Την Παγκόσμια ημέρα των ζώων έφεραν στο σχολείο μας η Ξούτ και ο Ούστ

Οκτ 20245

Στις 4 οκτωβρίου είναι η παγκόσμια ημέρα των ζώων. Αυτή η λέξη  “παγκόσμια” μας δημιούργησε αρχικά μερικές απορίες,  αλλά  γρήγορα τα παιδιά κατάλαβαν ότι όταν λέμε “παγκόσμια ημέρα των ζώων” εννοούμε την γιορτή του σκύλου της γάτας του ποντικού αλλά και του λύκου της αρκούδας και του λιονταριού και του πιγκουίνου !!!! .Δηλαδή σαν σήμερα γιορτάζουν όλα τα ζώα της γης. Και όταν λέμε γιορτάζουν δεν εννοούμε  ότι σβήνουν κεράκια ούτε ότι τους χαρίζουμε δώρα. Τους χαρίζουμε όμως κάτι πολύ πιο σημαντικό ΑΓΑΠΗ ,φροντίδα και προστασία του περιβάλλοντος που ζουν.

Και επειδή το παραμύθι είναι ένα απο τα πιο αγαπημένα μέσα μάθησης στο νηπιαγωγείο τόσο για τα παιδιά αλλά και για τους εκπαιδευτικούς, γιατί μας δίνει την αφορμή να παρατηρήσουμε κάτι ώστε να το συζητήσουμε μετά, έτσι με παραμύθι ξεκίνησε και αυτή η μέρα. Με την Ξούτ και τον Ούστ που είδαμε στο διαδίκτυο

Μετά όπως ήταν φυσικό θα έπρεπε και να τους κατασκευάσουμε

ούστ 1

και στο κλασικό τμήμα όμως με την κ. Σπυριδούλα  η γατούλα είχε την τιμητική της

ξουτ

 

 

 

 

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Την Παγκόσμια ημέρα των ζώων έφεραν στο σχολείο μας η Ξούτ και ο Ούστ    

Ο Σίμος και ο Σεισμός

Οκτ 20242

Κάθε χρόνο ένα απο τα πρώτα σχέδια που καλούμαστε να κάνουμε στο νηπιαγωγείο είναι το μνημόνιο του σεισμού και των άλλων φυσικών καταστροφών. Τα παιδάκια λοιπόν και φέτος ξεκίνησαν να μαθαίνουν για το σεισμό ακούγοντας την ιστορία ” η οργή του εγκέλαδου” μέσα απο το παραμύθι του κ. Πούλου
CatalogueItem.0371204 jpeg
είδαν τις σχετικές αφίσες με τις οδηγίες απο τον ΟΑΣΠ
afisa OASP
άκουσαν το τραγούδι του σεισμού απο τα ημισκούμπρια
ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ – ΣΕΙΣΜΟΣ, ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ
έπαιξαν με τις ιστορίες της Σοφίας και της Χαράς στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΠ
Μαθαίνω με την Σοφία και την Χαρά
Είδαν το σακίδιο σεισμού του σχολείου μας και τα περιεχόμενα του
311175274 649483976804661 2927496813625442159 n 2
και έκαναν πειράματα με τουβλάκια και κατασκευές με πλαστελίνη για να καταλάβουμε πώς κουνιούνται τα σπίτια μας με τον σεισμό
8d9334a4 88ac 465e ba5c 63da60e327c4
Φυσικά κάναμε μικρές ασκήσεις σεισμού για να εξηγήσουμε στα παιδιά τι πρέπει να κάνουμε αν γίνει σεισμός.

Δηλαδή είτε κάτω απο το θρανίο κρατώντας το πόδι του

θρανίο

είτε κάνοντας τα “χελωνάκια”

POLLA XELONAKIα
Η θεματική αυτή όμως ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο, γιατί για μια ακόμα φορά είχαμε την τύχη να απολαύσουμε στο νηπιαγωγείο μας, το θέατρο Τεχνόπολις απο τα Χανιά. Ευχαριστούμε πολύ και το 33ο Νηπιαγωγείο Βόλου που δέχτηκε να έρθει στο χώρο μας για να δούμε μαζί την παράσταση και έτσι συγκεντρώθηκε ο αριθμός των παιδιών που απαιτούνταν. Το θέμα της παράστασης ήταν “ο Σίμος και ο Σεισμός” που παρουσίασε με τον πιο κατάλληλο τρόπο στα παιδιά τους μύθους αλλά και την αλήθεια για τον σεισμό
arikh
Έτσι ο κ. Γιώργος άνοιξε το μαγικό του βιβλίο και ξεκινώντας απο την αρχαία Ελλάδα και τον εγκέλαδο
egkelados
μας ταξίδεψε στα πέρατα της γης.
Πήγαμε στην Αυστραλία με τους θεούς της και τους ιθαγενείς της
aystralia

aystralia 2
στην Ιαπωνία με το καταπληκτικό της γατόψαρο

iapvnia
gatopsaro2

gatopsaro
ακούσαμε τον μυθο της flat earth

h platia gh
και τελικά όταν ο Σίμος ( η κούκλα ) θέλησε να μάθει την αλήθεια, την επιστημονική άποψη για τον σεισμό, τότε “έφυγε” ο κ. Γιώργος και ήρθε ο επιστήμονας . Ο οποίος αφού μας παρουσίασε το εργαστήρι του και μας έκανε και μερικά εντυπωσιακά πειράματα με το μπαλόνι….
meta to seismo

o epistimonas

peirama me mpaloni

διέλυσε τον μύθο της flat earth /επιπεδης γης μια και ο άνθρωπος ταξίδεψε στο φεγγάρι και διαπίστωσε ότι πρόκειται για μια σφαίρα

h gh 1

έδειξε λοιπόν στον Σίμο πώς αλλάζει η ζωή μας απο την μια στιγμή στην άλλη απο έναν σεισμό

poli prin seismo 2meta to seismo 2
Ζήτησε την βοήθεια ενός παιδιού για να μπορέσει να “ανοίξει” την γη και να μας αποκαλύψει το μυστικό του σεισμού

βοηθός

και τελικά μας παρουσίασε τις τεκτονικές πλάκες που βρίσκονται κάτω απο τον φλοιό της γης που όταν μετακινούνται γίνεται σεισμός και μάλιστα κάποιες φορές βγαίνει και το μάγμα απο το εσωτερικό της γης σαν λάβα απο τα ηφαίστεια
tekt pl

tekton

tektonikes plakes
Η παρουσίαση τέλειωσε με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι εμπέδωσης των νέων γνώσεων
telos s

telos simou paixnidi

Μετά την παράσταση τα παιδιά αναδιηγήθηκαν όλο αυτό που παρακολούθησαν με τον δικό τους τρόπο

ΑΝΑΔΙΗΓΗΣΗ ΣΙΜΟΥ

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο Σίμος και ο Σεισμός    

Ο τσέστερ και το μαγικό φιλάκι

Σεπ 202428

Ο Τσέστερ μετά το μεγάλο ταξίδι του σε όλα τα νηπιαγωγεία, ήρθε και φέτος να σκορπίσει αγάπη και φιλάκια και στην δική μας τάξη.
Με μεγάλη χαρά κάθησε μαζί μας να δούμε όλοι μαζί την τρυφερή του ιστορία στο youtube:
<a href=”http://“>ένα μαγικό φιλάκι/ the kissing hand
Η ιστορία αυτή αποτέλεσε την αφορμή να αποφασίσουμε με τα παιδάκια του Ολοήμερου να φτιάξουμε ένα φιλάκι-δωράκι για την μανούλα μας
13bf7bd1 672a 4f5f bec8 024d9b867055

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο τσέστερ και το μαγικό φιλάκι    

Ουράνια τοξο-ονόματα φώτισαν την τάξη μας

Σεπ 202424

Απο το γράμμα στο όνομα και η τάξη μας φωτίστηκε
8d3b2dfc d7fc 4452 8deb 482fa2e4e625

72366f6e 804a 4f27 919d 22a2531a577c

cb75c889 6cac 42c9 bf95 a47f1fc0c94f

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ουράνια τοξο-ονόματα φώτισαν την τάξη μας    

Με λένε …. και το όνομα μου αρχίζει απο …….

Σεπ 202420

Το παρουσιολόγιο στήθηκε μέσα στην τάξη υπο την καλλιτεχνική επίβλεψη της κ. Σπυριδούλας
παρουσιολόγιο
και πρέπει τώρα πια πρέπει να μάθουμε να ξεχωρίζουμε το αρχικό μας γράμμα ..
ARX GR3

ARX GR4

ARX GR 2
και εδώ η προσπάθεια του ολοήμερου
48f3124a db61 40a4 a528 f278f9a7edc3

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Με λένε …. και το όνομα μου αρχίζει απο …….    

Αρχή χρονιάς με ένα μικρό δωράκι

Σεπ 202414

d15e67f0 511c 4c08 a398 b79d8490c283

a4c446f9 4528 44aa 9221 da2a2d252877 1
Ένα μικρό δωράκι για ένα καλό ξεκίνημα!!

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρχή χρονιάς με ένα μικρό δωράκι    

Αγιασμός για την σχολική χρονιά 2024-25

Σεπ 20246

Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα τελεστεί τη Τετάρτη 11/9/2024 στις 9:30 π.μ. στον αύλειο χώρο του 17ου Νηπιαγωγείου Βόλου. Μετά το πέρας του Αγιασμού θα ακολουθήσει μία σύντομη ενημέρωση για τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του νηπιαγωγείου μας και θα αποχωρήσετε με τα παιδιά σας. Ευχόμαστε να έχουμε όλοι μας, μια όμορφη, ήρεμη και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγιασμός για την σχολική χρονιά 2024-25    

“Καραβογυρίσματα… στων νησιών τα κύματα”

Ιούν 202417

Η φετινή σχολική χρονιά ξεκίνησε επεισοδιακά με την επίσκεψη του  Daniel  και κάπως έτσι κόντεψε να λήξει… αυτή τη φορά με την επίσκεψη του Θεού Ήλιου.
Έτσι η θαλασσινή μας γιορτή που ήταν προγραμματισμένη για την Πέμπτη στις 13/6  δεν μπορεσε να πραγματοποιηθεί γιατί ήρθε απαγορευτικό….. Γιατί;;;;; Όχι δεν έφταιγε μόνο ο Ποσειδώνας που σηκωσε τα τεράστια κύματα. Είναι που η μπρατσέρα μας  έχασε τον προσανατολισμό της και αντι για την αυλή του νηπιαγωγειου μας , σταμάτησε στο νησί του Θεού Ήλιου που πύρωσε τα πάντα. Ο καλός ο καπετάνιος όμως …. βρήκε το δρόμο του και έτσι στις 8.30 το πρωί της Παρασκευής ήταν στην αυλή μας

ΜΠΡΑΤΣΕΡΑ 1

η πρώτη της στάση ήταν τα Επτάνησα

5445c3cd 0043 48dc 8b49 c1ccc6cf4129 Αντιγραφή

ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΑ 7ΝΗΣΑ

έμαθε πολλά εκεί για όλα τα νησιά του Ιονίου και τις ομορφιές τους και φυσικά παρακολούθησαν και τον πιο γνωστό χορό την Κερκυραϊκή Ρούγα

ΡΟΎΓΑ 1

ο δρόμος της συνεχίστηκε προς τον νότο που σταμάτησε αυτή τη φορά στην μεγαλόνησο την Κρήτη μας

15961d70 2b78 4020 b684 47ac318d12d1 Αντιγραφή 1

πολλά είχε να μάθει και εκεί και να φάει και να κεραστεί αλλά δεν θα μπορούσε να σηκώσει αγκυρα αν πρώτα δεν έβλεπε και έναν παραδοσιακό χορό της. Έτσι καμάρωσε της Κρήτης τα κοπέλια να χορεύουν Σητειακές κοντυλιές

ΚΡΗΤΗ ΚΡΗΤΗ2 ΚΡΗΤΗ3

τελευταία στάση του ταξιδιού της μπρατσέρας μας τα πανέμορφα νησιά του Αιγαίου

e9dbe65e 4a29 4791 baab f02d2e6e7a75 Αντιγραφή 1

Ατελείωτος ο κατάλογος με τα πανέμορφα νησιά μας, τα γραφικά τους χωριουδάκια, με τις πεντακάθαρες παραλίες τους και τις καταγάλανες θάλασσες τους. Και εδώ όμως διασκέδασε ο καπετάνιος μας καμαρώνοντας τα παλικάρια με τις κοπελιές τους να χορεύουν μπάλο

ΑΙΓΑΙΟ ΑΙΓΑΙΟ2 ΑΙΓΑΙΟ3

Ευχαριστήθηκε ο καπετάνιος με όσα είδε  μα σκέφτηκε ότι το πληρωμά του δεν πρόλαβε να  διασκέδασει. Έκανε μια παραγγελιά λοιπόν και με το ντάρι ντάρι στο γυαλό πετούν οι γλάροι ….. έσυρε τον χορό.

Στο τέλος μας ευχήθηκε και με μια φωνή και όλα τα παιδιά μαζί του :

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

 

Να πούμε πολλά ευχαριστώ στο Χοροστέκι ΕΔΡΑΜΕ Βόλου που μας νοίκιασε τα αξεσουάρ των παραδοσιακών φορεσιών

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Καραβογυρίσματα… στων νησιών τα κύματα”    

Όταν η Μάτα , η Πιπεριά,ο Θάνος και η Φρουφρού ήρθαν επίσκεψη στο νηπιαγωγείο μας

Ιούν 202417

Το σχολείο μας είναι ίσως το μοναδικό νηπιαγωγείο της πόλης μας με τόσο μεγάλο προαύλειο. Περίπου ένα στρέμμα είναι ο αύλειος χώρος και σχεδόν ο μισός είναι καλυμμένος με χώμα. Εδώ και αρκετά χρόνια με τις συναδέλφους κάναμε σκέψεις για το πως θα τον αξιοποιήσουμε. Η καλή συγκυρία  όμως ήρθε την φετινή σχολική χρονιά με την χρυσή συμβολή μιας ομάδας εξαιρετικά πρόθυμων  και δουλευταράδων γονέων .Και το πρώτο βήμα έγινε:

ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣ!!!!

με πολύ κόπο ένα σαββατοκύριακο του Μάρτη μικροί και μεγάλοι όργωσαν τον χώρο…

f95959a6 d3ef 4674 b628 acf521eaa086 e9187d14 3fec 4bc8 897e 2d99e3f6c5d8 a3d0a494 fc1e 4b55 892c 203ba2b2dae8 1 6dc53959 d79b 443a a5b8 f6e2a59acce2 3b9f3397 f32c 4dd3 b705 897c05c4d934 1ccfa3f8 d47b 4194 a794 708c6db2e163 1

πολύς κόπος!!!!!!!!!! δύσκολη η δουλειά του αγρότη..

ακολούθησε το στρώσιμο με γαιο-ύφασμα.Δουλειά και υλικά προσφορά των γονέων

IMG 20240411 161642IMG 20240411 161807

και όταν πλέον όλα ήταν έτοιμα, και αφού κάναμε τις προμήθειες μας σε φυτά απο το θερμοκήπιο  Σκούφη στην Αγριά, φανήκαμε  τυχεροι γιατί ξεκίνησε η πρακτική άσκηση του Παιδαγωγικου Τμήματος Προσχολικής και έτσι ήρθαν και οι φοιτητές να βοηθήσουν στο φύτεμα των μικρών φυτών μας.

φυτεμα φύτεμα2

και ο κήπος μας σιγά-σιγά γέμισε με ντοματούλες πιπεριες αγγουριές μελιτζανιές κολοκυθιές . Ολα τα καλά του θεού και μαζί και αρωματικά μαϊδανό και δυόσμο. Τι άλλο να ζητήσεις…. Το καλοκαίρι θα φάμε γεμιστά απο τον κήπο  μας είπαμε με χαρά!!!

.d73000f7 7e0c 4fe7 9aed 5fed16c34ae5IMG 20240418 135600 IMG 20240418 135614 IMG 20240418 135713 IMG 20240418 135729 IMG 20240418 135801 IMG 20240418 135812 IMG 20240418 135838 IMG 20240419 155355ΔΥΟΣΜΟΣ ΜΑΙΔΑΝ και είχαμε και φράουλες για το επιδόρπιο!!!!IMG 20240418 135904

Τα μικρά μας ενθουσιάστηκαν. Φυσικά μέχρι να μπει το αυτόματο πότισμα ξεκίνησαν “υπηρεσίες” με τα ποτιστήρια!!!

ποτιστήρι

Σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα τα φυτά μεγάλωσαν έβγαλαν λουλούδια και τα παιδιά μας είχαν την ευκαιρία να  παρατηρήσουν τα φυτά σε όλες τις φάσεις

7dab5cc2 76dc 45d1 9e5b 3844d2d8e9f8 67526fb5 c48c 428d 8761 37798e9ee8e6

και να διαπιστώσουν τι τελικά είναι απαραίτητο για να αναπτυχθούν τα φυτά φτιάχνοντας τους παρακάτω πίνακες

IMG 0619 IMG 0620

και φτάνοντας ο Ιούνιος ήρθαν και οι πρώτοι καρποί που μας έδωσαν μεγάλη χαρά

ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ 4c5d559c 7497 425d a262 26a13b380452 ΠΙΠΕΡΙΑ

οι ντοματούλες δυστυχώς είναι ακόμα πράσινες

πρασ πρασινη

και οι μελιτζάνες μωρά!!!!

Μέσα στο καλοκαίρι όμως νομίζουμε ότι ο Μανώλης ο μανάβης , αυτός της Φρουτοπίας καλέ, θα έστηνε με χαρά τον πάγκο του έξω απο το νηπιαγωγείο μας και θα έκανε και χρυσές δουλειές!!

Καλή μας σοδειά!!!!

 

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Όταν η Μάτα , η Πιπεριά,ο Θάνος και η Φρουφρού ήρθαν επίσκεψη στο νηπιαγωγείο μας    

Δελφίνι δελφινάκι πάμε πιο γρήγορα ….για το καλοκαίρι!!

Μάι 202424

Το project που ανέπτυξαν ο Δημήτρης και η Βάλια ήταν για το δελφίνι . Μάλλον το πιο αγαπημένο ζώο της θάλασσας για τα παιδιά

Ετσι αφού είδαν τι ξέρουν ήδη τα παιδιά έκαναν ιστόγραμμα

7bae31f1 e190 4a05 9ea7 546cf40a3b57

Συζήτησαν για το τι θέλουν να μάθουν

b9c39e93 a5e5 4662 8be5 ea7409f9618d

έφτιαξαν ερωτήσεις και τις χώρισαν σε ομάδες

a6950719 4fbe 4ccf b9fa 81d6bcc51abf

διάβασαν βιβλία, είδαν βίντεο στον υπολογιστή, άκουσαν τον ήχο της φωνής τους, έμαθαν για το πως εκπαιδεύονται και θεωρούνται απο τα πιο έξυπνα θηλαστικά

ba9c19de 4618 4378 a2c2 d026a717d18f

τα παιδιά έκαναν πολύ ωραίες ζωγραφιές

46a2ce02 0b7a 43ce 94ae c0a26679eead

και μια καταπληκτική μακέτα

2a774870 2057 439d b2e7 5864cf00c91c

και έκλεισαν με το ιστόγραμμα του τι μάθαμε

c74eef21 674f 426b a268 759bda8b9d22

και με αυτό μας ευχήθηκαν

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

 

Καλό καλοκαίρι Βάλια και Δημήτρη και καλό Πτυχίο!!!

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δελφίνι δελφινάκι πάμε πιο γρήγορα ….για το καλοκαίρι!!    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Σαν σήμερα

20/12/1997: C-130 της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας που συμμετέχει στις έρευνες για τον εντοπισμό του ουκρανικού "Γιάκοβλεφ" συντρίβεται στην Οινόη.Νεκρά ανασύρονται και τα πέντε μέλη του πληρώματος.

To 17o 2/θέσιο νηπιαγωγείο Βόλου, το πρώτο βιοκλιματικό σχολείο του Βόλου κατασκευάστηκε από συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ξεκίνησε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο 2013 κατόπιν μεταστέγασης από το κτηριακό συγκρότημα του  32ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου επι των οδών Γ.Δήμου και Βλαχάβα.

Σήμερα λειτουργεί ως 2/θέσιο με  2 τμήματα υποχρεωτικής φοίτησης. Το Ολοήμερο τμήμα έπαψε να λειτουργεί μέσα στην χρονιά λόγω μείωσης των μαθητών. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια το  μαθητικό δυναμικό έχει πτωτική πορεία και κυμαίνεται περίπου μεταξύ 26-35 μαθητών.

Το κτήριο, που είναι εγκατεστημένο σε οικόπεδο ενός περίπου στρέμματος, είναι ισόγειο με μία κύρια είσοδο  επί της οδού Β. Κατράκη και μία είσοδο οχημάτων επίσης επί της ίδιας οδού. Η ύπαρξη δύο εισόδων εξυπηρέτησε πολύ στους καιρούς της πανδημίας που ζούμε γιατί διευκόλυνε ώστε το κάθε τμήμα να χρησιμοποιεί την δική του είσοδο.  Η κτηριακή υποδομή είναι αρκετά καλή λόγω της πρόσφατης κατασκευής, με μεγάλες αίθουσες και τεράστιο αύλειο χώρο. Επίσης τα χρώματα του είναι όμορφα επιλεγμένα και χαρούμενα.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό, είναι ο απολύτως βασικός. Τόσο το γραφείο αλλά και οι δύο αίθουσες που χρησιμοποιούνται για διδασκαλία έχουν μόνο σταθερούς υπολογιστές (παλαιάς τεχνολογίας) συνδεμένους στο διαδίκτυο για την διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας . Η προγραμματισμένη για αίθουσα πολλαπλών χρήσεων (100τμ) χρησιμοποιείται από το ένα τμήμα, αυτό που συνήθως συνεχίζει σαν ολοήμερο, και εκεί βρίσκεται και η τραπεζαρία του τμήματος αυτού.  Η ίδια αίθουσα χρησιμοποιείται και για σχολικές εκδηλώσεις και παιδαγωγικές ενημερώσεις, αν και λόγω σχήματος , μοιάζει με 8 οπότε δεν είναι και τόσο κατάλληλη.   Η τρίτη και μικρότερη  αίθουσα διδασκαλίας κάνει χρήση χώρου χαλάρωσης αλλά και αποθηκευτικού χώρου, μια και δεν υπάρχει ούτε αποθήκη εντός του κτίριου.

Αν και το κτήριο είναι πάνω από 300 τ.μ. δεν διαθέτει ξεχωριστή τραπεζαρία ούτε κουζίνα γιατί δεν προβλέφθηκε στον σχεδιασμό. Η κουζίνα λοιπόν στεγάζεται στον τεράστιο χώρο της εισόδου με μοναδικό εξοπλισμό ένα ψυγείο μια και δεν υπάρχει χώρος για ηλεκτρική κουζίνα και απορροφητήρα. Στον ίδιο χώρο βρίσκεται το αίθριο  που εξυπηρετεί τις ανάγκες αερισμού του χώρου και γύρω από αυτό λειτουργεί και η τραπεζαρία του δεύτερου τμήματος.

Υπάρχουν τουαλέτες προσωπικού , παιδιών και ΑΜΕΑ.

Το σχολείο διαθέτει κεντρική θέρμανση φυσικού αερίου, ένα κλιματιστικό ντουλάπα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων γιατί η έλλειψη κουρτινών σε όλο το κτήριο σε συνδυασμό με τους τεράστιους  τοίχους-υαλοπίνακες που διαθέτει δημιουργούν συνθήκες θερμοκηπίου. Επίσης διαθέτει σύστημα πυρανίχνευσης και πυρασφάλειας, καθώς και φύλαξη από ιδιωτική εταιρία κατά τις ώρες μη λειτουργίας της μονάδας.

Ο αύλειος χώρος δυστυχώς παρ’ότι πολύ μεγάλος δεν θυμίζει αυλή νηπιαγωγείου. Δεν είναι ούτε εξοπλισμένος με σταθερά παιχνίδια ούτε διαθέτει στέγαστρο, παρ’ όλες τις προσπάθειές μας. Το υλικό του δαπέδου στο μεγαλύτερο μέρος είναι κυβόλιθος που η εμπειρία μας μετά από σχεδόν 10 χρόνια χρήσης έδειξε ότι δεν είναι το καταλληλότερο. Τα παιδιά στην αυλή παίζουν με ένα μικρό τούνελ-κάμπια και δύο πλαστικά σπιτάκια.

Δεν υπάρχει σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, παρά τις προσπάθειες ίδρυσής του λόγω του κόστους και του μικρού αριθμού των γονέων που κάθε φορά ανήκουν στο σχολείο μας

Τέλος το κτήριο διαθέτει ράμπα πρόσβασης ατόμων-μαθητών με κινητικά προβλήματα.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων