Την παρασκευή 29-11-2019 το σχολείο μας έκανε την καθιερωμένη άσκηση σεισμού. Τα παιδιά συνεργάστηκαν άψογα και η άσκηση ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Ημερήσια αρχεία: 2 Δεκεμβρίου, 2019
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Στις 15 Νοεμβρίου η Δ’ τάξη του σχολείου μας τίμησε την επέτειο του Πολυτεχνείου. Μέσα από ένα θεατρικό δρώμενο οι μαθητές με τη δασκάλα τους, κ. Τριχιά Αποστολία, ξύπνησαν μνήμες και πέρασαν μηνύματα σχετικά με τη δημοκρατία, την ελευθερία της γνώμης και την ισότητα των ανθρώπων. Την γιορτή έντυσε μουσικά η κ. Παρασκευή Κούκου. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους!




