ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Σας  ενημερώνουμε  ότι  η γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου θα πραγματοποιηθεί  την Παρασκευή 15-11-2019 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου από  9:45  – 10:45 περίπου Τη γιορτή παρουσιάζουν οι μαθητές της Δ΄ Τάξης με τη αρωγή των εκπαιδευτικών κ. Τριχιά Αποστολίας και κ. Κούκου Παρασκευής.