ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΛΥΚΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!
Την Τρίτη 7/2/23 η κ, Ιωάννα ανέλαβε να μας βοηθήσει να φτιάξουμε βάφλες. Ετοιμάσαμε τα υλικά , δουλέψαμε όλοι μαζί και τέλος απολαύσαμε τις γλυκές μας βάφλες!
Την Τρίτη 7/2/23 η κ, Ιωάννα ανέλαβε να μας βοηθήσει να φτιάξουμε βάφλες. Ετοιμάσαμε τα υλικά , δουλέψαμε όλοι μαζί και τέλος απολαύσαμε τις γλυκές μας βάφλες!
Σήμερα Πέμπτη 26/1/23, η κυρία Αϊσέ είχε μια τέλεια ιδέα….. να φτιάξουμε τυροψωμάκια. Μικροί και μεγάλοι αφού ετοιμάσαμε τα υλικά ,
πλύναμε καλά τα χεράκια, μπήκαμε στην κουζίνα και αρχίσαμε τη δουλειά………
μετρήσαμε τις απαραίτητες δόσεις , πατήσαμε το τυράκι,
σπάσαμε τα αυγά, ρίξαμε το γιαουρτάκι
και ανακατέψαμε δυνατά.
Τοποθετήσαμε το μείγμα στα φορμάκια και τα βάλαμε στο φούρνο.
Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε και η δοκιμή μας αποζημίωσε για τον κόπο μας !
Σήμερα Παρασκευή 20/1/2023, κόψαμε την πρωτοχρονιάτικη πίτα στο σχολείο μας.
Οι τυχεροί φέτος ήταν η κ. Έφη η νοσηλέυτρια μας και ο Παναγιώτης μαθητής του Τ2.
Ευχόμαστε στους τυχερούς το 2023 να φέρνει μόνο τύχη και χαμόγελα!
Και του χρόνου με υγεία!
Σήμερα 18/1/2023 του Αγ. Αθανασίου, ο Θανάσης και ο Θάνος, μαθητές του σχολείου μας γιόρτασαν μαζί μας την ονομαστική τους γιορτή και μας πρόσφεραν γλυκά κεράσματα.
Τους ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας Χρονιά Πολλά και καλή πρόοδο!
Ευχαριστούμε θερμά την Ένωση ” Μαζί για το παιδί ” για την ευγενική προσφορά ενός Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.
Ευχαριστούμε θερμά που δίνετε τη δυνατότητα στο εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου, να προσφέρει στους μαθητές του, μέσω σύγχρονων εκπαιδευτικών μεθόδων και ειδικά διαμορφωμένου εκπαιδευτικού υλικού, ευκαιρίες βελτίωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων.
Ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο της Ένωσης ” Μαζί για το Παιδί ”
Σήμερα 23.12.2022 τελευταία ημέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων το σχολείο μας ανέβασε τη μοναδική παράσταση “Η μπουγάδα του Αη Βασίλη”. Καλικάντζαροι, ξωτικά, αστέρια, ηλιαχτίδες, χιονονιφάδες και βέβαια ο Αη Βασίλης, πρωταγωνίστησαν στο θεατρικό μας με μεγάλη επιτυχία, χαμόγελα, χαρά και κέφι!
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς των μαθητών μας που μας τίμησαν με την παρουσία τους, την κα Σαραφείδου Διευθύντρια ΠΑ Ροδόπης και την κα Κωστενίδου Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών θεμάτων που μας αγκάλιασαν, την κα Ματακάκη Τούλα επίτιμη καλεσμένη μας, την κα Κέλλυ Γκόγκου εκπρόσωπο της ΔΚΕΠΠΑΚ κι όλους τους φίλους του σχολείου μας που ακόμη μία χρονιά είχαμε τη τύχη να έχουμε κοντά μας.
Με μεγάλη μας χαρά χθές 22.12.22 υποδεχθήκαμε ομάδα μαθητών του ΕΕΕΕΚ Κομοτηνής για να μας τραγουδήσει τα κάλαντα και να ανταλλάξουμε χριστουγεννιάτικες ευχές από κοντά.
Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς και τους ευχόμαστε Καλές Γιορτές με Υγεία, Ευτυχία και Αγάπη.
Τη Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022 είχαμε τη χαρά να απολαύσουμε τα κάλαντα των Χριστουγέννων από τη χορωδία της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Οι μαθητές μας χάρηκαν πολύ με τις υπέροχες φωνές και τα μουσικά όργανα αλλά και με τα δωράκια που τους χάρισαν με αγάπη.
Σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε Καλές Γιορτές και σας περιμένουμε και του χρόνου.
Η διεύθυνση, το προσωπικό και οι μαθητές του σχολείου μας , θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους της εταιρείας Ταξί “ΠΗΓΑΣΟΣ”
για το χρηματικό ποσό που πρόσφεραν εν όψη των εορτών των Χριστουγέννων, θέλοντας να χαρίσουν χαρά και χαμόγελα στους μαθητές μας το 2023.
Ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το νέο έτος.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
Σήμερα Παρασκευή 16/12/2022 το σχολείο μας συμμετείχε στην εκδήλωση που οργάνωσε για τα ειδικά σχολεία της πόλης μας ο Αντιπεριφερειάρχης της Περιφερειακής Ενότητα Ροδόπης κ. Νίκος Τσαλικίδης.
Έτσι όταν μας καλωσόρισε ο κ. Τσαλικίδης και μας προσκάλεσε, βάλαμε όλοι τα στολίδια που είχαμε φτιάξει στο σχολείο ειδικά για το Χριστουγεννιάτικο αυτό δέντρο, μέχρι που γέμισε και στολίστηκε με αμέτρητα , πολύχρωμα , χειροποίητα δεντράκια , σπιτάκια, μπάλες και χιονονιφάδες. Ο Αϊ Βασίλης χάριζε στους μαθητές από ένα κουτάκι γεμάτο γλυκά καλούδια!
Στη συνέχεια μαθητές του Μουσικού Γυμνασίου Κομοτηνής έπαιξαν και τραγούδησαν παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα κάλαντα.
Στο τέλος ο κ. Τσαλικίδης δώρισε σε όλα τα σχολεία από ένα κουτί με δώρα.
Η χαρά και το χαμόγελα δεν έφυγαν ούτε μια στιγμή από τα πρόσωπα όλων μας.
Ευχαριστούμε πολύ τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Τσαλικίδη για την πρόσκληση στην εκδήλωση.
Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως , για ακόμα μία φορά , τον κ. Λυκούδη, πρόεδρο της Εταιρείας ” ΑΣΤΙΚΑ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ” που φρόντισε για την μετακίνηση μας .
Ευχόμαστε από καρδιάς σε όλους ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με υγεία και ευτυχία!