Επίσκεψη του ιατρού παθολόγου κ. Αλεξανδρίδη Δημητρίου στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων της Α’ Τάξης
Εκδήλωση προς τιμήν της κ. Ματούλας Αποστόλου, υπεύθυνης καθαριότητας λόγω συνταξιοδότησης
Επίσκεψη της συγγραφέως Μαρίνας Γιώτη- “Το φλαφ της ευτυχίας”
Την τιμή και τη χαρά είχαμε να φιλοξενήσουμε τη γνωστή συγγραφέα παιδικών βιβλίων κ. Μαρίνα Γιώτη στο Σχολείο μας τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και το βιβλιοπωλείο “Βασιλάκος”. Με απίστευτη ενέργεια και κέφι η συγγραφέας παρουσίασε το βιβλίο της “Το φλαφ της ευτυχίας” ενεργοποιώντας τα παιδιά των τριών μικρότερων τάξεων του Σχολείου μας, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Τα παιδιά του Στ1 κατασκευασαν ένα όμορφο άλμπουμ ως δώρο ενθύμιο στη συγγραφέα. Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και η Δ/ντρια του Σχολείου ευχαριστούμε θερμά τη συγγραφέα, τον Σύλλογο γονέων και το βιβλιοπωλείο Βασιλάκος για την εξαιρετική συνεργασία!
Σχολική γιορτή για την Επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Στ’ Τάξης στο Κακογιάννειο Αστεροσκοπείο Υπάτης
Το «Κακογιάννειο Αστεροσχολείο» που στεγάζεται στο παλιό κτίριο του Δημοτικού Σχολείου Υπάτης επισκέφθηκαν σήμερα Τετάρτη 13 Νοεμβρίου οι μαθήτριες και μαθητές της Στ’ τάξης με τους εκπαιδευτικούς τους κ. Λούπα Ευριδίκη, κ. Τσέλιο Φώτη, τις εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής κ. Μακρή Ειρήνη και κ. Γώτα Βάνα και τη Δ/ντρια κ. Πρίτσα Ελένη.
Το Αστεροσχολείο που παραχωρήθηκε από τον πρώην Δήμο Υπάτης (νυν Δήμο Λαμιέων) του οποίου ο εξοπλισμός χρηματοδοτήθηκε με δωρεά του ζεύγους Σταύρου & Ειρήνης Κακογιάννη, το 2008, προς τον Σύλλογο Ερασιτεχνών Αστρονόμων Φθιώτιδας «Ο Ηρακλής», αποτελεί κέντρο εκπαίδευσης, έρευνας και διάδοσης της επιστήμης της Αστρονομίας για τους μαθητές και κάθε ενδιαφερόμενο περί την επιστήμη της Αστρονομίας. Είναι μια καινοτόμος εκπαιδευτική, ερευνητική και πολιτιστική δραστηριότητα. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν ανακαλύπτοντας τα μυστικά του διαστήματος και, αν και ο καιρός ήταν βροχερός, όλοι απόλαυσαν τόσο το “ταξίδι στο διάστημα” όσο και τον περίπατο στα γραφικά πλακόστρωτα σοκάκια της Ύπατης!
Βράβευση μαθητών στους Διαγωνισμούς της Μαθηματικής Εταιρίας
Στο κατάμεστο αμφιθέατρο του τμήματος Επιστημών Ξύλου και Σχεδιασμού του Παν/μίου Θεσσαλίας, καμαρώσαμε το Σάββατο 9 Νοεμβρίου τα αστεράκια μας που βραβεύτηκαν για τη διάκρισή τους κατά τη συμμετοχή στους διαγωνισμούς μαθηματικών της Μαθηματικής Εταιρίας του τοπικού Παραρτήματος Καρδιτσας! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που διακρίθηκαν αλλά και σε αυτά που πήραν μέρος! Πάντα να προσπαθείτε και να καταφέρνετε τους στόχους σας!
Εκπαιδευτική επίσκεψη Β’, Γ’ και Δ’ τάξεων στη Λάρισα
Εκπαιδευτική επίσκεψη στην 110 πτέρυγα μάχης της αεροπορίας στη Λάρισα, με αφορμή την αυριανή ημέρα της Αεροπορίας και της γιορτής των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ πραγματοποίησαν οι μαθήτριες και μαθητές των Β’, Γ’ και Δ’ τάξεων συνοδεία των δασκάλων τους κ. Συροπούλου Σοφίας, κ. Τσιάκου Φάνης, κ. Μητσιογιάννη Χαράς, κ. Φιλίππου Κων/νας, κ. Γούλα Φωτεινής , κ. Καρανάσιου Σωτήρη, της εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής κ. Μακρή Ειρήνης και της Σχολικής Νοσηλεύτριας κ. Παπαθεοχάρη Μαρήλιας, σήμερα Πέμπτη 7 Νοεμβρίου. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στον χώρο , περιεργάστηκαν τα αεροπλάνα και καταενθουσιάστηκαν! Ήταν μια όμορφη ημέρα που προστίθεται στην παλέτα των σχολικών αναμνήσεων των παιδιών μας!
Ενημερωτική συνάντηση γονέων Α’ τάξης με την Διεπιστημονική ομαδα του Σχολείου (ΕΔΥ)
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη 7 Νοεμβρίου, η ενημερωτική συνάντηση γονέων της Α’ τάξης με τη Διεπιστημονική Ομάδα του Σχολείου. Η Διεπιστημονική Ομάδα που αποτελείται από την Κοινωνική Λειτουργό κ. Κοντάκη Θεοδώρα, τη Ψυχολόγο κ. Σατλάνη Αναστασία, την υπεύθυνη εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης κ. Παππά Ειρήνη, τη Διευθύντρια του Σχολείου κ. Πρίτσα Ελένη ως Πρόεδρο και την εκπαιδευτικό κ. Βασιλάκου Ρούλα ως γραμματέα, σε μια προσπάθεια ενημέρωσης των γονέων τόσο για το θεσμικό πλαίσιο της λειτουργίας και των ενεργειών της ΕΔΥ στο Σχολείο, αλλά και απαραίτητων ενεργειών για την ομαλή ανάπτυξη των παιδιών μέσα στο σχολικό περιβάλλον, διοργανώνει συναντήσεις με τους γονείς όλων των τάξεων. Ομολογουμένως, όλοι οι συμμετέχοντες στη σημερινή ενημέρωση, τόσο στην παρουσίαση όσο και στον διάλογο, κατανόησαν τη σπουδαιότητα της συνεργασίας Σχολείου και οικογένειας ως τον σημαντικότερο παράγοντα για την ομαλή ανάπτυξη των παιδιών μέσα στα πλαίσια του Σχολικού Περιβάλλοντος. Ευχαριστούμε θερμά τις κ.κ. Κοντάκη Θ., Σατλάνη Α. και Παππά Ε. για τις εμπεριστατωμένες παρουσιάσεις.
Εκπαιδευτική επίσκεψη της ΣΤ’ τάξης στη Δημοτική Πινακοθήκη Καρδίτσας
Σε συνέχεια της προηγούμενης επίσκεψης των μαθητών των τμημάτων Στ´1 και Στ´2 στην κατοικία του Δημήτρη Γιολδάση (ΚΔΑΠ Δήμου Καρδίτσας), οι μαθητές συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ο κόσμος του Γιολδάση» στη Δημοτική Πινακοθήκη, με υπεύθυνη την κ. Μαρία Γιαννέλου.
Στη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους της πινακοθήκης και ενημερώθηκαν για τις εκθέσεις και τους καλλιτέχνες που φιλοξενούνται εκεί. Στη συνέχεια, ανέλαβαν ενεργό ρόλο, χωρίστηκαν σε μικρές ομάδες και παρέλαβαν φυλλάδια, τα οποία έπρεπε να συμπληρώσουν παρατηρώντας συγκεκριμένους πίνακες. Στο τέλος της δραστηριότητας, σαν μικροί «δημοσιογράφοι», παρουσίασαν τις πληροφορίες που είχαν συγκεντρώσει στις άλλες ομάδες.
Πρόκειται για ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ενθουσίασε τα παιδιά και τους ενίσχυσε το ενδιαφέρον για το έργο του ζωγράφου Δημήτρη Γιολδάση!



































































