Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και Στ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου γεμίζοντας ελπίδα γονείς και εκπαιδευτικούς! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά! Μας κάνετε υπερήφανους!
Εορτασμός επετείου 28ης Οκτωβρίου
Μια πολύ όμορφη γιορτή είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε σήμερα στο σχολείο μας! Τη γιορτή για την επέτειο του “ΟΧΙ” ετοίμασαν τα παιδάκια μας της Δ’ τάξης με την καθοδήγηση των δασκάλων τους κ. Φωτεινής Γούλα και κ. Σωτήρη Καρανάσιου καθώς και τα παιδιά της χορωδίας μας υπό την καθοδήγηση της μουσικού μας κ. Κατερίνας Ζητούνη! Μέσα στις πρόβες των ημερών, χαρακτηριστική και η καθιερωμένη σύμπραξη των παιδιών της Στ’ με τα παιδάκια της Α’ τάξης , σε πρόβα παρέλασης, στα πλαίσια των κοινών δραστηριοτήτων της πρακτικής της “υιοθεσίας” που λαμβάνει χώρα στο σχολείο μας.
Ευχαριστούμε από καρδιάς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά των αξεσουάρ στη στολή της παρέλασης. Και του χρόνου!
Παγκόσμια ημέρα διατροφής, 16 Οκτωβρίου
Επίσκεψη στη Βιβλιοθήκη «Αγγελική Βαρελλά» του Δήμου Καρδίτσας πραγματοποίησαν οι μαθητές της Στ’ τάξης του Σχολείου μας συνοδεία των δασκάλων τους κ. Τσέλιου Φώτη και κ. Λούπα Ευριδίκης. Τους περίμεναν ο υπεύθυνος βιβλιοθηκονόμος κ. Σάκης Κουρόγλου, η βιβλιοθηκονόμος κ. Βούλγαρη Παναγιώτα και η διατροφολόγος κ. Δεληγιάννη Ευαγγελία (Βάλια) οι οποίοι με φιλόξενη διάθεση ετοίμασαν και υλοποίησαν με τα παιδιά βιωματικές δραστηριότητες σχετικές με υγιεινές στάσεις ζωής, με σωστή διατροφή και άσκηση. Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους της βιβλιοθήκης για τη ζεστή φιλοξενία! Η όμορφη ημέρα έκλεισε με πολύ παιχνίδι και δραστηριότητες στη φύση στο αθλητικό πάρκο!
Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών 2024
Η 26η Σεπτεμβρίου έχει καθιερωθεί ως Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών με πρωτοβουλία του Συμβουλίου της Ευρώπης και με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πρόκειται για μία πανευρωπαϊκή εκστρατεία προώθησης της εκμάθησης γλωσσών, της διαπολιτισμικής κατανόησης και της ανάδειξης του πολιτιστικού πλούτου της Ευρώπης.
Η φετινή επέτειος είναι αφιερωμένη στο πολύτιμο αγαθό της ειρήνης και οι δραστηριότητες που οργανώσαμε στο σχολείο μας τονίζουν την ανάγκη συμφιλίωσης των λαών. Την τελευταία βδομάδα, λοιπόν, οι μαθητές/τριές μας συμμετείχαν σε σχετικές συνεργατικές δραστηριότητες. Πιο συγκεκριμένα:
- Φτιάξαμε video με τη φράση «Σ ’αγαπώ» σε διάφορες γλώσσες (ΣΤ1)
- Παίξαμε κυνήγι κρυμμένου θησαυρού με θέμα το χάρτη της Ευρώπης (Δ2)
- Κάναμε κατασκευές για την ειρήνη των λαών (ΣΤ2)
- Δημιουργήσαμε αφίσα με τη λέξη «Ειρήνη» σε διάφορες γλώσσες (Δ)
Ένα σύντομο project που μας συγκίνησε ιδιαίτερα ήταν η δράση “Γονείς και Παιδιά για την Ειρήνη-Parents and Kids for Peace”. Γονείς μαθητών μας που μιλούν ως μητρική (και) μία άλλη γλώσσα πέραν της ελληνικής μας διάβασαν ένα ποίημα σχετικά με την Ειρήνη και τα παιδιά τους μας βοήθησαν με τη μετάφραση.
Όπως λέει και το πολωνικό ποίημα που θα ακούσετε στο video, εμείς τα παιδιά ονειρευόμαστε
«..η Ειρήνη παντού να μεγαλώνει
όπως το δέντρο προς τα σύννεφα»
Εκπαιδευτική επίσκεψη της ΣΤ’ στην κατοικία του ζωγράφου Δημήτρη Γιολδάση
Στο πλαίσιο της ενότητας «Κατοικία» της Γλώσσας, τα 2 τμήματα της Στ´του 18ου Δ.Σ. Καρδίτσας, επισκέφθηκαν την κατοικία – ατελιέ του Καρδιτσιώτη ζωγράφου Δημήτρη Γιολδάση που λειτουργεί ως ΚΔΑΠ του Δήμου Καρδίτσας. Τους μαθητές υποδέχθηκαν ο Αντιδήμαρχος πολιτισμού κ. Θεολόγης Στέφανος, η κ. Σδρόλια Βούλα και κ. Πρίτσα Ντίνα.
Αρχικά έγινε γνωριμία με τον ζωγράφο και τους πίνακές του και στη συνέχεια ακολούθησε ξενάγηση στο κτίριο και παρατήρηση του χώρου και των προσωπικών αντικειμένων του ζωγράφου. Με την επιστροφή στην τάξη, οι μαθητές ζωγράφισαν με τον δικό τους τρόπο πίνακες του Γιολδάση (Φτελιά – Ο τυφλός βιολιστής). Το επόμενο διάστημα έχει προγραμματιστεί επίσκεψη στη Δημοτική Πινακοθήκη όπου οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να παρατηρήσουν κι άλλα έργα του Καρδιτσιώτη ζωγράφου που τους ενθουσίασε!
11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024
Αθλητικές δραστηριότητες στη φύση, που σχεδίασαν οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής του Σχολείου μας κ. Λέτσιος Δημήτρης και κ. Πουλιού Γιάννα πραγματοποίησαν οι μαθητές του Σχολείου μας σήμερα Δευτέρα 30/9 στα πλαίσια της 11ης ημέρας Σχολικού Αθλητισμού στο πάρκο Παλέρμο! Μπάλες, κορίνες, σχοινάκια, ενόργανη…απ’ όλα είχε η ημέρα, σε συνδυασμό με πολύ ομαδικό παιχνίδι! Τα παιδιά συνεργαστηκαν με τους συμμαθητές τους, σεβάστηκαν τους κανόνες του παιχνιδιών, διασκέδασαν βιώνοντας την “ευγενή άμιλλα”.
Κατά την μετακίνηση προς το αθλητικό πάρκο, τα παιδιά της Στ’ συνόδεψαν υποδειγματικά τα παιδιά της Α’ τάξης, μέσα από την πρακτική της υιοθεσίας των παιδιών της Α’ που υλοποιούμε στο Σχολείο μας!! Ήταν μια πολύ όμορφη ημέρα που μας έκανε όλους να συνειδητοποιήσουμε την τεράστια σημασία που έχει η βιωματική μάθηση και οι υπαίθριες δραστηριότητες στην μάθηση, εκπαίδευση , ευεξία των παιδιών αλλά και στην κοινωνική συνοχή της σχολικής μας κοινότητας! Ευχαριστούμε θερμά το τμήμα της Τροχαίας Καρδίτσας για την πολύτιμη βοήθεια στην διασφάλιση της ασφαλούς μετακίνησης των μαθητών μας!
Συμμετοχή της χορωδίας μας σε εκδήλωση ευαισθητοποίησης για τα παιδιά με νεοπλασματική ασθένεια
Ένας κήπος γεμάτος ηλιοτρόπια και ευχές για τα παιδιά με νεοπλασματική ασθένεια, στήθηκε το πρωί του Σαββάτου 28 Σεπτεμβρίου, στο Παυσίλυπο, με πρωτοβουλία του Συλλόγου γονέων, κηδεμόνων και φίλων παιδιών με νεοπλασματική ή άλλη σοβαρή ασθένεια «Θα ξαναβγεί ο Ήλιος. Αλέξανδρος».
Το σχολείο μας έδωσε το παρόν με τις γλυκές φωνές των παιδιών της χορωδίας μας υπό την καθοδήγηση της μουσικού μας κ. Κατερίνας Ζητούνη. Τα παιδιά τραγούδησαν δυνατά , ώστε να φτάσουν οι μελωδίες ψηλά! Πολύ ψηλά! “Φύτεψαν” το δικό τους ηλίανθο και με πολλή αγάπη και ενσυναίσθηση έστειλαν ευχές στα παιδιά που δοκιμάζονται.
Παγκόσμια ημέρα Ειρήνης-21η Σεπτεμβρίου
Τι θα μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε στο Σχολείο μας σήμερα Παγκόσμια ημέρα Ειρήνης; Ποιήματα απ’ όλες τις τάξεις, συνθήματα, τραγούδια, όλα αφορμή για να θυμηθούμε πόσο σπουδαιο αγαθό είναι η Ειρήνη!! Το αγαθό που επιτρέπει ελευθερία σκέψης έκφρασης, παιδεία, χαρά!! Το αγαθό που δυστυχώς κάποια παιδιά στον πλανήτη στερούνται! Ας ελπίσουμε ότι μια μέρα ο κόσμος μας θα είναι πιο ειρηνικός και θα επιτρέπει σε όλα τα παιδιά το όνειρο!!
“Imagine all the people living life in peace …”
Προσομοίωση εκκένωσης κτηρίου σε περίπτωση σεισμού
Υποδειγματικά ακολούθησαν τα παιδάκια μας τις οδηγίες για εκκένωση του κτηρίου σε περίπτωση σεισμού χθες Παρασκευή 20/9! Με τάξη κι απόλυτη συναίσθηση της σημασίας που έχει για την ασφάλειά μας η ψυχραιμία, ακολούθησαν τους εκπαιδευτικούς τους στο εξωτερικό σημείο συγκέντρωσης σύμφωνα με τις οδηγίες.
Μένω ψύχραιμος, μένω ασφαλής είναι εξάλλου το σύνθημα μας! Μπράβο παιδιά!!
Απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας για πρόγραμμα Erasmus+- eTwinning
Μετά τη χαρά που πήραμε στο Σχολείο μας από την άριστη αξιολόγηση που λάβαμε από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την υλοποίηση του ΚΑ 210 Erasmus+ σχεδίου που υλοποιήσαμε κατά το προηγούμενο σχολικό έτος “The inclusive school of our dreams” (Το συμπεριληπτικό σχολείο των ονείρων μας) ήρθε και δεύτερη διάκριση, με τις απονομές Εθνικών Ετικετών Ποιότητας σε όλα τα μέλη εκπαιδευτικών που υλοποίησαν το Σχέδιο, από την εθνική υπηρεσία των προγραμμάτων eTwinning του Υπουργείου Παιδείας.
Οι ετικέτες ποιότητας που είναι απόδειξη υψηλού επιπέδου ποιοτικής δουλειάς, συνοδεύονται από ιδιαιτέρως τιμητικά σχόλια και αναφορές στην άψογη συνεργατική δουλειά, τη σαφή και αποτελεσματική στοχοθεσία, την υποδειγματική διαδικασία υλοποίησης και τα άψογα αποτελέσματα! Είμαστε πολύ χαρούμενοι ακόμη μία φορά που τα καταφέραμε!! Μπράβο σε όλη την ομάδα των εκπαιδευτικών και μαθητών!!


















































