19ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ 6/05/2015
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ:
● ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ για το σχολικό έτος 2015-2016
Σας ενημερώνουμε ότι για το σχολικό έτος 2015-2016:
− Υπόχρεοι εγγραφής στην Α΄ τάξη είναι τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2009.
− Εγγραφές- Yποβολή δικαιολογητικών: από 1 Ιουνίου έως τη λήξη του σχολικού έτους
− Ώρες εγγραφών : 10.00 έως 12.00 μ. μ. (στο Δημοτικό σχολείο)
● ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ</strong>
Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων του Π.Δ. 201/1998 και του
Ν.3687/2008, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά εγγραφής μαθητών για την Α΄ τάξη του
Δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:
1. Πιστοποιητικό γέννησης, Δήμου ή Κοινότητας πρόσφατο (τελευταίου τριμήνου)
Σε περίπτωση αλλοδαπού μαθητή, απαιτείται μεταφρασμένο πιστοποιητικό γέννησης
από Δημόσια Αρχή (από το Υπουργείο Εξωτερικών)
2. Προσκόμιση του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή και αντίγραφο των σελίδων
με τα εμβόλια, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο να φαίνεται ότι έγιναν
τα προβλεπόμενα εμβόλια.
3. Αποδεικτικό στοιχείο βεβαίωσης της διεύθυνσης κατοικίας του μαθητή:
( Επίδειξη των πρωτοτύπων εγγράφων και κατάθεση φωτοτυπημένων)
– Συμβόλαιο σπιτιού (για ιδιοκτήτες) ή
– Μισθωτήριο Συμβόλαιο σπιτιού θεωρημένο από την Εφορία (για ενοικιαστές) ή
– Φορολογική δήλωση γονέα-κηδεμόνα
4. Ατομικό Δελτίο Υγείας του μαθητή (ΑΔΥ) με υπογραφή καρδιολόγου, οδοντιάτρου,
οφθαλμιάτρου στην αντίστοιχη θέση (το έντυπο θα το παραλαμβάνετε από το σχολείο)
5. Βεβαίωση παρακολούθησης νηπιαγωγείου (υποβολή: την ημέρα λήξης σχολικού έτους)
6. Σε περίπτωση που επιθυμείτε το παιδί σας να παρακολουθήσει το Ολοήμερο
Πρόγραμμα του σχολείου οφείλετε/ υποχρεούστε να προσκομίσετε:
− Αίτηση-Δήλωση γονέα εγγραφής στο Ολοήμερο Πρόγραμμα
(το έντυπο θα συμπληρωθεί στο σχολείο την ημέρα εγγραφής)
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ενδιαφερόμενοι γονείς θα πρέπει να περάσουν από το Δημοτικό Σχολείο προκειμένου να παραλάβουν τα απαραίτητα έγγραφα που απαιτούνται για την εγγραφή μαθητών στην Α΄ τάξη. (Αίτηση εγγραφής, Α.Δ.Υ.Μ.-για τους ιατρούς, κ. ά.)
Η Διευθύντρια του σχολείου
Παππά Αλεξάνδρα