Η Τάξη μας ένας Ανθόκηπος

Μάι 202415

Όπως κάθε χρόνο η πρακτική άσκηση των φοιτητών ξεκίνησε την άνοιξη και έφερε έναν ….αέρα διαφορετικό στο νηπιαγωγείο μας
Πράγματι η Βάλια και ο Δημήτρης ήρθαν και λουλούδιασαν την τάξη μας. Μίλησαν για τα λουλούδια με τα παιδιά και έκαναν πολλές ατομικές και ομαδικές εργασίες

Έτσι μίλησαν για τα μέρη του λουλουδιού

IMG 20240529 104609b9cf5185 f4e9 469a a9b3 4bd4e15d83ba

Ζωγράφισαν πολλά λουλούδια σε ομάδες

IMG 20240521 094443 1

IMG 20240521 094452 1

 

576a6b4a 2693 495f 996d 0895c4daecf389d00a48 b02e 403c 9602 14d99b7e5cf3802c2091 74fd 4dbb 9da9 93afabda0295

έκαναν φυτολόγιο

IMG 20240529 104123 1 IMG 20240529 104114 1 IMG 20240529 104105 1

κατασκεύασαν λουλουδάκια με χαρτί υγείας

IMG 20240529 104815IMG 20240529 104436

και πολλές ομαδικές κατασκευές

IMG 20240529 104802

IMG 20240529 1047591edc6dde fa0b 4306 bcde cad3c7c7b299

 

παίξαν με αινίγματα

IMG 20240529 104514

και συνέχισαν με πολλές ακόμα κατασκευές που ξετρέλαναν τα παιδιά….

 

IMG 20240529 104410

IMG 20240529 104352

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Τάξη μας ένας Ανθόκηπος    

Ζ ζ ζ ζζζζ…….. η Μάγια η μέλισσα στο Ολοήμερο τμήμα

Απρ 202426

Η Αθηνά και η Φωτεινή μελλοντικές συναδέλφισσες , τωρινές φοιτήτριες που κάναν την πρακτική τους στο νηπιαγωγείο μας διάλεξαν μαζί με τα παιδιά ένα πολύ ταιριαστό για την εποχή  θέμα για project, την μέλισσα.

Συζήτησαν με τα παιδιά τι ξέρουν και έκαναν ιστόγραμμα

42ad1f88 27d7 42d8 9c7c 6cff127764a0

καθώς και τι θέλουν να μάθουν

a1b45cc8 018d 4f5f b1fc 211f71ececae

χωρίστηκαν σε ομάδες

c06b37df 6751 4343 997c 1291b4ef5e30

αναζήτησαν πληροφορίες απο τους γονείς τους, απο βιβλία απο το ιντερνετ,καθώς και απο βιβλία όπως

Μέλισσες

διάβασαν παραμύθια όπως το

Μια μέλισσα με... λύση! image 0

και με την βοήθεια του καλεσμένου μελισσοκόμου

μελισσοκομοσ

έμαθαν πως βγαίνει το μέλι και το ζωγράφισαν

f0ed9eac 6833 4385 a275 6ce8c5d93900

έκαναν ζωγραφιές

fada488d 288c 45f7 8b9e dbf17f95d919b983a0fa 746a 4bf2 847e 19449ceb654e

και μακέτες

bb612aef ed2d 4158 b31b 7190524d57dd fe20a27c 71b2 40a2 a670 fed3cac3f208

στο τέλος έκαναν το τελικό ιστόγραμμα του με το τι έμαθαν

cc28ea03 d087 4f6f bf46 3603a257e40f 1

Έτσι γλυκά μας αποχαιρέτισαν τα κορίτσια και μας ευχήθηκαν Καλό Πάσχα!!!!

 

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ζ ζ ζ ζζζζ…….. η Μάγια η μέλισσα στο Ολοήμερο τμήμα    

Ήρθε πάλι η Πασχαλιά με αγάπη και φιλιά…..

Απρ 202426

Οι διακοπές του Πάσχα έφτασαν και φέτος!!! Στο νηπιαγωγείο μας υπήρξε και πάλι αναβρασμός απο κατασκευές. Με την βοήθεια των φοιτητών που κάνουν την πρακτική τους άσκηση απο το Παιδαγωγικό τμήμα Προσχολικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, του Δημήτρη και της  Βάλιας το τμήμα της κ. Ασημίνα γέμισε “λαγουδάκια “σε όμορφα καλαθάκια

ΚΑΛΑΘΚΑΛΑΞΘ

αλλά και “αυγοκάρτες” με όμορφες ευχές για Καλό Πάσχα

ΚΑΡΤΑ ΠΡΩ ΕΣ ΚΑΡΤΑ ΠΡ

αλλά και ανοιξιάτικες λουλουδάτες λαμπάδες

ΛΑΜΠΑΔΑ

Φυσικά και η κ. Ευαγγελία των αγγλικών έκανε με τα παιδιά μια πολύ όμορφη κάρτα με τον χαρακτηριστικό λαγό της Πασχαλιάς που κυνηγάει τα αυγά

ΚΑΡΤΑ ΑΓΓΛ

Αλλά και η τάξη της κ. Ηλιοπούλου στόλισε τα δικά της λαγουδένια καλάθια γεμάτα απο λιχουδιές αλλά και κόκκινα αυγά

ΚΑΛΑΘΙΑ ΔΕΣΠ

Ευχές για Καλό Πάσχα στέλνει με καρτούλες και το Ολοήμερο τμήμα

ΚΑΡΤΑ ΟΛΟ ΕΣ ΚΑΡΤΡΑΣ ΟΛ

Καλό Πάσχα λοιπόν σε όλους μας με υγεία αγάπη και χαρά!!! Το φως της Ανάστασης του Κυρίου να γεμίσει τις ζωές μας.

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ήρθε πάλι η Πασχαλιά με αγάπη και φιλιά…..    

Συμμετοχή στο διαγωνισμό Make a wish

Απρ 202419

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στην συνάδελφο κ. Δέσποινα Ηλιοπούλου αλλά και στα παιδάκια της τάξης της για τον Έπαινο που απέσπασαν με την συμμετοχή τους στον διαγωνισμό τραγουδιού στο Make a wish. Το τραγούδι ήταν σε μουσική και στίχους της κ. Ηλιοπούλου
Έπαινος 1272 17o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΟΛΟΥ page 0001
το υπέροχο τραγούδι τους μπορείτε να ακούσετε στο παρακάτω Link:
17ο Νηπιαγωγείο Βόλου – ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Αστέρι της Ευχής 2023-2024

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή στο διαγωνισμό Make a wish    

Ημέρα αφιερωμένη στο Παιδικό βιβλίο

Απρ 20243

Το φετινό μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου έγραψε η Γιαπωνέζα συγγραφέας
Eiko Kadono:

“Οι ιστορίες ταξιδεύουν πάνω σε φτερά, λαχταρώντας ν’ ακούσουν το χαρούμενο χτύπο της καρδιάς σας.Poster Japan Final 726x1024 1
Είμαι μια ιστορία που ταξιδεύει.
Πετάω παντού.
Με τα φτερά του ανέμου ή τα φτερά των κυμάτων, ή καμιά φορά και με τα μικροσκοπικά φτερά της άμμου. Πετάω, βέβαια, και με τα φτερά των αποδημητικών πουλιών. Ακόμα και με τα φτερά των αεροπλάνων.
Στέκομαι δίπλα σου. Γυρίζω τις σελίδες για να σου πω μια ιστορία, εκείνη που θέλεις ν’ ακούσεις.
Θα σου άρεσε μια παράξενη και θεσπέσια ιστορία; Ή τι θα έλεγες για μια λυπητερή, μια τρομακτική ή μια αστεία;
Αν δεν έχεις διάθεση να την ακούσεις τώρα, δεν πειράζει. Όμως ξέρω πως κάποια μέρα θα θέλεις. Όταν θα θέλεις, λοιπόν, φώναξε: «Ιστορία που ταξιδεύεις, έλα! Κάθισε δίπλα μου!». Κι αμέσως θα πετάξω κοντά σου. Έχω τόσες ιστορίες να μοιραστώ!

Τι θα έλεγες για την ιστορία ενός μικρού νησιού που βαρέθηκε τη μοναξιά του, έμαθε να κολυμπάει κι αποφάσισε να βρει έναν φίλο;
Ή για την ιστορία μιας παράξενης νύχτας, όταν παρουσιάστηκαν δύο φεγγάρια;
Ή για τη νύχτα που χάθηκε ο Άι-Βασίλης.
Ω! Μπορώ ν’ ακούσω την καρδιά σου. Χτυπάει όλο και πιο γρήγορα. Ταπ ταπ, τίκι τακ, τικ τοκ, τικ τικ τακ!
Η ιστορία που ταξιδεύει πήδηξε μέσα σου κι έκανε την καρδιά σου να χτυπάει δυνατά. Τώρα θα γίνεις κι εσύ μια τέτοια ιστορία, ανοίγοντας τα φτερά σου να πετάξεις.

Και έτσι, μια ακόμα ιστορία που ταξιδεύει γεννιέται.”

Το παιδικό βιβλίο έχει ξεχωριστό ρόλο σε κάθε νηπιαγωγείο αλλά και στις καρδιές των μικρών παιδιών

Έτσι σήμερα ήρθαν στην παρεούλα μας κάποια απο τα αγαπημένα μας βιβλία

ΒΙΒΛ

Διαβάσαμε μερικά απο αυτά και  μιλήσαμε για το εξώφυλλο και γιατί ξεχωρίζει απο τις άλλες σελίδες. Είπαμε ποια είναι η σχέση της ζωγραφιάς του εξωφύλλου με το περιεχόμενο. Συζητήσαμε για το τι λένε τα γράμματα στο εξώφυλλο, αλλά και για το τι είναι φύλλο και τι σελίδα.

Φτιάξαμε σελιδοδείκτες

ΣΕΛΙΔ ΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΗΣ

 

αλλά και διαβάζοντας την ιστορία του Μάνου Κοντολέων   : Η πρώτη λέξη ( από το βιβλίο « ένα συρτάρι γεμάτο όνειρα »,εκδ. Άγκυρα  φτιάξαμε κι εμείς ένα δικό μας βιβλίο

βιβλιο 1 βιβλιο2

βιβλιο3 βιβλ 4

και ζωγραφίσαμε τα δικά μας εξώφυλλα

ΤΙΤΛΟΣ 1 ΤΙΤΛΟΣ 2 ΤΙΤΛΟΣ 3 ΤΙΤΛΟΣ 4 ΤΙΤΛΟΣ 5 ΤΙΤΛΟΣ

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημέρα αφιερωμένη στο Παιδικό βιβλίο    

Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία της χώρας για το σχολ.έτος 2024-25

Μαρ 202420

Σύμφωνα με το υπ.αριθμ. Φ6/29294/20-3-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας μας παρατείνονται ως την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία της χώρας για το σχολ.έτος 2024-25    

Καλώς μας ήρθες τρελό μας καρναβάλι

Μαρ 202415

Απόκριες αγαπημένη γιορτή των παιδιών!!!

Και για άλλη μια χρονιά ευχαριστήθηκαν να μεταμφιέζονται. Ξεκινώντας απο τα ζώα της ζούγκλας που για άλλη μια φορά αποδείχτηκαν αγαπημένα. Έτσι οι τίγρεις και τα λιοντάρια είχαν την τιμητική τους.

ef2bdf04 6f4f 4120 9f63 c24e02195169 ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ ΖΩΑ

και μετά σε άλλα ζώα αυτή τη φορά φανταστικά και επίσης πολύ αγαπημένα . Έτσι μεταφορφώθηκαν σε  μονόκερους και δράκους με μεγάλο ενθουσιασμό !!!!

ΜΕ ΑΣΤΕΡΙΑ

Την δεύτερη εβδομάδα ταξιδέψαμε στα καρναβάλια σε όλο τον κόσμο και φυσικά η Βενετία μας μάγεψε

portokali mvbc3b43826 fb9c 429e 972b cdd216a3c002 30ca464b f73e 43a1 baec 2f1469c823e3 9a685e52 a9d7 4b5d ba58 a8b8e7340aca

και η τρίτη βδομάδα  ήρθε και μας μεταμόρφωσε στην πιο γνωστή μορφή του καρναβαλιού . Τι άλλο απο ΚΛΟΟΥΝ !!!!  Έτσι γέμισε η τάξη μας με τον κλόουν Σουρωτήρι, τον κλόουν Μπαλιτσα , τον κλόουν Σπιτάκι, τον κλόουν Σχηματούλη , τον κλόουν Τηλεορασάκια, τον ρομαντικό  κλοουν Ουράνιο τόξο,  τον Χαμογελαστό κλόουν , τον Καρδουλένιο κλόουν, και τον κλόουν Ποτιστήρι. Χαρείτε τους !!

ΣΟΥΡΩΤΗΡΙ  ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ    

ΟΡΘΙΟΙ

ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΛΟΟΥΝ

Ίσως να έρθουν και αύριο στο μεγάλο πάρτυ του σχολείου μας. Έρθουν δεν έρθουν , το σίγουρο είναι ότι θα περάσουμε καλά.

Καλές απόκριες σε όλους!!

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλώς μας ήρθες τρελό μας καρναβάλι    

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολ. έτος 2024-25

Μαρ 20244

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025 στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από 01 έως 20 Μαρτίου 2024 σύμφωνα με την υπ.αριθμ.πρώτ. Φ.6/21380/Δ1/28-2-2024 εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων & Αθλητισμού.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής μπορεί να υποβάλλει ο ίδιος ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ χρησιμοποιώντας τους κωδικούς Taxis

Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν παιδιά που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 31-12-2020 Συγκεκριμένα για το σχολικό έτος 2024-25, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.

Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα συνδέεται με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, εκκαθαριστικό εφορίας, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η Προϊστάμενη του Νηπιαγωγείου.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΙ Ο ΓΟΝΕΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στο Νηπιαγωγείο. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

γ) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α’ 13)).

δ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ε) Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το τέλος της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:15):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι: 7:45-8:00 π.μ.
Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00μ.μ. σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές/ριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο ακολουθώντας τις ίδιες διαδικασίες και τα ίδια δικαιολογητικά που έχουν ήδη αναφερθεί παραπάνω, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.

Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν αφού προσκομίσουν (αν δεν υπάρχει πιστοποιητικό γέννησης) ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμέναγια το σκοπό αυτό.

Η προσκόμιση των δικαιολογητικών στο Νηπιαγωγείο από γονείς, που έχουν ήδη κάνει την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, θα γίνεται μετά από τηλεφωνικό ραντεβού σε διάστημα που θα οριστεί μετά την λήξη των εγγραφών.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2421071212

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολ. έτος 2024-25    

Καλήν ημέρα Άρχοντες αν είναι ο ορισμός σας……..

Δεκ 202323

Έφτασε  η τελευταία μέρα του σχολείου και παρότι δεν είναι παραμονή  Χριστουγέννων μετά απο σύμφωνη γνώμη των γονέων του σχολείου μας αλλά και σε συννενόηση με καλούς μας γείτονες και παλιούς γονείς του σχολείου μας βγήκαμε να πουμε τα κάλαντα για να νιώσουμε  το πνεύμα των εορτών και να χαρούμε με τα κεράσματα.1.1 1 2.2 3 5 4 3 5.5

Τους ευχαριστούμε όλους πολύ και τους ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!!

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλήν ημέρα Άρχοντες αν είναι ο ορισμός σας……..    

Η αυλή των θαυμάτων

Οκτ 202324

PCM 1698184540391

Το φετινό σχέδιο δράσης του νηπιαγωγείου μας αφορά στην διαμόρφωση της αυλής μας, την δημιουργία σχολικού κήπου αλλά και χώρου απασχόλησης και παιχνιδιού για τα παιδάκια μας.  Και πριν καλά καλά προλάβουμε να το σχεδιάσουμε, ομάδα γονέων, σαν να ήταν μέσα στο μυαλό μας, πήραν την πρωτοβουλία και σήμερα το πρωί μας έκαναν μια υπέροχη έκπληξη. Ήρθαν και έβαψαν τα λάστιχα στην αυλή μας και ομόρφυναν ακόμα περισσότερο  μια  ήδη όμορφη του Θεού ημέρα. Ελπίζουμε να  έχουμε πολλές ακόμα τέτοιες εκπλήξεις. Εμείς  το μόνο που έχουμε να πούμε είναι:

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Μ Ε      Π Ο Λ Υ !!!!!!

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η αυλή των θαυμάτων    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Σαν σήμερα

20/12/1997: C-130 της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας που συμμετέχει στις έρευνες για τον εντοπισμό του ουκρανικού "Γιάκοβλεφ" συντρίβεται στην Οινόη.Νεκρά ανασύρονται και τα πέντε μέλη του πληρώματος.

To 17o 2/θέσιο νηπιαγωγείο Βόλου, το πρώτο βιοκλιματικό σχολείο του Βόλου κατασκευάστηκε από συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ξεκίνησε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο 2013 κατόπιν μεταστέγασης από το κτηριακό συγκρότημα του  32ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου επι των οδών Γ.Δήμου και Βλαχάβα.

Σήμερα λειτουργεί ως 2/θέσιο με  2 τμήματα υποχρεωτικής φοίτησης. Το Ολοήμερο τμήμα έπαψε να λειτουργεί μέσα στην χρονιά λόγω μείωσης των μαθητών. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια το  μαθητικό δυναμικό έχει πτωτική πορεία και κυμαίνεται περίπου μεταξύ 26-35 μαθητών.

Το κτήριο, που είναι εγκατεστημένο σε οικόπεδο ενός περίπου στρέμματος, είναι ισόγειο με μία κύρια είσοδο  επί της οδού Β. Κατράκη και μία είσοδο οχημάτων επίσης επί της ίδιας οδού. Η ύπαρξη δύο εισόδων εξυπηρέτησε πολύ στους καιρούς της πανδημίας που ζούμε γιατί διευκόλυνε ώστε το κάθε τμήμα να χρησιμοποιεί την δική του είσοδο.  Η κτηριακή υποδομή είναι αρκετά καλή λόγω της πρόσφατης κατασκευής, με μεγάλες αίθουσες και τεράστιο αύλειο χώρο. Επίσης τα χρώματα του είναι όμορφα επιλεγμένα και χαρούμενα.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό, είναι ο απολύτως βασικός. Τόσο το γραφείο αλλά και οι δύο αίθουσες που χρησιμοποιούνται για διδασκαλία έχουν μόνο σταθερούς υπολογιστές (παλαιάς τεχνολογίας) συνδεμένους στο διαδίκτυο για την διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας . Η προγραμματισμένη για αίθουσα πολλαπλών χρήσεων (100τμ) χρησιμοποιείται από το ένα τμήμα, αυτό που συνήθως συνεχίζει σαν ολοήμερο, και εκεί βρίσκεται και η τραπεζαρία του τμήματος αυτού.  Η ίδια αίθουσα χρησιμοποιείται και για σχολικές εκδηλώσεις και παιδαγωγικές ενημερώσεις, αν και λόγω σχήματος , μοιάζει με 8 οπότε δεν είναι και τόσο κατάλληλη.   Η τρίτη και μικρότερη  αίθουσα διδασκαλίας κάνει χρήση χώρου χαλάρωσης αλλά και αποθηκευτικού χώρου, μια και δεν υπάρχει ούτε αποθήκη εντός του κτίριου.

Αν και το κτήριο είναι πάνω από 300 τ.μ. δεν διαθέτει ξεχωριστή τραπεζαρία ούτε κουζίνα γιατί δεν προβλέφθηκε στον σχεδιασμό. Η κουζίνα λοιπόν στεγάζεται στον τεράστιο χώρο της εισόδου με μοναδικό εξοπλισμό ένα ψυγείο μια και δεν υπάρχει χώρος για ηλεκτρική κουζίνα και απορροφητήρα. Στον ίδιο χώρο βρίσκεται το αίθριο  που εξυπηρετεί τις ανάγκες αερισμού του χώρου και γύρω από αυτό λειτουργεί και η τραπεζαρία του δεύτερου τμήματος.

Υπάρχουν τουαλέτες προσωπικού , παιδιών και ΑΜΕΑ.

Το σχολείο διαθέτει κεντρική θέρμανση φυσικού αερίου, ένα κλιματιστικό ντουλάπα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων γιατί η έλλειψη κουρτινών σε όλο το κτήριο σε συνδυασμό με τους τεράστιους  τοίχους-υαλοπίνακες που διαθέτει δημιουργούν συνθήκες θερμοκηπίου. Επίσης διαθέτει σύστημα πυρανίχνευσης και πυρασφάλειας, καθώς και φύλαξη από ιδιωτική εταιρία κατά τις ώρες μη λειτουργίας της μονάδας.

Ο αύλειος χώρος δυστυχώς παρ’ότι πολύ μεγάλος δεν θυμίζει αυλή νηπιαγωγείου. Δεν είναι ούτε εξοπλισμένος με σταθερά παιχνίδια ούτε διαθέτει στέγαστρο, παρ’ όλες τις προσπάθειές μας. Το υλικό του δαπέδου στο μεγαλύτερο μέρος είναι κυβόλιθος που η εμπειρία μας μετά από σχεδόν 10 χρόνια χρήσης έδειξε ότι δεν είναι το καταλληλότερο. Τα παιδιά στην αυλή παίζουν με ένα μικρό τούνελ-κάμπια και δύο πλαστικά σπιτάκια.

Δεν υπάρχει σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, παρά τις προσπάθειες ίδρυσής του λόγω του κόστους και του μικρού αριθμού των γονέων που κάθε φορά ανήκουν στο σχολείο μας

Τέλος το κτήριο διαθέτει ράμπα πρόσβασης ατόμων-μαθητών με κινητικά προβλήματα.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων