Αρχεία ανά ημέρα: 20 Νοεμβρίου 2019

“Το νέκταρ των θεών στη διατροφή μας”

Η Γ ‘ τάξη επισκέφτηκε στις 14 Νοεμβρίου το κέντρο εκπαίδευσης “Βιώνω, μαθαίνω, δημιουργώ” και παρακολούθησε το πρόγραμμα “Το νέκταρ των θεών στη διατροφή μας”. Αφού έμαθαν τα μυστικά της διατροφής των αρχαίων Ελλήνων, έμαθαν και πώς να ακολουθούν μία … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Δραστηριότητες τμημάτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Το νέκταρ των θεών στη διατροφή μας”