Δράσεις του προγράμματος e-Twinning
Καθώς έφτασε στο τέλος της η φετινή χρονιά, ολοκληρώσαμε το πρώτο μέρος του project που αναλάβαμε στο πλαίσιο του προγράμματος e-Twinning με θέμα: ”Χτίζοντας γέφυρες: ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο”. Κατά τη διάρκεια της πρώτης χρονιάς συνεργασίας με τα νηπιαγωγεία του Δήμου, τα παιδιά του δημοτικού συνδέθηκαν διαδικτυακά και τραγούδησαν στους μικρούς μας φίλους από το νηπιαγωγείο τα κάλαντα της άνοιξης, τα γνωστά και ως “χελιδονίσματα”. Η δράση αυτή συνεχίστηκε με την ανταλλαγή πασχαλινών καρτών τις οποίες συγκέντρωσε και πήγε ως το 4ο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης η δασκάλα της Β΄ τάξης, η οποία και παρέλαβε τις αντίστοιχες κάρτες από το νηπιαγωγείο προς το δημοτικό. Οι δράσεις συνεχίστηκαν με τη δημιουργία από τους μαθητές της Β΄τάξης, του Δ2 και του ΣΤ3 ενός βίντεο που ξεναγεί σε όλους τους χώρους του σχολείου μας με σκοπό να δημιουργήσει στα νήπια μια οικειότητα και μια γλυκιά προσμονή για το μέρος που θα τα υποδεχτεί τον Σεπτέμβρη. Ένα ιδιαίτερο κομμάτι αυτής της συνεργασίας ήταν η δημιουργία από κοινού ενός λογότυπου για το έργο μας, το οποίο πέρασε χέρι με χέρι από σχολείο σε σχολείο. Το φιλοτέχνησαν εξ ολοκλήρου οι μαθητές και συμβολίζει τις σταθερές συναισθηματικές γέφυρες που χτίστηκαν μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μελών σε αυτή τη διαδικασία, καθώς και τη χαρά μας να στηρίξουμε τους μικρούς μαθητές του νηπιαγωγείου που ήδη έχουν μια ανοιχτή αγκαλιά να τα περιμένει στο μεγάλο σχολείο. Αναλυτικά, όλες οι δράσεις έχουν αναρτηθεί και στην επίσημη ιστοσελίδα του e-Twinning και ανυπομονούμε για άλλα τόσα που θα υλοποιήσουμε τη νέα χρονιά πάντα με κινητήριο δύναμη να κάνουμε όσο γίνεται περισσότερο ευχάριστη τη μαθησιακή διαδικασία για τα παιδιά μας!
Στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο πρόγραμμα e-twinning (2023-2024), οι μαθητές και οι μαθήτριες ηχογραφούν και εικονογραφούν το σχολείο τους.
Ταξιδεύοντας με ένα κόμικ στον μαγικό κόσμο του Φρουτοσχολείου…
Πατώντας στον σύνδεσμο θα ταξιδέψετε με ένα κόμικ στις μαγικές φρουτοϊστορίες ενός Φρουτοσχολείου… ενός σχολείου, που οι μαθητές του είναι φρούτα και η διαφορετικότητα είναι η δύναμή τους! Μια δράση από τη σχολική νοσηλεύτρια κ. Βασιλική Φαγογένη σε συνεργασία με τις ομάδες μαθητών του ΣΤ3.
https://heyzine.com/flip-book/aa6bfcd47f.html
https://blogs.sch.gr/1dimlyk/files/2024/06/comic-ST3.pdf
Γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στην Πάρνηθα (Ε’ τάξη)
Κάθε χρόνο, στις 5 Ιουνίου, γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, μια μέρα αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση και τη δράση για την προστασία του περιβάλλοντος μας. Η τάξη μας, φέτος αποφάσισε να τιμήσει αυτήν την ημέρα με μια εκδρομή στην όμορφη Πάρνηθα και συγκεκριμένα στο καταφύγιο Μπάφι.
Κατά τη διάρκεια της εκδρομής μας, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τα μονοπάτια του βουνού, να παρατηρήσουν την πλούσια πανίδα και χλωρίδα και να αντιληφθούν τη σημασία της διατήρησης του φυσικού περιβάλλοντος. Από τα δάση μέχρι τους καταρράκτες, κάθε στιγμή ήταν μια ευκαιρία να συνδεθούμε με τη φύση και να ανανεώσουμε τη δέσμευσή μας για την προστασία του περιβάλλοντος.
Πέρα από την απόλαυση της φύσης, οι μαθητές είχαν επίσης την ευκαιρία να συζητήσουν σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το περιβάλλον μας και να σκεφτούν πώς μπορούν να συμβάλλουν στη διατήρηση της φύσης και του περιβάλλοντος.
Καθώς επιστρέψαμε στο σχολείο, φορτωμένοι με εμπειρίες και νέες γνώσεις, η εκδρομή στην Πάρνηθα αποτέλεσε μια αξέχαστη εμπειρία που μας έδωσε την ευκαιρία να συνδεθούμε με τη φύση και να ανανεώσουμε τη δέσμευσή μας για την προστασία του περιβάλλοντος. Ας συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μαζί για έναν κόσμο πιο όμορφο και πιο βιώσιμο για όλους!
Επίσκεψη στον Βοτανικό Κήπο από την Γ΄ και Δ΄ τάξη
Την Τρίτη 4/06/2024 οι Γ’ και Δ’ τάξεις του σχολείου μας επισκέφθηκαν τον Bοτανικό Kήπο Χαϊδαρίου. Εκεί θαύμασαν από κοντά διάφορα είδη φυτών, ενημερώθηκαν για τις καθημερινές προβλέψεις πυρκαγιών από την Πολιτική Προστασία και πληροφορήθηκαν για το τι κάνουμε σε περίπτωση που αντιληφθούμε ότι κάπου έχει πιάσει φωτιά.
“Παλιά επαγγέλματα” – Ομαδική παρουσίαση από τα παιδιά του ΣΤ2
Οι μαθητές του ΣΤ’2 στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και με αφορμή την ενότητα του βιβλίου της Γλώσσας «Τρόποι ζωής και επαγγέλματα» ετοίμασαν μια εξαιρετική παρουσίαση για τα παλιά επαγγέλματα που χάθηκαν στον χρόνο, την οποία μπορεί κανείς να τη δει και σε ηλεκτρονικό βιβλίο.
Τα παιδιά εργάστηκαν ομαδικά, έψαξαν και βρήκαν πληροφορίες και φωτογραφίες για επαγγέλματα που δεν υπάρχουν πια ή τείνουν να εξαφανιστούν και μας ταξιδεύουν πίσω στον χρόνο με νοσταλγική διάθεση για να θυμούνται… οι μεγάλοι και να μαθαίνουν…οι νεότεροι.
https://blogs.sch.gr/1dimlyk/files/2024/05/Παλιά-επαγγέλματα.pdf
Ενημερωτική δράση από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας
Στις 28 Μαΐου πραγματοποιήθηκε δίωρο πρόγραμμα στα δύο τμήματα της Στ’ τάξης, Στ1 και Στ2 στον χώρο εκδηλώσεων του σχολείου από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας (ΔΙ.Δ.Η.Ε.) Οι μαθητές ενημερώθηκαν για θέματα όπως η πρόληψη και η αντιμετώπιση των κινδύνων που σχετίζεται με τις νέες τεχνολογίες, οι παγίδες που ελλοχεύουν στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ο διαδικτυακός εξαναγκασμός και εκβιασμός, το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού, τα διαδικτυακά παιχνίδια και ο εθισμός σε αυτά, οι διαδικτυακές απάτες και οι τρόποι προστασίας. Το πρόγραμμα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο και ενδιαφέρον για τους μαθητές!
Η εκπαιδευτική βαλίτσα της Action Aid σε δράση…
Με την πολύτιμη βοήθεια και συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων η Β΄ τάξη του σχολείου μας παρέλαβε την Εκπαιδευτική βαλίτσα 2Π της ActionAid. Τα παιδιά εξερεύνησαν το περιεχόμενο της βαλίτσας και ανοίχτηκε μπροστά τους ένας κόσμος τόσο διαφορετικός από αυτόν που ζουν εκείνα. Γνώρισαν τον Παγκόσμιο Πολίτη 2Π και εκείνος του διηγήθηκε τις περιπέτειές του από όλον τον κόσμο.
Η δανειστική εκπαιδευτική βαλίτσα 2Π ταξιδεύει από το 2013 σε δημοτικά και νηπιαγωγεία όλης της Ελλάδας και δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να προσεγγίσουν την έννοια του Ενεργού Παγκόσμιου Πολίτη. Ο κύριος 2Π, μια κούκλα που ενσαρκώνει τον Παγκόσμιο Πολίτη και τα ταξίδια του, είναι η αφορμή να αναπτυχθούν δραστηριότητες και να “ξεκινήσει” και το δικό μας ταξίδι στον κόσμο. Μέσα από μια πληθώρα μεθοδολογιών, απτικού και οπτικού υλικού τα παιδιά ανακαλύπτουν τι συμβαίνει στο κόσμο και πώς αυτός λειτουργεί, δίνοντας έτσι το ερέθισμα να προβληματιστούν για το ποιος είναι ο δικός τους ρόλος μέσα σε αυτόν. Στο τέλος της περιήγησης της B΄ τάξης , η οποία κράτησε πάνω από ένα μήνα , τα παιδιά αγκάλιασαν ένα ένα τον κύριο 2Π και υποσχέθηκαν ότι θα κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να φτιάξουν έναν κόσμο χωρίς ανισότητες, χωρίς πείνα, χωρίς πόλεμο μα πάνω από όλα γεμάτο αγάπη !
Βασικές έννοιες-θεματικές που προσεγγίζονται μέσα από τις δραστηριότητες:
– Ανθρώπινα δικαιώματα
– Φτώχεια
– Ανισότητα
– Περιβάλλον/Κλιματικές αλλαγές
– Βιώσιμη Ανάπτυξη
– Καταναλωτισμός
– Περιβάλλον και Ανθρώπινη Υγεία
Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας – Δραστηριότητες Β΄ τριμήνου
https://blogs.sch.gr/1dimlyk/files/2024/05/ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΣΤΟ-ΜΑΘΗΜΑ-ΤΩΝ-ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ2024.pdf
Για τη γιορτή της Μητέρας …
Με αφορμή τη γιορτή της μητέρας, η οποία ήταν όπως κάθε χρόνο τη δεύτερη Κυριακή τουΜαΐου, οι μικροί μαθητές της Β΄ τάξης αποφάσισαν να ετοιμάσουν υπέροχες εκπλήξεις για τις μαμάδες τους. ‘Εφτιαξαν λοιπόν κάρτες για εκείνες που τόσο πολύ αγαπούν, τις στόλισαν με σχέδια, χρώματα, λουλούδια, αυτοκόλλητα, πολύτιμες ευχές από την καρδιά τους και βέβαια πολλή αγάπη, καθώς και βραβεία για να απονείμει το κάθε παιδί στην καλύτερη μανούλα του κόσμου που δεν είναι καμία άλλη… από τη δική τους φυσικά !
Βρες ένα παιδί και χάρισέ του το Πάσχα…
Διαδραστικό επιμορφωτικό πρόγραμμα Α΄ Βοηθειών – “ΚΑΡΠΑ” από τη σχολική νοσηλεύτρια
Ένα διαδραστικό επιμορφωτικό πρόγραμμα Α΄ Βοηθειών πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας στις 22, 23 & 24 Απριλίου 2024 στις Γ΄, Δ΄,Ε΄ & ΣΤ΄ τάξεις από τη Σχολική μας Νοσηλεύτρια κ. Φαγογένη Βασιλική. Το πρόγραμμα αποσκοπούσε στην ενημέρωση παιδιών και εκπαιδευτικών για την καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση ή ανάνηψη (CPR ή ΚΑΡΠΑ). Σε μια τέτοια κατάσταση έκτακτης ανάγκης όπως είναι η καρδιακή ανακοπή, καθοριστικής σημασίας είναι η γνώση της τεχνικής «ΚΑΡΠΑ», η οποία είναι πολύ χρήσιμη για την επιβίωση του θύματος. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας μας συμβουλεύει να πάμε κοντά να βοηθήσουμε όταν ένας συνάνθρωπός μας καταρρεύσει. Η διαφορά ανάμεσα στο να κάνουμε κάτι και να μην κάνουμε τίποτα, μπορεί να είναι η διάσωση μιας ζωής. Η Ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση όπου πολίτες και παιδιά ξεκινούν «ΚΑΡΠΑ». Οι βασικοί πυλώνες του προγράμματος αποτελούσαν την ευαισθητοποίηση ως προς την προσφορά βοήθειας στον συνάνθρωπό μας, την εκμάθηση του ελέγχου αντίδρασης ενός ανθρώπου που έχει καταρρεύσει, τη βιωματική επαφή με την τεχνική «ΚΑΡΠΑ», αλλά και θεατρικό διάλογο μεταξύ των παιδιών με τα τηλέφωνα άμεσης δράσης 166 ή 112.
“Αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων”, ένα πρόγραμμα από την ΙΑΣΙΣ για την Στ΄ τάξη
Επίσκεψη της Στ΄ τάξης στη βιβλιοθήκη της Ε.Σ.Η.Ε.Α
Την Πέμπτη, 18 Απριλίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης επισκέφθηκαν τη βιβλιοθήκη της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών (Ε.Σ.Η.Ε.Α.). Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στη βιβλιοθήκη, να γνωρίσουν την ιστορία της Ένωσης, να λάβουν μέρος στα βιωματικά εργαστήρια που πραγματοποιούνται στον χώρο και σαν στόχο έχουν την κατανόηση χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της δημοσιογραφίας καθώς και την αξία της διασταύρωσης της πληροφορίας, ιδιαιτέρως σε μία εποχή που υπάρχει καταιγισμός νέων και ειδήσεων.
“Εργαστήρι σοκολάτας” από την Δ΄ τάξη στο Paradise Park
“Χελιδονίσματα”, καλωσορίζοντας την άνοιξη!
Σήμερα 12 Απριλίου 2024, οι μικροί μαθητές της Β΄ τάξης πέρασαν από όλα τα τμήματα του σχολείου μας για να καλωσορίσουν την άνοιξη. Κρατώντας στα χέρια τα χελιδονάκια τους και τραγουδώντας τα χελιδονίσματα, τα γνωστά και ως κάλαντα της άνοιξης , σκόρπισαν τη χαρά και την αισιοδοξία! Οι μικροί μαθητές στο πλαίσιο του eTwinning και ενισχύοντας τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα : “Χτίζοντας γέφυρες: ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο” συνδέθηκαν διαδικτυακά με το 4ο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης και τραγούδησαν στους μικρούς τους φίλους τα χελιδονίσματα στέλνοντας ως εκεί το μήνυμα του ερχομού της άνοιξης!
The GREEN CITY – μια δράση για την ανακύκλωση!
Μία δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης πραγματοποιήθηκε σήμερα στο σχολείο μας, Πέμπτη 11 Απριλίου 2024. Το βανάκι του προγράμματος THE GREEN CITY μας επισκέφθηκε παρουσιάζοντας στα παιδιά τις βασικές αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης.
Μέσω του προγράμματος ‘THE GREEN CITY’, τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να ανακυκλώσουν τα διαχωρισμένα υλικά πολλών κατηγοριών (Χαρτί/Χαρτόνι, Πλαστικά, Μεταλλικά Αντικείμενα, Αλουμίνιο, Γυαλί, Ηλεκτρονικός/Ηλεκτρικός Εξοπλισμός, Βρώσιμα Έλαια & Λίπη, καθώς και Ρούχα/Υφάσματα) και να μάθουν πως έτσι όχι μόνο βοηθάμε τον πλανήτη μας, αλλά η προσπάθειά μας αυτή μπορεί να επιβραβεύεται.
Μια δράση φιλαναγνωσίας από το Δ1 στα παιδιά της Α΄ τάξης…
Στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας στα Eργαστήρια Δεξιοτήτων και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, οι μαθητές της Α ‘ τάξης υποδέχτηκαν μαθητές του Δ1 στην τάξη τους. Τα μεγαλύτερα παιδιά διάβασαν ένα βιβλίο στα μικρότερα και κατόπιν όλοι μαζί εμπνεύστηκαν και ζωγράφισαν εικόνες μέσα από αυτό. Ήταν μια όμορφη ευκαιρία συνεργασίας με αφορμή ένα βιβλίο για αρμονική συνύπαρξη των ανθρώπων στον κόσμο, όσο διαφορετικοί κι αν είναι..
Τα ζώα είναι οι φίλοι μας – δράσεις από την Στ΄ τάξη
Mε αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας (4 Απριλίου), οι μαθητές/τριες της Στ΄τάξης του τμήματος Γαλλικών μοιράστηκαν τις σκέψεις, τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους για τα ζώα και κατέδειξαν την ανάγκη να αναγνωρίζουμε και να σεβόμαστε τις ανάγκες και τα δικαιώματά τους.
Την Τρίτη 9 Απριλίου, εκπρόσωπος από το νόμιμο Τοπικό Φιλοζωικό Σωματείο SAVE της περιοχής μας προσέφερε μια ενημερωτική δράση στα παιδιά της Στ΄τάξης, η οποία αφορούσε τη συμπεριφορά μας απέναντι στα αδέσποτα ζώα και το τι μπορούν να κάνουν οι πολίτες για να τα βοηθήσουν.
Με αφορμή το παιδικό βιβλίο – Δράσεις από τη Β΄ τάξη
Ο Απρίλιος είναι ένας μήνας αφιερωμένος στη φιλαναγνωσία και στο παιδικό βιβλίο και με χαρά η B΄τάξη του σχολείου μας αυτόν τον μήνα ολοκλήρωσε τη συμμετοχή της στον 13ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης που διοργανώνεται από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο. Το θέμα για φέτος ήταν «H ζωή στο σχολείο».
Το σχολείο είναι το δεύτερο σπίτι μας: αυτό είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουμε όταν πρωτοξεκινάμε το σχολείο και μπορεί να μας ακούγεται υπερβολικό, αλλά αν αναλογιστούμε τις ώρες της μέρας που αφιερώνουμε σε αυτό, θα συνειδητοποιήσουμε την αλήθεια που κρύβει η φράση. Δυστυχώς όμως, δεν είναι όλα τα παιδιά του πλανήτη τόσο τυχερά ώστε να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση.
Στον φετινό Μαραθώνιο έχουν επιλεγεί βιβλία Ελλήνων και ξένων συγγραφέων που καταπιάνονται με το θέμα του σχολείου. Μέσα από την ανάγνωση αυτών των κειμένων τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν διάφορες εκφάνσεις της ζωής στο σχολείο, από τη μάθηση μέχρι τις διαπροσωπικές σχέσεις, τον σχολικό εκφοβισμό, τη διαφορετικότητα και την αξία της πολυφωνίας και τελικά να συνειδητοποιήσουν πόσο ωραία είναι η ζωή στο σχολείο.
“Το θαύμα της μέλισσας”, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη Β΄ τάξη
Σήμερα, 1 Απριλίου 2024 η B’ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε τον εκπαιδευτικό πολυχώρο ΔΡΩ και παρακολούθησε: “Το θαύμα της μέλισσας”. Τα παιδιά κατανεμημένα σε ομάδες ανακάλυψαν πληροφορίες για τη δομημένη κοινωνία των μελισσών, τη ζωή, τη λειτουργία και τον σημαντικό ρόλο που επιτελούν οι μέλισσες στη φύση, τον βιολογικό τους κύκλο, τους διαφορετικούς ρόλους τους στην κυψέλη. Συγκεκριμένα, τα παιδιά έμαθαν για τη γύρη και το νέκταρ, τη συλλογή μελιού, το πώς φτιάχνουν οι μέλισσες το μέλι. Έμαθαν για την κυψέλη, τι υπάρχει μέσα σε αυτήν, το επάγγελμα του μελισσοκόμου. Δημιούργησαν με τα χέρια τους τα προϊόντα που παράγει η μέλισσα, έκαναν γευσιγνωσία μελιού και κατασκευή κεριού από κηρήθρα. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά, συνεργάστηκαν και διασκέδασαν. Στο τέλος του προγράμματος τα παιδιά, εκτός από την πολύτιμη εμπειρία που βίωσαν, πήραν μαζί τους τα κεράκια από κηρήθρα που δημιούργησαν, μο μιούργησαν, μοναδικό ενθύμιο αυτής της υπέροχης εμπειρίας.
Εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1821
Με ιδιαίτερη χαρά γιορτάστηκε από τα παιδιά της Στ΄τάξης, η επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821, την Παρασκευή 22/03/24 στο Πνευματικό Κέντρο Λυκόβρυσης. Τα παιδιά με τις αφηγήσεις και τα τραγούδια τους μας μετέφεραν στα σημαντικά γεγονότα και τις λαμπερές σελίδες της Ελληνικής Επανάστασης. Εκτός από τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, ευχαριστούμε θερμά τον κ. Σκορδαλό που με τη λύρα του επένδυσε μουσικά τη γιορτή μας, αναδεικνύοντας την εκφραστικότητα των παιδιών.
Καλές Απόκριες! Καλή Σαρακοστή!
Τελευταία εβδομάδα της Αποκριάς και τα παιδιά του σχολείου μας συμμετέχουν στην αποκριάτικη διακόσμηση του σχολείου μας… Κλόουν, σερπαντίνες, αρλεκίνοι και μασκαράδες αποτελούν το ιδανικό σκηνικό που μας συντροφεύει στο καθημερινό μάθημά μας!
Οι μαθητές της Β’ τάξης ετοίμασαν τις ινδιάνικες στολές τους, φόρεσαν τα ινδιάνικα καπελάκια τους και βάφτηκαν ίδια κι απαράλλαχτα ινδιανάκια!
Με τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους τα παιδιά του σχολείου μας μετέτρεψαν τους χαρταετούς σε μικρά έργα τέχνης. Οι υπέροχοι αυτοί χαρταετοί στόλισαν τους διαδρόμους του σχολείου και μας γέμισαν ανυπομονησία μέχρι να έρθει η ώρα να πετάξουμε ψηλά στον ουρανό τους δικούς μας χαρταετούς! Καλή Σαρακοστή σε όλες και όλους!
Ταξίδι στον χρόνο με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης – Ε2
Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) προσφέρει πολλές δυνατότητες και προκλήσεις στον τομέα της εκπαίδευσης.
Με αφορμή, λοιπόν, τη 10η Ενότητα της Γλώσσας της Ε’ δημοτικού, ζητήθηκε από τους μαθητές να απαντήσουν στο εξής ερώτημα : “Αν είχες μια μηχανή του χρόνου που θα ήθελες να βρεθείς;”
Παίρνοντας τα κείμενα των παιδιών και δίνοντας μια μικρή περιγραφή τους με τη βοήθεια κάποιου εργαλείου Τεχνητής Νοημοσύνης δημιουργήθηκαν οι εικόνες.
Το αποτέλεσμα εντυπωσιακότατο. Μας ενθουσίασε όλους.
Πρέπει, όμως να επισημανθεί ότι η επιτυχημένη ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα της εκπαίδευσης απαιτεί προσεκτική σχεδίαση και εφαρμογή, με έμφαση στην διαφάνεια, την ηθική και την ισορροπία μεταξύ της τεχνολογίας και της ανθρώπινης εμπειρίας.
Επιπλέον, αυτό που τονίστηκε αυστηρά είναι δεν πρέπει να πιστεύουμε ό, τι βλέπουμε ή ό, τι διαβάζουμε στο διαδίκτυο γιατί μπορεί να είναι προϊόντα παραποίησης.
https://video.sch.gr/asset/detail/z1hiZjRoVhbJTHnPVTD5SFdY/l1ZSAXUOiXYZqguhRldJHTUZ
Παλαιοντολόγοι για μια ημέρα!
Τη Δευτέρα 11 Μαρτίου, οι μαθητές της Β΄ τάξης έγιναν παλαιοντολόγοι για μια ημέρα . Δημιούργησαν και παρακολούθησαν εκρήξεις ηφαιστείων, μελέτησαν την εξέλιξη και την εξαφάνιση των δεινοσαύρων, έμαθαν για τις κινήσεις των τεκτονικών πλακών στον παγκόσμιο χάρτη και εξερεύνησαν τις κινήσεις των πλανητών στον ουράνιο θόλο. Στη συνέχεια, τα παιδιά κατασκεύασαν απολιθώματα σε πραγματικό μέγεθος τα οποία τα πήραν σπίτι τους για να τα έχουν ξεχωριστό ενθύμιο αυτής της υπέροχης μέρας. Τέλος χρωμάτισαν εικόνες ηφαιστείων και απολιθωμάτων και ταξίδεψαν με τη φαντασία τους σε εκείνη την εποχή. Φεύγοντας πήραμε όλοι το δίπλωμα του παλαιοντολόγου και οι μικροί μας επιστήμονες ήδη ονειρεύονται τις ανακαλύψεις που θα κάνουν μεγαλώνοντας!
Το σχολείο μας ενάντια στη σχολική βία και τον σχολικό εκφοβισμό!
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα ενάντια στην ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό στο σχολείο. Με αυτή τη σημαντική αφορμή, το σχολείο μας, σήμερα, αλλά και όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα, συμμετείχε στην οργάνωση μιας ποικιλίας δράσεων ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών του σχολείου. Μια σειρά από συζητήσεις, παρουσιάσεις, εκπαιδευτικά παιχνίδια, βιωματικές δράσεις πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας, προκειμένου να δώσουν στα παιδιά το ερέθισμα να αντιληφθούν ότι η βία και ο σχολικός εκφοβισμός δεν μπορούν να έχουν θέση στην σχολική μας κοινότητα. Η ανταπόκριση των παιδιών ήταν άμεση, θετική και συγκινητική…
«Οι κάλτσες μας ΑΛΛΙΩΣ! Όλοι Ίσοι – Όλοι Διαφορετικοί!» από την Α΄ Δημοτικού
Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, υλοποιήθηκε από το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Δήμου Κηφισιάς και του ΟΚΑΝΑ “Προνόη” βραχεία παρέμβαση με τίτλο: «Οι κάλτσες μας αλλιώς», με κεντρικό σύνθημα « Όλοι Ίσοι – Όλοι Διαφορετικοί», στις τάξεις της Α’ Δημοτικού.
Οι μαθητές φόρεσαν διαφορετικές κάλτσες, ως αφορμή για τη συμμετοχή τους σε βιωματικές δραστηριότητες που στόχο έχουν την πρόληψη του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, μέσα από την ευαισθητοποίησή τους στις έννοιες της διαφορετικότητας και της μοναδικότητας. Φορώντας όλοι την ίδια μάσκα, αναρωτήθηκαν πώς θα ήταν ο κόσμος αν ήμασταν όλοι ίδιοι, ποια είναι η αξία της διαφορετικότητας και μοιράστηκαν τι είναι αυτό που κάνει τον καθένα μοναδικό. Στη συνέχεια, μέσα από μια ιστορία αλληλεγγύης, μίλησαν για τον δικό τους τρόπο να δείχνουν το ενδιαφέρον τους στους άλλους. Τέλος, ζωγράφισαν τη δική τους μοναδική κάλτσα και έφτιαξαν όλοι μαζί τη “μπουγάδα του νοιαξίματος”, η οποία θα παραμείνει στο κάθε τμήμα για να θυμίζει πως φροντίζοντας ο ένας τον άλλο μπορούν όλοι να είναι χαρούμενοι.
Οι μαθητές της Β΄ τάξης διάβασαν το υπέροχο βιβλίο του Γιαν ντε Κίντερ : “ΚΟΚΚΙΝΟ” και στη συνέχεια δημιουργώντας και φωνάζοντας το σύνθημα “ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ !” έφτιαξαν μια τεράστια αφίσα, τόσο τεράστια όσο η αγάπη και η αγκαλιά τους προς όλο τον κόσμο, με ανθρώπους πιασμένους χέρι χέρι , άρρηκτα δεμένους και αγαπημένους απέναντι στις δυσκολίες.
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης έγιναν “σούπερ ήρωες” και διέδωσαν το μήνυμά τους παντού! ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ!
“Οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης με αφορμή το αντιbullying βιβλίο του βραβευμένου από την Ελλάδα και από την Ευρωπαϊκή Ένωση συγγραφέα Νίκου Μιχαλόπουλου με τίτλο: “Stop bullying! Θες να παίξουμε;” , με τη δύναμη του θεατρικού παιχνιδιού και μέσα από συμβολικά παιχνίδια ανακάλυψαν τη σημαντικότερη αλήθεια απ’όλες ότι ποτέ η βία δεν είναι η λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημά μας!
“Όλοι μια αγκαλιά, όλοι μια καρδιά”, μια εικαστική δημιουργία από το Δ2 …
“Τα χέρια είναι για να ….” Τα παιδιά του Δ2 σκέφτονται και καταγράφουν τις σκέψεις τους!
“Ναι στη φιλία, όχι στη βία!” από το Δ2
Ομαδική παρέμβαση από το Ε1 για την “Κοινωνική και Συναισθηματική Αγωγή στο σχολικό περιβάλλον” ….
“L’ INTIMIDATION S’ARRETE ICI” (Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΔΩ), δράσεις από το τμήμα της Γαλλικής Γλώσσας στην Ε΄τάξη.
https://blogs.sch.gr/1dimlyk/files/2024/03/ΑΦΙΣΑ-1-1.pdf
https://blogs.sch.gr/1dimlyk/files/2024/03/ΑΦΙΣΑ-2.pdf
https://blogs.sch.gr/1dimlyk/files/2024/03/ΑΦΙΣΑ-3.pdf
https://blogs.sch.gr/1dimlyk/files/2024/03/ΑΦΙΣΑ-4.pdf
Το Ολοήμερο του σχολείου μας δημιούργησε μια αφίσα, με πολλά μηνύματα: “ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ, ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ!” “ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ, ΕΤΣΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ!” …
“ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”
μια εκστρατεία από το Χαμόγελο του Παιδιού…
Τα παιδιά του σχολείου μας συμμετείχαν στην εκστρατεία που πραγματοποιεί για 11η συνεχή χρονιά το Χαμόγελο του Παιδιού με σκοπό την πρόληψη και την αντιμετώπιση της σχολικής βίας. Με βασικό μήνυμα το «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ», τα παιδιά σκέφτηκαν πολλούς δημιουργικούς κι ευφάνταστους τρόπους για να το αποδώσουν και να το επικοινωνήσουν στους φίλους και συμμαθητές τους!
Η Β΄ τάξη…
Το Δ2 …
Το Ε2 …
Το ΣΤ2 …
Το τμήμα της Γερμανικής Γλώσσας στην ΣΤ΄ τάξη…
https://blogs.sch.gr/1dimlyk/files/2024/03/ΜΙΛΑ-ΤΩΡΑ-γερμανικά.pdf
https://docs.google.com/presentation/d/1m5PrwTlHNidefiiGjQRCfYRNgvy4zIQ3/edit#slide=id.p1
Ας καλωσορίσουμε την άνοιξη!
Επειδή “…κάθε Μάρτη αρχίζει μιαν Άνοιξη…” σήμερα, 1η Μαρτίου, το σχολείο μας καλωσόρισε την άνοιξη φορώντας τα μαρτάκια του !!! Το έθιμο λέει ότι από τη 1η ως τις 31 του Μάρτη, τα παιδιά φορούν στον καρπό του χεριού τους ένα βραχιολάκι, φτιαγμένο από στριμμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή, τον Μάρτη ή Μαρτιά. Σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση, ο Μάρτης προστατεύει τα πρόσωπα των παιδιών από τον πρώτο ήλιο της Άνοιξης, για να μην καούν. Τιμώντας τα έθιμα και τις παραδόσεις της πατρίδας μας φορέσαμε όλοι τα ασπροκόκκινα βραχιολάκια μας για να καλοδεχτούμε τον Μάρτη και να χαρούμε τον νέο μήνα που μας φέρνει την άνοιξη! Καλό μήνα σε όλους!
“Το φαγητό μου για τη γη μου και τον εαυτό μου”- Μια αειφορική δράση από τη Β΄ τάξη
Την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024 η Β’ δημοτικού του σχολείου μας με τη δασκάλα τους κ. Νάντια Τσαούσογλου συμμετείχαν σε διαδικτυακή επιμορφωτική δράση για την Αειφόρο Εκπαίδευση. Το θέμα της δράσης είχε τίτλο: «Το φαγητό μου για τη γη μου και τον εαυτό μου». Τα παιδιά παρακολούθησαν την παρουσίαση του υπέροχου βιβλίου «ΔΙΝΩΣΑΥΡΟΣ», το οποίο μιλούσε για έναν δεινόσαυρο που ήθελε να δίνει το φαγητό που περισσεύει σε όσους έχουν ανάγκη. Το σύνθημα που έμεινε στο τέλος της παρουσίασης ήταν: «Καμία μερίδα φαγητού χαμένη». Κατά τη διάρκεια της δράσεις, συζητήθηκαν τρόποι για να μειωθεί η σπατάλη φαγητού και τα παιδιά έμαθαν για τις επιπτώσεις της σπατάλης φαγητού στον πλανήτη μας. Στο τέλος συμμετείχαν σε ένα διαδικτυακό παιχνίδι, το οποίο τα παιδιά καταχάρηκαν και διασκέδασαν με την καρδιά τους! Το σχολείο μας τερμάτισε στην 5η θέση ανάμεσα σε 40 σχολεία που έλαβαν μέρος από κάθε γωνιά της χώρας (Αθήνα, Κρήτη, Νάουσα, Ορεστιάδα κλπ). Τη διοργάνωση της επιμορφωτικής δράσης είχε το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Ιεράπετρας – Νεάπολης.
Ταξίδι στο διάστημα από τη Β΄ τάξη
Τη Δευτέρα 29 Ιανουαρίου, η Β΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε το Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Campus Rassia το οποίο συνεργάζεται με την Ακαδημία Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Το πρόγραμμα στο οποίο συμμετείχαμε είχε τίτλο: ” Εξερεύνηση στο διάστημα” και τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατασκευάσουν τα δικά τους ρομποτάκια με τους κινητήρες τους, τα οποία προσγειώθηκαν σε άλλους πλανήτες, έκαναν ανακαλύψεις, απέκτησαν καινούριες πληροφορίες και ετοιμάστηκαν για ένα ταξίδι στο διάστημα! Οι μικροί μας επιστήμονες έκαναν έτσι ακόμα ένα μικρό βήμα προς τα όνειρά τους!
Επίσκεψη του Στ΄3 στο Saint Catherine’ s British School
Την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου, οι μαθητές του Στ’ 3, συνοδευόμενοι από τη διευθύντρια του σχολείου κ. Χριστίνα Κάτσενου και τις εκπαιδευτικούς κ. Αγγελική Γλαβά και κ. Λέλα Τζιμοπούλου, επισκέφθηκαν το γειτονικό Saint Catherine’ s British School. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στον 10ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό “Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες” για τρίτη συνεχή χρονιά. Οι μαθητές των δύο σχολείων είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν, να συνομιλήσουν, να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν από κοινού μικρά ποιήματα με θέμα την Ελλάδα και τις ομορφιές της!
Επίσκεψη της Γ΄και Δ΄τάξης στο Christmas Theater
Την Πέμπτη 25-1-24 οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν την ΙΛΙΑΔΑ στο μεγαλύτερο θέατρο της Αθήνας, το Christmas Theater!
Το κείμενο και η σκηνοθεσία είναι της Κάρμεν Ρουγγέρη. Το έργο έδωσε την ευκαιρία στους μικρούς μας μαθητές να γνωρίσουν, μέσα από το θέατρο, τον μεγαλύτερο ποιητή της ανθρωπότητας, τον Όμηρο!
Όταν τα παιδιά του Ε1 μοιράζονται τις ιστορίες τους με τα παιδιά της Β΄….
Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024, οι μαθητές της Β’ δημοτικού με τη δασκάλα τους κ. Νάντια Τσαούσογλου αποδέχτηκαν με χαρά την πρόσκληση των μαθητών και της δασκάλας κ. Βάσιας Σκούρτη του Ε1 σε μια δράση φιλαναγνωσίας, ακρόασης ιστοριών και παραμυθιών που έγραψαν τα ίδια τα παιδιά της Ε’ δημοτικού. Οι μικροί συγγραφείς της Ε’ ένιωσαν την ανάγκη να μοιραστούν την έμπνευση τους με τους μικρότερους μαθητές του σχολείου μας, διαβάζοντας τα ίδια τις ιστορίες που έγραψαν και όχι μόνο απλά διαβάζοντας, αλλά εμπλουτίζοντας και με τραγούδια την ανάγνωσή τους. Όλα τα παιδιά χάρηκαν και απόλαυσαν αυτή την ώρα χαλάρωσης και αλληλεπίδρασης μεταξύ τους. Με έναν απλό και ευχάριστο τρόπο, συντελέστηκε ένα ακόμα βήμα προς τη σύσφιξη των σχέσεων ανάμεσα στα μικρότερα και μεγαλύτερα παιδιά του σχολείου μας, καλλιεργήθηκε η αυτοπεποίθηση των μικρών μας συγγραφέων κι ενισχύθηκε η αγάπη προς τη συγγραφή και την ανάγνωση βιβλίων.
Make a Wish – Δράσεις προσφοράς από την Β΄ τάξη
Έχοντας ως αφετηρία την αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς, η Β’ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε τα Χριστούγεννα στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής», το οποίο γιόρτασε φέτος τα 25 του χρόνια.
Οι μαθητές μας έγραψαν πάνω στα αστέρια τις ευχές τους και ξεχωριστά μηνύματα αγάπης στα παιδιά που στηρίζει ο οργανισμός Make a wish.
Τα επετειακά αστέρια φέτος ήταν διαφορετικά. Ήταν ήλιοι και αστέρια μαζί στον ίδιο ουρανό πρεσβεύοντας τις αρχές της συμπερίληψης και προσκαλώντας όλους εμάς να συνυπάρξουμε με τα παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες.
Με την προσφορά μας σε αυτά τα παιδιά, καταφέραμε να περάσουμε το μήνυμα ότι είναι πολύ όμορφο να σε νοιάζεται κάποιος που δεν σε γνωρίζει και ίσως να μη σε συναντήσει ποτέ. Μέσω της αγάπης έχει δημιουργηθεί μια σύνδεση μεταξύ των παιδιών μιας σχολικής τάξης και των παιδιών που λαμβάνουν τη συνεισφορά μας από τα αστέρια της Ευχής. Έδωσε σε όλους μας μεγάλη χαρά το γεγονός ότι με τη μικρή μας οικονομική ενίσχυση βοηθήσαμε να πραγματοποιηθεί η ευχή ενός παιδιού.
Επίσης με αφορμή τη συμπλήρωση των 25 χρόνων, το Make a wish διοργανώνει έναν δημιουργικό διαγωνισμό, στον οποίο οι μαθητές της Β΄ δημοτικού έλαβαν μέρος φιλοτεχνώντας συλλογικά το δικό τους αστέρι το οποίο κοσμεί το σχολείο μας και μας θυμίζει πάντα την αξία της ανιδιοτελούς προσφοράς.
Win Cancer- Α’ τάξη
Τα χεράκια μας μικρά, η καρδιά μας μεγάλη!
Η εφημερίδα του Ε1 – Χριστουγεννιάτικο τεύχος
https://blogs.sch.gr/1dimlyk/files/2023/12/Τεύχος-Χριστουγέννων.pdf
Οι τέσσερις εποχές του ΣΤ΄3
Σε μια εποχή που… οι εποχές χάνονται λόγω της κλιματικής κρίσης, οι μαθητές του Στ’ 3
“ζωντανεύουν” μία δραστηριότητα του βιβλίου της Γεωγραφίας, τη συνδυάζουν με το
μάθημα της Γλώσσας και την επαυξημένη πραγματικότητα και μας καλούν με ευφάνταστο
τρόπο να ανακαλύψουμε ξανά τις χαρές της κάθε μίας από αυτές. Καλή θέαση!
Η άνοιξη
Το καλοκαίρι
Το φθινόπωρο
Ο χειμώνας
Δραστηριότητες Α΄ τριμήνου στα Γερμανικά
https://blogs.sch.gr/1dimlyk/files/2023/12/PROJEKT2023LYKOVRISI.pdf
Επίσκεψη Γ΄και Δ΄τάξης στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Τη Δευτέρα 11/12/2023 οι μαθητές της Γ΄και Δ΄τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το μεγαλύτερο μουσείο της Ελλάδας και ένα από τα σημαντικότερα του κόσμου, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.
Έγινε ξενάγηση σε εκθέματα από την Προϊστορική Συλλογή και συγκεκριμένα από τον μυκηναϊκό πολιτισμό, όπως η ”προσωπίδα του Αγαμέμνονα”. Είδαμε τα κοσμήματα που φορούσαν οι γυναίκες εκείνη την εποχή, όπως και τις περίφημες τοιχογραφίες, της Άνοιξης με τα χελιδόνια και τα κρίνα και των νεαρών πυγμάχων ..
Θαυμάσαμε πήλινα αγγεία της γεωμετρικής εποχής, αγάλματα της αρχαϊκής,κλασικής,ελληνιστικής και ρωμαϊκής περιόδου. Μας εντυπωσίασε ο μαρμάρινος επιτύμβιος κούρος της Αττικής, το χάλκινο άγαλμα του Δία ή του Ποσειδώνα, το οποίο βρέθηκε κοντά στο ακρωτήριο Aρτεμίσιο και το μαρμάρινο σύμπλεγμα Αφροδίτης, Πάνα και Έρωτα, από τη Δήλο.
Τέλος , όταν ακούσαμε από την ξεναγό για την προσπάθεια που έγινε από τους υπαλλήλους του μουσείου κατά τη διάρκεια του β΄παγκόσμιου πολέμου να σώσουν τα ευρήματα, συγκινηθήκαμε! Τα έθαψαν στο πάτωμα της αίθουσας ή στην αυλή του μουσείου για να τα ασφαλίσουν από τους ξένους κατακτητές!
Α’ τάξη – Μουσείο Βορρέ
Τη Δευτέρα 27/11/23, οι μαθητές της Α’ τάξης επισκέφτηκαν ένα διαχρονικό μουσείο σύγχρονης και λαϊκής τέχνης, το μουσείο Βορρέ στην Παιανία.
Ε2 – Αφίσα κατά της σχολικής βίας
Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Ε2 δημιούργησαν μια αφίσα, εκφράζοντας την αποστροφή τους για κάθε φαινόμενο βίας στο σχολείο.
Α1 και Α2: Οι μικροί μας κηπουροί- Τα λουλουδάκια του σχολείου μας
“Φόρεσαν γάντια και χαμόγελα. Έβαλαν χώμα, νερό και αγάπη. Τα πρωτάκια μας βρήκαν τρόπο να ριζώσουν στο σχολείο μας και στην καρδιά μας.”
Ε’τάξη – Γιορτή για το Πολυτεχνείο
Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Ε’ τάξης σήμερα 17-11-2023 μας παρουσίασαν με απλό, λιτό τρόπο πώς διάλεξαν να τιμήσουν τους νεκρούς του Πολυτεχνείου.
Η εκδήλωση πραγματοποήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο της Λυκόβρυσης
Μάζεμα της ελιάς
Τα παιδιά του Ολοημέρου, την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2023, είχαν μια διαφορετική μαθησιακή εμπειρία… Συμμετείχαν στο μάζεμα της ελιάς του σχολείου μας! Στρώσαμε τα λιόπανα, τινάξαμε τα κλαδιά του δέντρου και μαζέψαμε μία μία τις ελιές που έπεφταν… Ήταν μια πολύ ευχάριστη και βιωματική εμπειρία για τα παιδιά!
Ε1′ τάξη Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ Ε1,τεύχος 1
https://blogs.sch.gr/1dimlyk/files/2023/11/Εφημερίδα-Ε1-πρώτο-τεύχος.pdf
Β’ τάξη – ” Κυκλοφορώ με ασφάλεια” (30 / 10 /23)
Τη Δευτέρα 30 / 10 /23 επισκέφτηκε το σχολειο μας το Ι.Ο.ΑΣ. Πάνος Μυλωνάς Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας με σκοπό τη συμμετοχή και την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος ” Κυκλοφορώ με ασφάλεια” . Σκοπός είναι η κυκλοφοριακή διαπαιδαγώγηση των μαθητών μέσω των βιωματικών διαδραστικών τεχνικών μάθησης. Στη δράση αυτή η οποία πραγματοποιήθηκε με επιτυχία συμμετείχαν τα παιδιά της Β’ δημοτικού.