Γεωγραφικά όρια
Τα γεωγραφικά όρια αναφέρονται στις οδούς από τις οποίες δέχεται μαθητές το σχολείο μας.
Τα γεωγραφικά όρια όπως αυτά καθορίστηκαν αρχικά
και επεκτάθηκαν το 2011
Χάρτης περιμετρικός (χωρίς τις επιπλέον οδούς):
Δείτε τα νέα χαρτογραφικά όρια του σχολείου, σύμφωνα με την απόφαση της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσ/νίκης (9998χχ/30-04-15), στην εικόνα παρακάτω ή κάνοντας κλικ εδώ.
Μετά τη διεκπεραίωση της κατανομής των μαθητών της ΣΤ’ τάξης για το σχολικό έτος 2014-2015 θα υπάρξουν άμεσα πιθανές διορθώσεις/βελτιώσεις των σχολικών ορίων.
Δείτε τις οδούς εδώ
- ROBOTICS
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ
- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΡΑΝΤΩΝΗ
- ΓΝΩΜΙΚΑ
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ
- ΔΙΑΦΟΡΑ
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
- Εκδηλώσεις 2017-2018
- Εκδηλώσεις 2018-2019
- Εκδηλώσεις 2023-2024
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΕΚΔΡΟΜΕΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
- ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ
- ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
- ΙΔΙΩΤΙΚΟ
- ΙΣΤΟΡΙΑ
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΠΣΔ
- ΜΑΘΗΤΕΣ
- ΠΑΛΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
- ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ
- ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
- ΣΕΠ
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ
- ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
- Χωρίς κατηγορία
- ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- 13ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
- 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
- 17ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
- 19ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης
- 19ο Γυμνάσιο και Λύκειο Θεσσαλονίκης (The Official Group)
- 1ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
- 3ο Γυμνάσιο Χαριλάου
- 4ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
- 5ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
- 88ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
- 88ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης (παλιά ιστοσελίδα)
- 8ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
- 94ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
- 9ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
- Alterthess
- Athénée Royal de Koekelberg
- Athénée Royal Jean Absil
- Educational Robotics
- eTwinning 19ου Γυμνασίου Θεσ/νίκης
- FLL
- FLL Facebook
- FLL Global Innovation
- FLL Greece
- Free English Video Lessons
- Istituto Comprensivo di Mozzate
- Learn English Through Song
- Newsfish
- PISA
- Puzzle
- Quiz στην Πληροφορική
- SaferInternet4Kids
- sxoleio.eu
- The Skeptik Movie
- Thessaloniki Cityguide
- To MOMus
- Voria
- WIKIART (Lyubov Popova)
- WRO Hellas
- Ακολούθησε τον Οδυσσέα
- Ανατομία Zygote Body
- Αργυρώ Κουράκη
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Αρχείο της ΕΡΤ
- Άσπρη Λέξη
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- Βιβλιοθήκη της Βουλής
- Βίλλα Μορντώχ
- Βίντεο Μαθηματικών & Φυσικών επιστημών
- Βοήθημα στη Φυσική Β' Γυμνασίου
- ΔΔΕ Ανατ. Θεσ/νίκης
- Δήμος Θεσσαλονίκης
- Διαδικτυακές Εφαρμογές στη Φυσική
- Διαδραστικές επιστημονικές προσομοιώσεις
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Δραστηριότητες στην τάξη
- Ε.Ο.Δ.Υ.
- Ειρήνη Καπαγιορίδου
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- Ελευθ. Δεληγιάννης
- Εξελληνισμένο Παιχνίδι
- Η εκπαίδευση στη Θεσσαλονίκη
- Η ΕΡΤ πάει σχολείο
- Η Ιστορία της Ελλάδας σε 10'
- Η Φυσική για όλους
- Θεόδωρος
- Θωμάς Νεδέλκος
- Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
- Ιστορική Συλλογή Σχολικών Εγχειριδίων
- Κέντρο Δραστηριοτήτων Φυσικής και Μαθηματικών
- Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
- Κλειδιά και Αντικλείδια
- Κοινές Ιστορίες για μια Ευρώπη χωρίς διαχωριστικές γραμμές
- Κόμβος για την Ελληνική Γλώσσα
- Μαθήματα Φυσικής
- Μαθητικό Συνέδριο Ιστορίας
- Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής
- Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Δήμου Ρόδου
- ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
- Νέστωρ Τσορμπατζόγλου
- ΝΟΗΣΙΣ
- Ξεναγοί σε δράση!
- Ο εν Αθήναις Σύλλογος προς Διάδοσιν των Ελληνικών Γραμμάτων
- Ο κύκλος των μουσείων
- Ο.Λ.Μ.Ε
- Ορυκτά
- Παιχνίδι γνώσεων Ιστορία Α' τάξη
- Παιχνίδι γνώσεων στη Πληροφορική
- Παράλλαξη
- Πλανήτης Πρέσπα
- Πολύγλωσα Ψηφιακά Αναγνωστικά Ελληνικής Λογοτεχνίας
- Πολύτροπη Γλώσσα
- Προσομoιώσεις στη Φυσική και στα Μαθηματικά
- Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα
- ΣΔΙΔΕΝΓ
- Σταυρόλεξο Ιστορίας Α' Γυμνασίου
- Σταυρόλεξο στη Πληροφορική
- Συνοικία των Εξοχών
- Το Μουσείο της Ακρόπολης
- ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
- Φιλολογικό Wiki της Α Τάξης του 19ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης
- Χαρ. Παμπουκίδης
- Ψηφιακό Σχολείο
Αφήστε μια απάντηση