ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΗΣ

Με αφορμή την “ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΗΣ” οι μαθητές του σχολείου μας  δημιούργησαν ένα βιβλίο αφιερωμένο στον πολύτιμο πλανήτη μας και την προστασία του. Ευχαριστούμε την κ. Χαψιά Αγγελική που ανέλαβε τη δράση και την κ. Λέου Φιλιώ που ετοίμασε την ψηφιακή του αποτύπωση.
Δείτε το βιβλίο μας :
Book titled '1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής'

ΑΓΩΝΕΣ ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑΣ

Την Παρασκευή 3 Ιουνίου 2022 το σχολείο μας πήρε μέρος στους 5ους Σχολικούς Αγώνες Σκυταλοδρομίας, που οργάνωσε το ΕΕΕΕΚ Κομοτηνής. Μικροί και μεγάλοι τρέξαμε , συνεργαστήκαμε ,γελάσαμε και τελικά κατακτήσαμε την 2η θέση.

Η υποδοχή μαθητών και εκπαιδευτικών ήταν θερμή και η φιλοξενία άψογη. Αφού παραλάβαμε το βραβείο μας κεραστήκαμε και δροσιστήκαμε από τον μπουφέ που είχαν ετοιμάσει.

Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση και την φιλοξενία και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΚΔΑΠ ΑμεΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ

Στις 30 Μαίου 2022 επισκέφτηκαν το σχολείο μας η μουσικός, η κοινωνική λειτουργός και ωφελούμενοι του ΚΔΑΠ ΑμεΑ «ΠΡΟΣΒΑΣΗ». Μετά τις απαραίτητες συστάσεις, στην αυλή του σχολείου πραγματοποιήθηκε μουσικοχορευτική δράση υπό την καθοδήγηση της μουσικού και με τη συμμετοχή όλων. Μικροί και μεγάλοι διασκεδάσαμε με τα τραγούδια και τα παιχνίδια.

followgreen- ΒΡΑΒΕΥΣΗ

Με ιδιαίτερη χαρά οι ανακυκλωσούλιδες μαθητές μας συμμετείχαν με επιτυχία στο σχολικό μαραθώνιο ανακύκλωσης followgreen του Δήμου Κομοτηνής και βραβεύτηκαν τόσο για τη συμμετοχή τους όσο και για την καλλιτεχνική τους δημιουργία που κατέλαβε την πρώτη θέση!

Ειδικότερα, την Τρίτη 24/05/22  εκπρόσωποι της σχολικής μονάδας, μαθητές και εκπαιδευτικοί, παρευρέθηκαν και συμμετείχαν στη μεγάλη γιορτή που πραγματοποιήθηκε στην Τσανάκλειο Σχολή με τη συμμετοχή 41 συνολικά σχολικών μονάδων. Αφού συμμετείχαν ενεργά στις υπαίθριες δραστηριότητες με θέματα την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος, βραβεύτηκαν για την καλλιτεχνική τους δημιουργία “Κούκλα από ανακυκλώσιμα υλικά” που κατέλαβε την 1η θέση στον εικαστικό διαγωνισμό ανακύκλωσης!

Μαθητές και εκπαιδευτικοί παρέλαβαν το βραβείο και τον έπαινο συμμετοχής και με χαρά ανανέωσαν το ραντεβού για την επόμενη χρονιά! Όλη η σχολική μονάδα, μαθητές και εκπαιδευτικοί με χαμόγελα και αγάπη υποδέχθηκαν το βραβείο και συνεχίζουν το έργο τους φροντίζοντας το περιβάλλον και ανακυκλώνοντας!!

Ευχαριστούμε την κ. Κογκαλίδου Σοφία – εικαστικό του σχολείου μας για την κατασκευή της κούκλας και την κ. Λέου Φιλιώ – υπεύθυνη του προγράμματος στο σχολείο μας.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Στο πλαίσιο της 2ης Ολυμπιακής εβδομάδας στα σχολεία, η σχολική μονάδα του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής με συντονίστρια την καθηγήτρια φυσικής αγωγής Λέου Φιλιώ, συμμετείχε στο πρόγραμμα της ΕΘΝΟΑ, με σκοπό οι μαθητές και οι μαθήτριες να κατανοήσουν την έννοια και τις αξίες των Ολυμπιακών αγώνων, να γνωρίσουν την Αθηνά και τον Φοίβο και να έρθουν σε επαφή με το περιβάλλον και τα αθλήματα.

Αναλυτικότερα οι δραστηριότητες περιλάμβαναν: προβολή βίντεο, καλλιτεχνικές δραστηριότητες, παιχνίδια ομοιότητας και μνήμης, ζωντανή σύνδεση με το Ολυμπιακό Μουσείο της Θεσσαλονίκης και το ΟΑΚΑ και τέλος αθλητικές δραστηριότητες!!!

Τόσο οι μαθητές, όσο και οι εκπαιδευτικοί απόλαυσαν τη δράση! Ενημερώθηκαν για τα αθλήματα και τις ολυμπιακές αξίες και βίωσαν την εμπειρία ορισμένων ολυμπιακών αθλημάτων όπως βόλεϊ, σκυταλοδρομία, δρόμος με εμπόδια, χόκεϋ επί χόρτου, άρση βαρών, κορδέλες ενόργανης!

Ο FC ΠΑΟΚ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Την Παρασκευή 20 Μαΐου 2022, μέλη του ΔΣ των ακαδημιών του  ΠΑΟΚ Κομοτηνής και η κ. Μαρινάκη, επισκέφτηκαν το Ειδικό δημοτικό Σχολείο . Στη συνέχεια του Τουρνουά των ακαδημιών ΠΑΟΚ Κομοτηνής (15-16 Μάϊου) , οπότε και  δόθηκε η οικονομική ενίσχυση στο σχολείο μας, τα μέλη του ΔΣ απένειμαν μετάλλια στους μαθητές μας.  Τόσο  οι μπάλες που μας προσέφεραν όσο και το παιχνίδι ποδοσφαίρου που ακολούθησε σκόρπισαν στιγμές χαράς και πολλά χαμόγελα.

Ευχαριστούμε θερμά  το ΔΣ του   FC ΠΑΟΚ Κομοτηνής για την πολύπλευρη στήριξη τους.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

Στα πλαίσια Σχεδίου Δράσης του σχολείου μας Την Τετάρτη 18/5/2022 Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων, ομάδα μαθητών συνοδευόμενοι από εκπαιδευτικούς , πραγματοποίησε επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Κομοτηνής.

Μας υποδέχτηκε εγκάρδια η Μουσειολόγος  κ. Κέλυ Γκόγκου. Μας ξενάγησε στους χώρους του μουσείου αυτής της παλιάς αρχοντικής οικίας. Παρουσίασε με ευρηματικό τρόπο τους χώρους του σπιτιού και τα αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν οι ένοικοι του πολλά χρόνια πριν.

Η κυρία Κέλυ μας έδωσε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε πίσω στο χρόνο και να φανταστούμε τη καθημερινή ζωή των ανθρώπων της εποχής. Τέλος διασκεδάσαμε μέσα από μία δημιουργική δραστηριότητα όπου κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του «πορτραίτο» με παραδοσιακή φορεσιά.

Αναχωρήσαμε για το σχολείο με αποτυπωμένες στο μυαλό μας τις εικόνες των αντικειμένων του Μουσείου και με την φαντασία μας να συνεχίζει να ταξιδεύει.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κέλυ Γκόγκου για την φιλοξενία και την εξαιρετική ξενάγηση.

FC ΠΑΟΚ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ- ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Στις 15 και 16 Μαϊου του 2022 πραγματοποιήθηκε το  2ο Τουρνουά   Ποδοσφαίρου   ΠΑΟΚ Κομοτηνής  “Γεώργιος Μαρινάκης”, με τη συμμετοχή ομάδων παιδιών και εφήβων από την περιφέρει ΑΜΘ. Η συγκέντρωση των χρημάτων στα πλαίσια του τουρνουά δόθηκαν στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής.

Η διευθύντρια , το προσωπικό και οι μαθητές του σχολείου θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στην Ακαδημία του ΠΑΟΚ Κομοτηνής και ιδιαίτερα τον κ. Παγωνίδη Δημήτριο και τον κ. Σπυριάδη Ανέστη, τους εθελοντές Βουτσά Σταύρο και Ξενοδοχίδη Κωνσταντίνο που ήταν παρόντες δίπλα μας καθόλη τη διάρκεια, καθώς και σε όλους τους συμμετέχοντες για την στήριξη τους.

Η οικονομική ενίσχυση , αλλά κυρίως η ηθική συμπαράσταση τους , μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε το έργο μας.

Ευχαριστούμε θερμά!

Ο ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Την Τετάρτη 11/5/2022, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου το σχολείο μας επιστέφτηκε αντιπροσωπεία του Δ.Σ. του Περιφερειακού Τμήματος Κομοτηνής του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ. Προσέφεραν με πολύ αγάπη γραφική ύλη και υλικό το οποίο θα καλύψει μεγάλο μέρος των λειτουργικών αναγκών του σχολείου. Με τη σειρά μας τους  ευχαριστήσαμε με κάτι μικρό αλλά αυθόρμητο και φτιαγμένο από τα χεράκια των μαθητών.

Ευχαριστούμε θερμά το Δ.Σ. του Π.Τ. Κομοτηνής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για την κίνηση αγάπης και προσφοράς.