Αρχική » Χωρίς κατηγορία » ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρόσφατα άρθρα
Ιστορικό
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούλιος 2022
- Μάιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Απρίλιος 2018
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
Χωρίς τίτλο
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
← ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Παροχή προσωπικών λογαριασμών στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο →
Diana Loomans
Αν είχα το παιδί μου να μεγαλώσω από την αρχή ….Θα ζωγράφιζα με τα δάχτυλα περισσότερο και θα έδειχνα με το δάχτυλο λιγότερο. Θα σταματούσα να έχω τα μάτια στο ρολόι μου και θα άρχιζα να βλέπω με τα μάτια μου. Θα νοιαζόμουν να ξέρω λιγότερα και θα ήξερα να νοιάζομαι περισσότερο. Θα σταματούσα να το παίζω σοβαρή και θα έπαιζα στα σοβαρά. Θα αγκάλιαζα περισσότερο και θα τραβολογούσα λιγότερο. Θα ήμουν άκαμπτη λιγότερο συχνά και θα επιβεβαίωνα πολύ περισσότερο. Θα έχτιζα πρώτα αυτοεκτίμηση και αργότερα το σπίτι.
Δεν έχει σημασία αν το παιδί μου είναι μεγάλο ή μικρό. Από σήμερα και στο εξής θα τα εκτιμώ όλα περισσότερο ….
Πρόσφατα σχόλια