Η Δ/ντρια κι ο Σύλλογος διδασκόντων του 1ου Δ.Σ. Αλμυρού εκφράζουν την βαθιά τους θλίψη για τον τόσο τραγικό και τόσο άδικο χαμό της μαθήτριας Σεραινα Χουλιαρά. Τα θερμά μας συλληπητήρια  στην οικογένεια της.

Καλό ταξίδι μικρό κορίτσι!!