Κατηγορία: Πληροφορίες για γονείς
Συμμετοχή στο ολοήμερο σχολείο για το 2026-2027
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία εγγραφής των μαθητών στο κανονικό ή αναβαθμισμένο ολοήμερο σχολείο για τη σχολική χρονιά 2026-2027.
Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων/εχόντων-ουσών την επιμέλειά τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες
των Δημοτικών Σχολείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, χωρίς προϋποθέσεις σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ7/118139/ΦΔ/Δ1/9-9-
2020 ΥΑ (Β’ 3838). Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος (15:00) εφόσον έχει κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των
γονέων/κηδεμόνων τους (Φ7/118139/ΦΔ/Δ1/9-9-2020 ΥΑ (Β’ 3838)).
Τελική ημερομηνία κατάθεσης των σχετικών αιτήσεων στη Δ/νση του σχολείου είναι η Δευτέρα 25/5/2026.
Κινητικότητα στη Σουηδία μαθητριών του σχολείου μας στα πλαίσια προγράμματος Erasmus +
Hej Göteborg
Στο διάστημα 19/4/2026 έως 24/4/2026, 2 μαθήτριες της Στ τάξης του1ου Δ.Σ. Σχηματαρίου συνοδευόμενες από την εκπαιδευτικό Αλεξάκη Ελένη συμμετείχαν σε πρόγραμμα Erasmus+ (Διαπίστευση/KA120) Pupils Group Mobility 🇬🇷 🇸🇪
κινητικότητας εκπαιδευτικών και μαθητών, μαζί με μαθητές και μαθήτριες του 9ου Δ.Σ Λιβαδειάς, του 5ου Δ.Σ Λιβαδειάς, του Δ.Σ Αγ.Γεωργίου που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας.
Ολοκλήρωσαν με επιτυχία ένα μοναδικό ταξίδι γνώσης στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας! Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ “Environment and Sustainability”, οι μαθητές μας φιλοξενήθηκαν στο σχολείο Internationella Engelska Skolan Johanneberg και έγιναν μέρος μιας ξεχωριστής εκπαιδευτικής εμπειρίας.
Οι μαθητές μας μέσα από συναρπαστικές δραστηριότητες, διαδραστικά μαθήματα και workshops ενισχύθηκαν σε δεξιότητες όπως η συνεργασία, η δημιουργικότητα και η κριτική σκέψη.
🔎Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα πλούσιο και οργανωμένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων που περιλάμβανε:
✅ Καθημερινές επισκέψεις και συνεργασία με το σχολείο υποδοχής Internationella Engelska Skolan Johanneberg, όπου γνώρισαν το σουηδικό εκπαιδευτικό σύστημα και συμμετείχαν σε κοινές μαθησιακές δραστηριότητες με συνομηλίκους τους.
✅ Επίσκεψη στο Universeum, όπου οι μαθητές εξερεύνησαν διαδραστικά εκθέματα επιστήμης, τροπικό δάσος και θαλάσσια οικοσυστήματα, συνδυάζοντας τη μάθηση με τη βιωματική εμπειρία.
✅ Περιήγηση στον Gothenburg Botanical Garden, όπου ήρθαν σε επαφή με τη βιοποικιλότητα και την περιβαλλοντική εκπαίδευση σε ένα φυσικό περιβάλλον υψηλής αισθητικής και οικολογικής αξίας.
✅ Πολιτιστικές και εκπαιδευτικές περιηγήσεις στην πόλη του Göteborg , γνωρίζοντας την ιστορία, την αρχιτεκτονική και την καθημερινότητα της τοπικής κοινωνίας.
Μέσα από την κινητικότητα ανακάλυψαν νέους κόσμους και έζησαν μια μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία. Ένα αξέχαστο ταξίδι γεμάτο μάθηση και δημιουργικότητα!
Ευχαριστούμε θερμά το Internationella Engelska Skolan Johanneberg και τους εξαιρετικούς συναδέλφους Tasos Vary και Marie Elf για τη ζεστή υποδοχή, την άψογη φιλοξενία και την πολύ ενδιαφέρουσα εκπαίδευση που μας προσέφεραν.
Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Έλληνες συναδέλφους: Σκοτίδα Γραμματική, Μαυροειδή Ευσταθία, και Φλωκατούλα Χρήστο και τους υπεύθυνος των προγραμμα των Πούλου γαρυφαλλιά και Καρτσούκη θεόδωρο για την άψογη συνεργασία καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
Επιστρέψαμε γεμάτοι νέες ιδέες και όραμα για ένα πιο βιώσιμο μέλλον!
Η κινητικότητα αυτή φιλοξενήθηκε και στον ηλεκτρονικό τύπο. Έτσι μπορείτε να διαβάσετε για το υπέροχο αυτό ταξίδι στις παρακάτω ηλεκτρονικές εφημερίδες :
β. Permissos.gr
g. Viotia.gr
Ενημερωτική ομιλία για τη διαχείριση συγκρούσεων μεταξύ μαθητών
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου , η ενημερωτική ομιλία / συζήτηση από την κα Αθηνά Καραβόλτσου, Συμβούλου Ψυχικής Υγείας / Ψυχοθεραπεύτριας, στο Κ.Α.Π.Η Σχηματαρίου, με θέμα την αντιμετώπιση συγκρούσεων μεταξύ μαθητών από γονείς και εκπαιδευτικούς. Η εκδήλωση ήταν μια κοινή δράση του Συλλόγου Διδασκόντων και του Σύλλογου Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, καθώς και πολλοί γονείς μαθητών, αποδεικνύοντας το έντονο ενδιαφέρον της σχολικής κοινότητας για την ομαλή συνύπαρξη και τη συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για σύγχρονες και αποτελεσματικές τεχνικές διαχείρισης συγκρούσεων, καθώς και για τρόπους αναγνώρισης και κατανόησης των συναισθημάτων των παιδιών. Μέσα από τη συζήτηση και την ανταλλαγή απόψεων, όλοι γίναμε πιο ευαισθητοποιημένοι και ενισχύσαμε τις δεξιότητές μας στη διαχείριση καθημερινών προκλήσεων που προκύπτουν στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον.
Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε ένα σημαντικό βήμα προς την καλλιέργεια ενός θετικού και υποστηρικτικού κλίματος για τους μαθητές μας, ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας.
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Καραβόλτσου για την παρουσία της και για τις πολύτιμες γνώσεις και συμβουλές που μοιράστηκε μαζί μας καθώς και τον Δήμο Τανάγρας για την παραχώρηση του χώρου του Κ.Α.Π.Η.
Ευχαριστήριο μήνυμα προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σχηματαρίου επιθυμούν να εκφράσουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη και άμεση συμβολή του στην κάλυψη αναγκών της σχολικής μας μονάδας.
Συγκεκριμένα, ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την προσφορά αισθητήρων τηλεκοντρόλ για τα air condition των αιθουσών, τα οποία είχαν καταστραφεί κατά τα πρόσφατα περιστατικά βανδαλισμού που σημειώθηκαν στο σχολείο μας. Η ανταπόκριση του Συλλόγου υπήρξε άμεση και ουσιαστική, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών χώρων.
Παράλληλα, θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας για την ευγενική προσφορά κονκάρδων με το λογότυπο του σχολείου μας, οι οποίες θα χρησιμοποιούνται από τους μαθητές σε επίσημες εκδηλώσεις και παρελάσεις, ενισχύοντας το αίσθημα του «ανήκειν» και της συλλογικής ταυτότητας της σχολικής κοινότητας.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αποδεικνύει έμπρακτα, για ακόμη μία φορά, ότι βρίσκεται σταθερά στο πλευρό του σχολείου, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των οικογενειών τους. Η συνεχής παρουσία του και η πάντα θετική ανταπόκριση στα αιτήματα και τις ανάγκες της σχολικής μονάδας αποτελούν πολύτιμο στήριγμα για όλους μας.
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία, την προσφορά και το διαρκές ενδιαφέρον σας.
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων
1ο Δημοτικό Σχολείο Σχηματαρίου
Συμμετοχή σε προληπτικές οδοντιατρικές & ιατρικές εξετάσεις
Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες ,
Εκ μέρους του Γραφείου Παιδείας του Δήμου Τανάγρας, σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2026 έως την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2026 και ώρες 9:00 έως 16:00 το απόγευμα θα βρίσκεται στον δήμο μας το κινητό πολυϊατρείο “ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ” του οργανισμού “Το χαμόγελο του παιδιού”.
Το κινητό πολυϊατρείο “ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ” είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο πολύ ιατρείο με 4 αυτόνομα ιατρεία για παροχή παιδιατρικής, οδοντιατρικής, οφθαλμολογικής και καρδιολογικής εξέτασης και στελεχώνεται από εθελοντές γιατρούς καθώς και από νοσηλευτικό ή άλλο υγειονομικό προσωπικό του οργανισμού. Στον προληπτικό ιατρικό έλεγχο υποβάλλονται μόνο τα παιδιά τα οποία συνοδεύονται από τους γονείς/ κηδεμόνες ή εκπαιδευτικούς και έχουν μαζί τους υπογεγραμμένο σχετικό έντυπο συγκατάθεσης. Στους γονείς κηδεμόνες παραδίδεται το ατομικό δελτίο προληπτικού ελέγχου παιδιού προκειμένου να λάβουν γνώση και οδηγίες για την αντιμετώπιση τυχόν ευρημάτων. Το χαμόγελο του παιδιού, για λόγους προστασίας στον προσωπικών δεδομένων των παιδιών, θα τηρεί μόνο το δελτίο μετά αποτελέσματα του προληπτικού ελέγχου χωρίς να προσωπικά δεδομένα των παιδιών και μόνο για στατιστικούς λόγους. Η δράση αυτή στηρίζει τα παιδιά και τις οικογένειες τους.
Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2026-2027
Για το σχολικό έτος 2026-2027, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 2 έως 23 Μαρτίου 2026.
Εγγραφές μετά την 23η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στις παρ. 7 και 8 του άρθρου 7 του π.δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως η τελευταία παράγραφος αντικαταστάθηκε και ισχύει (παρ. 1δ του άρθρου 204 τουΝ.4610/2019 (Α΄ 70)).
Σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.6/23967/Δ1/4-3-2025 (B’ 979) ΚΥΑ, oι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών.
Διευκόλυνση μαθητών στην έκδοση δελτίων ταυτότητας Ελλήνων πολιτών
Κάνε μια ευχή Ελλάδος – Πιστοποιητικό υιοθεσίας
Το σχολείο μας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες στους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για τη συγκινητική ανταπόκριση και την πολύτιμη προσφορά τους στη δράση Make-A-Wish.
Χάρη στη συλλογική μας προσπάθεια, υιοθετήθηκε η ευχή της Αναστασίας, 14 ετών και έτσι θα μπορέσει να πραγματοποιήσει το όνειρό της και να συναντήσει τους παίκτες της αγαπημένης της ποδοσφαιρικής ομάδας.
Η συμμετοχή όλων απέδειξε έμπρακτα τη δύναμη της αλληλεγγύης και της προσφοράς.
Δείτε το Πιστοποιητικό






















