Σας ενημερώνουμε ότι η γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 15-11-2019 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου από 9:45 – 10:45 περίπου Τη γιορτή παρουσιάζουν οι μαθητές της Δ΄ Τάξης με τη αρωγή των εκπαιδευτικών κ. Τριχιά Αποστολίας και κ. Κούκου Παρασκευής.
