ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Στις 15 Νοεμβρίου η Δ’ τάξη του σχολείου μας τίμησε την επέτειο του Πολυτεχνείου. Μέσα από ένα θεατρικό δρώμενο οι μαθητές με τη δασκάλα τους, κ. Τριχιά Αποστολία, ξύπνησαν μνήμες και πέρασαν μηνύματα σχετικά με τη δημοκρατία, την ελευθερία της γνώμης και την ισότητα των ανθρώπων. Την γιορτή έντυσε μουσικά η κ. Παρασκευή Κούκου. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους!