ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑ!!!
Ανήμερα της ονομαστικής της εορτής η μαθήτρια μας Βικτωρία γλύκανε τους συμμαθητές της, προσφέροντας τους κεράσματα. Της ευχόμαστε μικροί και μεγάλοι, να είναι γερή , τυχερή και να χαίρεται το όνομα της.
Ευχαριστούμε πολύ!!!
Ανήμερα της ονομαστικής της εορτής η μαθήτρια μας Βικτωρία γλύκανε τους συμμαθητές της, προσφέροντας τους κεράσματα. Της ευχόμαστε μικροί και μεγάλοι, να είναι γερή , τυχερή και να χαίρεται το όνομα της.
Ευχαριστούμε πολύ!!!
Την Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022 επισκέφτηκαν το σχολείο μας μαθητές της Ε2 τάξης του 7ου Δημοτικού Σχολείο Κομοτηνής. Η χαρά των μαθητών μας αλλά και όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού ήταν τεράστια.
Καλωσορίσαμε τους γλυκύτατους μαθητές, τους ενημερώσαμε για τη λειτουργία του σχολείου και απαντήσαμε στις εύλογες ερωτήσεις και απορίες τους.
Στη συνέχεια γνωριστήκαμε όλοι μεταξύ μας και κολλήσαμε ταμπελάκια με τα ονόματά μας για να διευκολύνουμε την επικοινωνία μας. Χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες και όλοι μαζί με άριστη συνεργασία ολοκληρώσαμε όμορφες και δημιουργικές δραστηριότητες.
Η πρώτη ομάδα ήταν «Οι μικροί σεφ» που μας έφτιαξαν λαχταριστά και πεντανόστιμα κέικ.
Η δεύτερη ομάδα ήταν «Το κολλάζ ζωγραφικής» όπου χρωματίσανε πολλές εικόνες, τις κολλήσανε σε ένα μεγάλο χαρτόνι και δημιουργήσανε ένα μοναδικό κολλάζ.
Η τρίτη ομάδα ήταν «οι Φθινοπωρινοί Διακοσμητές» όπου χρησιμοποιώντας τα υλικά της φύσης όπως κουκουνάρια και καρύδια μεγαλούργησαν δημιουργώντας μοναδικά πολύχρωμα έργα.
Η τέταρτη ομάδα ήταν «Οι μικροί ζωγράφοι ζωγραφίζουν τον κόσμο όπως τον φαντάζονται» χρησιμοποιώντας κηρομπογιές και μπόλικη φαντασία. Στα μάτια των παιδιών ο κόσμος είναι πολύχρωμος και χαρούμενος.
Κάναμε διάλειμμα όλοι παρέα και παίξαμε στη παιδική χαρά ενώ ταυτόχρονα κεραστήκαμε και μερικές λιχουδιές.
Στο τέλος της επίσκεψης ανταλλάξαμε τα χειροποίητα δώρα που με αγάπη όλοι κατασκευάσαμε και αποχαιρετιστήκαμε με την υπόσχεση να βρεθούμε και πάλι.
Ήταν μία εξαιρετική εμπειρία και ένα πολύτιμο μάθημα υπέρ της συμπερίληψης στην εκπαίδευση. Άλλωστε τα παιδιά δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα μεταξύ τους!
Σήμερα Δευτέρα 7/11/2022 ομάδα μαθητών του σχολείου μας , με τη συνοδεία εκπαιδευτικών επισκέφτηκε το Μουσαίο Φυσικής Ιστορίας που βρίσκεται στην Πάνδροσο Κομοτηνής.
Πριν από την ξενάγηση, περιηγηθήκαμε στο χωριό και ανακαλύψαμε την παιδική χαρά όπου και διασκεδάσαμε λίγο. Μετά περπατήσαμε στα δρομάκια του χωριού μέχρι την πλατεία όπου και καθίσαμε να ξεκουραστούμε. Αγκαλιάσαμε τον τεράστιο πλάτανο στο κέντρο της πλατείας για να αντιληφθούμε το μέγεθός του.
Η υποδοχή στο Μουσείο ήταν ένθερμη. Η ξενάγηση μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε την πανίδα και τη χλωρίδα της γύρω περιοχής. Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο και ακούσαμε ήχους διαφόρων ζώων και προσπαθήσαμε να ανακαλύψουμε σε ποιο ζώο ανήκουν.
Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Σωκράτη Γρηγορόπουλο και την κυρία Νούλα Γρηγοροπούλου Εθελοντές της οικολογικής ομάδας Κομοτηνής, που φροντίζουν το χώρο του Μουσείου και με πολύ χαρά μας ενημερώσουν σχετικά με τη χλωρίδα και την πανίδα του τόπου μας.
Την Πέμπτη 3/11/2022, στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές του Τα 3 με την δασκάλα τους κ. Αϊσέ και τη βοήθεια εκπαιδευτικών, φτιάξανε Φρουτοσαλάτα.
Οι μαθητές συνεργάστηκαν άψογα, έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ολοκλήρωσαν το έργο τους με χαρά.
Πρώτα διάβασαν τα υλικά της συνταγής
Στη συνέχεια φόρεσαν γαντάκια και αφού έπλυναν τα φρούτα τα τοποθέτησαν στο δίσκο
Τα ξεφλούδισαν και τα έκοψαν σε μικρά κομμάτια
Και άρχισε το στήσιμο………
Όλοι βάλανε το χεράκι τους
στο όμορφο, πολύχρωμο ουράνιο τόξο!
Στόχος της δράσης ήταν η πολύπλευρη προσέγγιση του θέματος και έτσι το «ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ» μας έδωσε την ευκαιρία να αναπτύξουμε :
Τις Γνωστικές δεξιότητες, Τις δεξιότητες λεπτής κινητικότητας, Τις δεξιότητες προφορικής έκφρασης, Τις αισθητηριακές δεξιότητες ,Τις δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας, Τις δεξιότητες ανάγνωσης των μαθητών μας.
Τέλος όλοι μαζί απολαύσαμε την πολύχρωμη και υγιεινή φρουτοσαλάτα μας.
Την Τρίτη 1.11.2022 καλωσορίσαμε τον μήνα Νοέμβριο με μια γλυκιά μηλόπιτα! Μια ομάδα μαθητών με τους εκπαιδευτικούς τους έφτιαξαν δυο ταψάκια αυτού του υπέροχου γλυκού. Μήλα γευστικά εποχής, φύλλα αφράτης σφολιάτας, ζάχαρη, κανέλα και πολύ μεράκι χρειάστηκαν μόνο και το αποτέλεσμα φανταστικό.
Σας ανοίξαμε την όρεξη;
Με χαρά και μεγάλο καμάρι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής συμμετείχαν στην παρέλαση για να τιμήσουν την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου!
Η γαλανόλευκη σημαία κυμάτιζε μεταξύ των μαθητών μας και τα χειροκροτήματα που λάβαμε ήταν θερμά και συγκινητικά.
Να ευχαριστήσουμε τον κύριο Μποζατζή Χρήστο – Πρόταξη Ε.Ε. Εργαστήριο Διαφημιστικών Ειδών – που για ακόμη μία φορά στάθηκε αρωγός και φίλος του σχολείου μας καθώς μας χάρισε τα όμορφα λευκά φούτερ των μαθητών μας που φόρεσαν στην παρέλαση.
Την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022 μετά το πέρας των εορταστικών εκδηλώσεων στο σχολείο για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, ακολούθησε επιμορφωτική ενημέρωση για το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου.
Το θέμα της ενημέρωσης ήταν «Παιδική κακοποίηση» και πραγματοποιήθηκε από τις κυρίες Χαλκιά Μυρσίνη Κοινωνική Λειτουργό και Γκότση Αθηνά Ψυχολόγο των παιδικών χωριών SOS και συγκεκριμένα από το «Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας».
Οι αξιότιμες συναδέλφισσες παρουσίασαν τη λειτουργία των Παιδικών χωριών SOS και των δομών τους όπως τα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας και τις υπηρεσίες που προσφέρουν και μας έδωσαν ενημερωτικά φυλλάδια.
Η παρουσίαση του θέματος της παιδικής κακοποίησης ήταν άκρως κατατοπιστική και εμπεριστατωμένη και μας βοήθησε ως εκπαιδευτικούς να κατανοήσουμε καλύτερα τα σημάδια εκείνα που ενδεχομένως να αφορούν κακοποίηση – παραμέληση.
Ευχαριστούμε θερμά τις κυρίες Χαλκιά και Γκότση για την καταπληκτική παρουσίαση.
Σήμερα 27.10.2022 γιορτάσαμε την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και οι μικροί μαθητές του Ειδικού Νηπιαγωγείο Κομοτηνής παρακολούθησαν ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο σχετικά με τα γεγονάτα του πολέμου του 1940 και τραγούδησαν τα τραγούδια της εποχής.
Κατόπιν ολοκλήρωσαν όμορφες δραστηριότητες, ζωγράφισαν, έκοψαν, κόλλησαν, έφτιαξαν παζλ και διασκέδασαν μαθαίνοντας με έναν διαδραστικό τρόπο την ιστορία της Ελλάδας!
Χρόνια Πολλά σε όλους!
Χθές Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022 πήγαμε εκδρομή στο Πανθρακικό στάδιο. Η μέρα ήταν ηλιόλουστη και ζεστή και οι μαθητές μας μαζί με τους εκπαιδευτικούς απόλαυσαν υπαίθρια παιχνίδια στους όμορφους χώρους του σταδίου. Η στάση για χυμούς και πατατάκια ήταν απαραίτητη που μας ενδυνάμωσαν για να συνεχίσουμε τα παιχνίδια μας!