Αρχική » Χωρίς κατηγορία » ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΠΑΙΝΟΣ BRAVO

ΕΠΑΙΝΟΣ BRAVO SCHOOLS

Πρόγραμμα eTwinning

IMG aba5002c02dfe55640d42189c4f1a0f1 V

ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

τίτλο

Τα δικαιώματα του παιδιού

Τα δικαιώματα του παιδιού

Πρόσφατα σχόλια

    Χωρίς τίτλο

    τίτλο

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ

    Οι μαθητές της Στ’ τάξης του σχολείου μας με την επιμέλεια της δασκάλας τους κ. Δημοπούλου Βασιλικής , συμμετείχαν στον 1οΠανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης για το σχολικό έτος 2024-25.
    Βασική επιδίωξη είναι η εισαγωγή των μαθητών/-τριών, σε αρχικό στάδιο, στην υπεύθυνη διαχείριση των χρημάτων και, πιο συγκεκριμένα, στην εκμάθηση για την σημασία της αποταμίευσης, την ιεράρχηση των αναγκών και των δαπανών, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να θέτουν χρηματοοικονομικούς στόχους και να τους επιτυγχάνουν . Ο διαγωνισμός τελεί υπό την αιγίδα της Τράπεζας της Ελλάδος, του Πανεπιστημίου Πειραιώς και του Κέντρου Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

    ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ

    ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ

    ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

    images

    ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

    Ο Γραφούλης και η Γραφούλα

    Ο Γραφούλης και η Γραφούλα

    Diana Loomans

    Αν είχα το παιδί μου να μεγαλώσω από την αρχή ….Θα ζωγράφιζα με τα δάχτυλα περισσότερο και θα έδειχνα με το δάχτυλο λιγότερο. Θα σταματούσα να έχω τα μάτια στο ρολόι μου και θα άρχιζα να βλέπω με τα μάτια μου. Θα νοιαζόμουν να ξέρω λιγότερα και θα ήξερα να νοιάζομαι περισσότερο. Θα σταματούσα να το παίζω σοβαρή και θα έπαιζα στα σοβαρά. Θα αγκάλιαζα περισσότερο και θα τραβολογούσα λιγότερο. Θα ήμουν άκαμπτη λιγότερο συχνά και θα επιβεβαίωνα πολύ περισσότερο. Θα έχτιζα πρώτα αυτοεκτίμηση και αργότερα το σπίτι. Δεν έχει σημασία αν το παιδί μου είναι μεγάλο ή μικρό. Από σήμερα και στο εξής θα τα εκτιμώ όλα περισσότερο ….
    Άνοιγμα μενού
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση