HELMEPA

Στις 18-10-2019, ημέρα Παρασκευή, το σχολείο μας επιδόθηκε σε καθαρισμό της ακτής του Αλμυρού στα πλαίσια του προγράμματος της HELMEPA . Παραλάβαμε και τη βεβαίωση συμμετοχής μας.

HELMEPA

http://helmepa.gr/