Γκιουζελίδου που μας επισκέφθηκε και  μας ενημέρωσε ενώ ταυτόχρονα διασκεδάσαμε όλοι με έναν διαδραστικό και εκπαιδευτικό τρόπο.

Επίσκεψη στο πολεμικό μουσείο!

Με αφορμή την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, μαθητές του ειδικού Δημοτικού σχολείου Κομοτηνής την Δευτέρα 17.10.2022, πραγματοποίησαν επίσκεψη στο στρατιωτικό μουσείο της πόλης. Σε αυτόν τον φιλόξενο χώρο  είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με εκθέματα όπως στολές, μετάλλια και παράσημα, αντικείμενα στρατιωτικής χρήσης και οπλισμό από σημαντικές περιόδους της ελληνικής ιστορίας με αφετηρία την ελληνική επανάσταση 1821 έως και τον Β παγκόσμιο πόλεμο.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Το προσωπικό και οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής ευχαριστούν θερμά τα συστεγασμένα Φαρμακεία κας Καλούδη Κωνσταντίνα και κας Ζούμα Σταματία, για την προσφορά ενός σακιδίου μεταφοράς ειδών Πρώτων βοηθειών , που θα διευκολύνει την εξυπηρέτηση των μαθητών κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων τους  εκτός σχολείου.

 

 

Παγκόσμια ημέρα των ζώων

Την Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2022 γιορτάσαμε στο σχολείο μας τη Παγκόσμια ημέρα των ζώων! Η εργοθεραπεύτρια  μας οργάνωσε τις δραστηριότητες και όλοι οι μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό συμμετείχαν με χαρά.

Αφιερώσαμε ένα δίωρο για να μιλήσουμε για τα ζωάκια, να τα χρωματίσουμε, να τα κόψουμε και να τα κολλήσουμε. Ομαδοποιήσαμε τα ζωάκια μας στα ήμερα ζώα της φάρμας και στα άγρια ζώα της ζούγκλας και παίξαμε ένα παιχνίδι όπου οι μαθητές αναγνώριζαν το ζωάκι και το έβαζαν στη σωστή φωλίτσα είτε στη φάρμα είτε στη ζούγκλα.

Ήταν μία όμορφη και ξεχωριστή μέρα με στόχο την ευαισθητοποίηση προς τους φίλους μας τα ζωάκια!

Παγκόσμια ημέρα αθλητισμού

Την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής παρέα με το Ειδικό Νηπιαγωγείο, γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα Αθλητισμού. Η γυμνάστριά μας, η κυρία Γιάννα Αργυροπούλου προετοίμασε μια ποικιλία αθλητικών και ταυτόχρονα διασκεδαστικών δραστηριοτήτων όπου συμμετείχαν όλοι οι μαθητές μας μαζί με το εκπαιδευτικό προσωπικό με χαρά και ευγενή άμιλλα.

Η ημέρα ήταν ηλιόλουστη και ζεστή και οι μαθητές μας με μικρά δροσιστικά διαλείμματα απόλαυσαν παιχνίδια όπως «μουσικά στεφάνια», «ποιος θα πιάσει το μπαλάκι», «μήλα συνεργασίας» και πολλά άλλα που στόχευαν στη συνεργασία, τη διασκέδαση, τη μάθηση και την άσκηση του σώματος.

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Σήμερα 12.09.2022 πραγματοποιήθηκε ο αγισμός στο σχολείο μας με τους μικρούς μας μαθητές να περιμένουν με ανυπομονησία το άνοιγμα των σχολείων και την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Ευχόμαστε σε όλους  μια χαρούμενη, γεμάτη, δημιουργική σχολική χρονιά και το αυριανό κουδούνι χτυπά κανονικά στις 8 το πρωί.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Αγαπητοί μας γονείς και κηδεμόνες

Σας ενημερώνουμε πως ο αγιασμός στο σχολείο μας θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 στις 10.00 το πρωί. Οι μαθητές θα προσέλθουν με τους γονείς τους.

Σας περιμένουμε όλους εκεί

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.

back to school pic

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

Στα πλαίσια της Εβδομάδας Δημόσιας Υγείας, το σχολείο μας συμμετέχει στις προγραμματισμένες δράσεις. Έτσι σήμερα 20/Ιουνίου/2022 οι νοσηλεύτριες του σχολείου μας κ. Ευσταθοπούλου και κ. Ευστρατιάδου θα βρίσκονται στην κεντρική πλατεία της Κομοτηνής από τις 10:00π.μ. έως τις 12:00μ.μ. , όπου και θα έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε για τα προγράμματα αγωγής υγείας που υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας και αφορούσαν την διατροφή και την μετάδοση των μικροβίων.

Θα μπορείτε να προμηθευτείτε τα χρωματιστά και ευωδιαστά σαπούνια που παρασκευάσαμε με τους μαθητές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Καλό καλοκαίρι με υγεία και προσοχή!!!

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ- ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Την Τρίτη 14 Ιουνίου 2022 αποχαιρετίσαμε το σχολείο και καλωσορίσαμε το καλοκαίρι με την καλοκαιρινή μας  γιορτή! Μικροί και μεγάλοι εν δράση,   παρουσιάσαμε στους αγαπημένους μας θεατές, γονείς, κηδεμόνες, συγγενείς και φίλους του σχολείου μας τα καινοτόμα προγράμματα που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς μέσα από μικρά μουσικοκινητικά δρώμενα.
Οι μαθητές μας παρουσίασαν το πρόγραμμα «Δοντάκια αστραφτερά πάντοτε γερά» κρατώντας γιγάντιες οδοντόβουρτσες και προσέχοντας τη στοματική υγιεινή του Κυρίου Δοντάκια, μας δίδαξαν για τους κανόνες που θα πρέπει να ακολουθούμε και τη σωστή συμπεριφορά στη τάξη αλλά και στη κοινότητα μέσα από το πρόγραμμα  «Μαθαίνω να βάζω όρια – ακολουθώ κανόνες και  Ας γίνουμε  φίλοι παιδιά». Ταυτόχρονα έγιναν  για  λίγο «Οι Μικροί Καταναλωτές» παρουσιάζοντας πως  τα  χρήματά μας να ξοδεύουμε με σύνεση και σωστά. Παρουσίασαν τη «Θεραπευτική Ιππασία» κι έγιναν για λίγο αλογάκια χαρωπά έτοιμα για φαγητό και  καλλωπισμό και τ έλος  μας  δίδαξαν  τεχνικές  χαλάρωσης και ηρεμίας μέσα από το πρόγραμμα «Σχολική Γιόγκα».
Οι θεατές μας ενθουσιάστηκαν από τα δρώμενα και οι μαθητές μας έλαβαν το πιο θερμό χειροκρότημα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον κ. Κωνσταντινίδη Προϊστάμενο ΠΕ Ροδόπης, την κ. Γκόγκου, Μουσειολόγο (ΔΚΕΠΠΑΚ) , τους εκπροσώπους του ΚΔΑΠΑμεΑ  Πρόσβαση, την κ. Ματακάκη,  πρώην διευθύντρια του σχολείου  και όλους τους γονείς που μας τίμησαν με την παρουσία τους.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την κ. Μάντσιου Στέλλα ιδιοκτήτρια του καταστήματος “Eponymo Kid” που ομόρφυνε το χώρο με  τον πάγκο για τα κεράσματα, όπως κάθε χρονιά.
Σας ευχόμαστε ολόψυχα Καλό Καλοκαίρι γεμάτο χαμόγελα και χαρά.
Ραντεβού το Σεπτέμβριο για μία ακόμη συναρπαστική σχολική χρονιά.