Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

Σήμερα 15/12/2022 μας επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Κομοτηνής κ. Γκαράνης, συνοδευόμενος από την κ. Αμπατζή Μαρία- δημοσιογράφο ειδική συνεργάτης . Τους υποδεχτήκαμε με μεγάλη χαρά. Η διευθύντρια τους ξενάγησε  στους χώρους του σχολείου και τους  ενημέρωσε για  την λειτουργία , το προσωπικό και τους μαθητές της σχολικής μονάδας. Στη συνέχεια όλοι μαζί τραγουδήσαμε τα κάλαντα των Χριστουγέννων.

Ο κ. Γκαράνης προσέφερε στους μαθητές μας παιχνίδια και εκπαιδευτικό υλικό.

Τον αποχαιρετήσαμε με ένα μεγάλο ευχαριστώ και ανταλλάσσοντας  πολλές ευχές για τις γιορτές μέσα από την καρδιά μας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  !!!

 

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ

 

Χριστούγεννα χωρίς χριστουγεννιάτικα μπισκότα γίνεται; Δε γίνεται!!!

Έτσι και εμείς σηκώσαμε μανίκια,,,, πλύναμε χεράκια,,,,, ετοιμάσαμε τα υλικά μας …..

και,,,,,, τα ρίξαμε στο μπολ….. ανακατέψαμε ,,, ζυμώσαμε,,,,,, κόψαμε με τα κουπάτ…..

ψήσαμε ……… στολίσαμε…..

και ιδού  το αποτέλεσμα,,,,,,,,,,

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

Σήμερα Δευτέρα 12/12/22 ομάδα μαθητών του σχολείου μας επισκέφτηκε το Λαογραφικό Μουσείο Κομοτηνής. Η μουσειολόγος κ. Γκόγκου Κέλυ είχε ετοιμάσει μία ειδικά διαμορφωμένη δράση και έτσι έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές μας να περιηγηθούν στους χώρους του Μουσείου, ενημερώνοντας μας για τα εκθέματα.

Στη συνέχεια όλοι μαζί χρωματίσαμε  τα ομορφότερα λουλούδια για να στολίσουμε την ποδιά που είχε ετοιμάσει για μας.

Αφού ποζάραμε όλο χάρη με την στολισμένη μας ποδιά…

προσφέραμε ένα από τα χειροποίητα στολίδια μας για το χριστουγεννιάτικο δέντρο του Μουσείου και την προσκαλέσαμε στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας….

την αποχαιρετήσαμε με τις καλύτερες ευχές για τις γιορτές.

 

ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ “ΡΑΪΑΝ ΚΑΙ ΝΟΥΡ Ή ΝΟΥΡ ΚΑΙ ΡΑΪΑΝ”

Την Παρασκευή 9/12/2022 οι μαθητές του σχολείου μας βρέθηκαν στο ΔΗΠΕΘΕ Κομοτηνής και παρακολούθησαν την παράσταση της παιδικής σκηνής του θεάτρου με τίτλο ” Ράϊαν και Νουρ  ή Νουρ και Ράϊαν”. Με τα μάτια στη σκηνή η ώρα πέρασε ευχάριστα και οι μαθητές μας απόλαυσαν τους ηθοποιούς, τα κοστούμια και τις περιπέτειες των ηρώων και διασκέδασαν πολύ.

Στο τέλος χειροκροτήσαμε με  ενθουσιασμό τους ηθοποιούς και αποχωρήσαμε για να επιστρέψουμε στο σχολείο μας.

ΠΑΡΤΙ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ!!!

Την Πέμπτη 7/12/2022 ο  Βάιος  είχε τα γενέθλια του. Έτσι  αφού έσβησε τα κεράκια του και τραγουδήσαμε το τραγούδι των γενεθλίων, στήθηκε πάρτι με μουσική και τραγούδια. Μικροί και μεγάλοι ευχηθήκαμε από καρδιάς ότι καλύτερο στον Βάιο, γευτήκαμε τη νοστιμότατη τούρτα και διασκεδάσαμε παίζοντας και χορεύοντας.

Ευχαριστούμε τους γονείς του Βάιου για τα κεράσματα και ευχόμαστε υγεία και τα χαμόγελα και η χαρά  να γεμίζουν την καθημερινότητα τους.

ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΑΣ !!!

Παρόλο που την Παρασκευή 2/12/2022 είχαμε προγραμματίσει δράση με αφορμή την ημέρα των ΑμεΑ, σε συνεργασία με το 7 ο Δημοτικό σχολείο Κομοτηνής, η οποία αναβλήθηκε, αποφασίσαμε  να στολίσουμε το Χριστουγεννιάτικο  δέντρο μας και να διασκεδάσουμε. Έτσι μικροί και μεγάλοι βάλαμε όλοι  από ένα όμορφο στολίδι σε κάθε κλαδάκι του  δέντρου μας. Και αφού μπήκε και το αστέρι στην κορυφή, χορέψαμε , τραγουδήσαμε, ετοιμάσαμε πίτσα και το πάρτι μας συνεπήρε όλους. Στο τέλος απολαύσαμε και το σοκολατένιο κέρασμα που μας πρόσφεραν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας.

Καλές γιορτές  με υγεία !!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ!!!

Σήμερα ο Παναγιώτης έχει τα γενέθλια του. Μαζευτήκαμε όλοι στην αυλή όπου και  πρόσφερε σε  μικρούς και μεγάλους σοκολατάκια και σοκολατένια γλυφιτζουράκια . Οι ευχές μας  πολλές και από καρδιάς.

Χρόνια πολλά Παναγιώτη!

Σου ευχόμαστε υγεία και καλή πρόοδο!

ΠαιΔΙΚΟ μου …Δικαίωμα

Τη Δευτέρα 21/11/2022, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού, ομάδα μαθητών του σχολείου μας πήρε μέρος στην δράση, που διοργανώθηκε στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, κατά της κακοποίησης του παιδιού και υπέρ των Δικαιωμάτων του  με τίτλο: «ΠαιΔΙΚΟ μου …Δικαίωμα». Οι μαθητές μας, με την βοήθεια των εθελοντών του Κέντρου Νεολαίας και Εθελοντισμού exagono, συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια και δραστηριότητες,  προσαρμοσμένες στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τους και συνεργάστηκαν με μαθητές δημοτικών σχολείων τυπικής εκπαίδευσης.

 

Ενημέρωση – Εταιρεία Κοινωνικής Ψυχιατρικής

Την Παρασκευή 17.11.2022 επισκέφθηκαν το σχολείο μας οι κυρίες Σπυριδωνίδου Γεωργία Λογοθεραπεύτρια και η κυρία Κατσαμπέρη Μαρία Κοινωνική Λειτουργός εκπροσωπώντας την Εταιρεία Κοινωνικής Ψυχιατρικής. Στόχος της συνάντησης ήταν η ενημέρωση του προσωπικού του σχολείου σχετικά με την λειτουργία και τις υπηρεσίες που προσφέρει η Εταιρεία καθώς και η συνεργασία μας όπου χρήζει ανάγκης.

Η έδρα της Εταιρείας Κοινωνικής Ψυχιατρικής βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη ενώ ο νομός Ροδόπης έχει δύο κινητές μονάδες που αφορούν αντίστοιχα ενήλικες και παιδιά. Στόχοι της Εταιρείας αποτελούν η αγωγής της κοινότητας, η εκπαίδευση, η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης, η υποστήριξη, ενημέρωση και συμβουλευτική των οικογενειών καθώς και η θεραπευτική παρέμβαση στα παιδιά.

Η κινητή μονάδα Κομοτηνής αποτελείται από μία πλήρη διεπιστημονική ομάδα και προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες κατόπιν αιτήματος.

 

 

Επέτειος του Πολυτεχνείου!

17 Νοεμβρίου 2022 και οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και Ειδικού Νηπιαγωγείου Κομοτηνής, γιόρτασαν την επέτειο του Πολυτεχνείου, αυτής της μεγάλης εξέγερσης και εκδήλωσης της αντίθεσης στο καθεστώς της Χούντας των Συνταγματαρχών που ξεκίνησε από σπουδαστές και φοιτητές το 1973.