Συμμετοχή των μαθητών της Β΄ τάξης σε διαγωνισμό της HELMEPA

Οι μαθητές της Β τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο διαγωνισμό που οργάνωσε η HELMEPA στο πλαίσιο του εορτασμού των 40 χρόνων από την ίδρυση της. Το θέμα ήταν εμπνευσμένο από τον εμβληματικό γλάρο της και το διαχρονικό του μήνυμα “Όχι σκουπίδια σε θάλασσες και ακτές!”

Οι μαθητές εργάστηκαν ατομικά και ομαδικά και δημιούργησαν μια όμορφη ζωγραφιά.

IMG 20220310 114252