Ανάληψη θέσης ευθύνης από εκπ/κό του σχολείου μας

logotipo

Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι ο (πρώην πλέον) Υποδιευθυντής του σχολείου μας και υπεύθυνος εκπ/κός του Στ3 κ. Χρήστος Γιαννικόπουλος, τοποθετήθηκε από την υπηρεσία στη θέση του Διευθυντή άλλης σχολικής μονάδας της Δ/νσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας. Τον συγχαίρουμε από καρδιάς, τον ευχαριστούμε θερμά για την εξαιρετική συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια και του ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στο έργο του.

Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων

Ο Διευθυντής του σχολείου
Παντελής Νάσσης, PhD

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.