6 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμου

Στις 6 Μαρτίου οι μαθητές του σχολείου μας με την βοήθεια των εκπαιδευτικών εργάστηκαν για να δώσουν ένα ισχυρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Γνωρίζοντας τις αρνητικές συνέπειες του γνωστού πια σε όλους μας bullying έδωσαν μία υπόσχεση φιλίας και συνεργασίας υπογράφοντας ένα συμβόλαιο αρμονικής συνύπαρξης. Κατασκεύασαν ένα δέντρο όπου τα πράσινα φύλλα του δείχνουν αυτά που αποζητούν στο σχολικό περιβάλλον ενώ τα κίτρινα πεσμένα στο έδαφος φύλλα του δείχνουν αυτά που απορρίπτουν. “Θέλουμε να νιώθουμε οικογένεια” είπαν χαρακτηριστικά. Εμείς οι εκπαιδευτικοί από την πλευρά μας κάνουμε πάντα ό,τι είναι δυνατόν για να γίνει η επιθυμία τους πραγματικότητα.