Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης της σχολικής μας χρονιάς η οποία είχε ως θέμα τα συναισθήματα και την αποδοχή τους, παρουσία πλήθους γονέων και αγαπημένων προσώπων των παιδιών μας. Οι μικροί μας πρωταγωνιστές ταξίδεψαν το κοινό στον μαγικό κόσμο των συναισθημάτων, εκφράζοντας μέσα από τραγούδια, χορούς και θεατρικά δρώμενα τη χαρά,…Συνέχεια ανάγνωσης Το ξενοδοχείο των συναισθημάτων
Γιορτή λήξης 2026
Ήρθε η μέρα που όλοι περιμένουμε με αγωνία….ΠΕΜΠΤΗ 11/6 Η μέρα που το σχολείο λειτουργεί τις απογευματινές ώρες μετά τις 7.00, για να υποδεχτεί όλους εσάς….γονείς, παππούδες και γιαγιάδες, θείους και θείες, ξαδέρφια, φίλους. Φέτος τα συναισθήματα έχουν την τιμητική τους… Η προσπάθεια των μαθητών μας μεγάλη…η διάθεσή τους μεγαλύτερη. … Οι εκπαιδευτικοί στο πλάι…Συνέχεια ανάγνωσης Γιορτή λήξης 2026
Σχολική εκδρομή
Η σχολική μας εκδρομή στη Κορώπι, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία βιωματικής μάθησης και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Μέσα από την άμεση επαφή με το φυσικό τοπίο, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν, να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν την αξία της προστασίας του περιβάλλοντος. Η παιδαγωγική μας φιλοσοφία…Συνέχεια ανάγνωσης Σχολική εκδρομή
Τίτλοι τέλους στον Όμιλο Παραμυθένιες Περιπέτειες
Κάποτε όλα τα όμορφα τελειώνουν…. Κάποτε οι εικόνες γίνονται μνήμες που μας θυμίζουν ότι μια μικρή ιδέα μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι μεγάλο και ουσιαστικό. Τίτλοι τέλους στον Όμιλο Παραμυθένιες Περιπέτειες ο οποίος κάθε Τετάρτη ταξίδευε τα παιδιά σε μονοπάτια μαγικά … Με μια όμορφη εκδήλωση γεμάτη μουσική, λόγο και αυτοσχεδιασμούς ταξιδέψαμε στον τόπο της…Συνέχεια ανάγνωσης Τίτλοι τέλους στον Όμιλο Παραμυθένιες Περιπέτειες
Πολιτιστικό πρόγραμμα για την Δράκεια
Η ιστορική μνήμη όταν παίρνει την μορφή ενός αρχείου ήχου που διαμοιράζεται στην τοπική κοινότητα κάνει αυτόματα τα παιδιά που το δημιούργησαν πρεσβευτές της. Παράλληλα όταν το podcast γίνεται κομμάτι των παρουσιάσεων λήξης των Πολιτιστικών προγραμμάτων του Ν. Μαγνησίας γίνεται για τους μαθητές ο τρόπος να μοιραστούν ζωντανά σε κοινό τη δημιουργία τους και να…Συνέχεια ανάγνωσης Πολιτιστικό πρόγραμμα για την Δράκεια
Υποδοχή των μαθητών και γονέων της νέας Α’ τάξης
Με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιήθηκε η δράση υποδοχής των μαθητών και γονέων της Α’ τάξης, σε ένα ζεστό και φιλόξενο κλίμα που σηματοδότησε την έναρξη της νέας σχολικής διαδρομής των παιδιών μας. Κατά τη διάρκεια της δράσης δημιουργήθηκε ο «Τοίχος των Προσδοκιών», όπου γονείς και παιδιά αποτύπωσαν σκέψεις, ευχές και όνειρα για τη νέα σχολική χρονιά.…Συνέχεια ανάγνωσης Υποδοχή των μαθητών και γονέων της νέας Α’ τάξης
Ενεργός Πολίτης
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Β και Δ τάξεων του σχολείου μας, συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια σημαντική δράση για την προστασία του περιβάλλοντος, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», σε συνεργασία με τον Δήμο Βόλου και τη Δημοτική Ενότητα Αγριάς. Με στόχο την καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης και της…Συνέχεια ανάγνωσης Ενεργός Πολίτης
ΑΡΣΙΣ
Η δράση της ΑΡΣΙΣ στο σχολείο μας αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ’ και ΣΤ’ τάξης. Στο πλαίσιο της συνεργασίας μας, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τρεις τρόφιμους της δομής, οι οποίοι μοιράστηκαν μαζί μας προσωπικές εμπειρίες και μίλησαν ανοιχτά για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν στη ζωή τους.…Συνέχεια ανάγνωσης ΑΡΣΙΣ
Στέκι παιδιού
H ολοκλήρωση του προγράμματος στο Στέκι Παιδιού ήρθε με τα ειδώλια που μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας τους από του υπεύθυνους του προγράμματος ήρθαν στο σχολείο μας και πήραν την θέση τους στην Ε τάξη. Τελικά οι δεξιότητες που χτ6ίζονται βιωματικά είναι σημαντικές για τα παιδιά μας κι εμείς επιθυμούμε να βάζουμε ως προτεραιότητα το…Συνέχεια ανάγνωσης Στέκι παιδιού
Stand up… chemistry
Μια όμορφη εμπειρία από έναν ΥΠΕΡΟΧΟ άνθρωπο ο οποίος ήρθε στο σχολείο μας και χάρισε στα παιδιά μας μοναδικές στιγμές. Ευχαριστούμε τον κ. Στέλιο Χλιαρά για την πρόταση και την ΔΩΡΕΑΝ παρουσίαση ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΑς. Αλλά ας αφήσουμε τα παιδιά να μας πουν τι ένιωσαν. Γιώργος:ΤΕΛΕΙΟ!!!!, Σταμάτης: ΑΠΙΘΑΝΟΣ!!! Μάγια: ΗΤΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!! Κωνσταντίνος: ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ!!! Κωνσταντίνα:…Συνέχεια ανάγνωσης Stand up… chemistry