Την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου στα πλαίσια του Προγράμματος “Της ελιάς οι θησαυροί”, οι μαθητές της Δ΄1 και Δ΄2 τάξης με τους υπεύθυνους εκπ/κούς κ. Μαθηνού Μπραϊνώ και κ. Καραπαναγιώτη Σπυρίδωνα πραγματοποίησαν μία ακόμα δράση, όπως παρουσιάζεται στο παρακάτω βιντεάκι που είναι το δεύτερο για το παραπάνω πρόγραμμα.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ιστορικό
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι