Παγασητικός η δική μας θάλασσα

Μάι 20259

Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας έχουμε κάθε χρόνο φοιτήτριες/τες του 8 εξαμήνου που κάνουν την πρακτική τους άσκηση και χαιρόμαστε πολύ για την συνεργασία.

Το ζευγάρι των φοιτητών που δίδαξε στο Ολοήμερο τμήμα ασχολήθηκε στη πρώτη θεματική  με τον  Παγασητικό κόλπο .  Έτσι λοιπόν τα παιδάκια μας γνώρισαν τον  θαλάσσιο κόσμο της δικής μας θάλασσας

 

8bdbc02f 5bb0 41e7 ace4 e4c534e2b13f

και έφτιαξαν και ένα βιβλιαράκι με όλα τα είδη

005f6a4d 1471 44d3 ad5c b771aa31a15e

bbca6293 2a3f 4821 9e15 bf28b4c40875 labrakia sardela tsipoy chtapo6a07c0e8 968e 4632 bef5 4e8a0b37ca8d

και δεν παρέλειψαν φυσικά και τα φυτά της θάλασσας

2

τέλος για να αξιολογήσουν την δραστηριότητα έκαναν τον πίνακα Κ.W.L.H

foithtries pagashtikos

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγασητικός η δική μας θάλασσα    

Μάνα μανούλα μαμά

Μάι 20259

Μητέρα και παιδί: Ο αριστουργηματικός πίνακας του Klimt για τη μητρότητα  mhtera kai paidi

Η μητέρα είναι αδιαμφισβήτητα το πιο σημαντικό  πρόσωπο στην ζωή του παιδιού . Είναι το πρώτο πρόσωπο που γνωρίζει όταν έρχεται στη ζωή  και είναι δεδομένο ότι μέσα στην αγκαλιά της  νιώθει αγάπη και ασφάλεια.

Για να της δείξουμε  κι εμείς με την σειρά μας την αγάπη μας ,φτιάξαμε ένα χαριτωμένο  και πρωτότυπο δωράκι μια “ζεστή” τσαγιέρα γεμάτη ευχές!!

330a6035 c0be 484a 8ced 3414e0dd6eaa 405e162f 1af1 4fbf a397 8698c98059e2 831ab2f5 7f99 4185 8fef e6df6032da10 407474e2 aa43 46f7 a772 30eb90527472

Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας: Μαμά σε αγαπώ για 1000 λόγους και τόσους ακόμη!

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μάνα μανούλα μαμά    

Ελάτε να πιάσουμε τον Μάη

Απρ 202530
Ο Μάης (Ρένα Καρθαίου)

Σ’ ένα στέφανο του Μάη

Όλη η άνοιξη χωράει.

Κύκλους, κύκλους τα λουλούδια,

οι χοροί και τα τραγούδια.

στα χρυσά του ήλιου καφάσια

ωριμάζουν τα κεράσια.

Πέρα ως πέρα φως απλώνει

γλάστρα ανθίζει στο μπαλκόνι.

Είναι ο Μάης δίχως ταίρι

ένα ολάνθιστο παρτέρι.

Σ’ ένα στέφανο του Μάη

Όλη η άνοιξη χωράει…..

Μας αρέσει ο Μάης.  Μας φτιάχνει την διάθεση, μας γεμίζει χρώματα και μυρωδιές . Είναι έθιμο να φτιάχνουμε το Μαγιάτικο στεφάνι και εμείς δεν μπορούσαμε παρά να το τηρήσουμε

STEFANIA

θέλαμε όμως να τον φορέσουμε να τον χαρούμε  γι αυτό τον κάναμε καπέλο!!

7b2d8288 5e3c 4e58 8e97 684e6a7b0e22

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ελάτε να πιάσουμε τον Μάη    

Καλώς ήρθες Πασχαλιά με τα κόκκινα αυγά

Απρ 202511

Έφτασε η Πασχαλιά και όπως κάθε χρόνο όλα έγιναν στην ώρα τους

και τα λαζαράκια κάναμε

LAZ2   KOYLOYRAKIA 1

και αυγουλάκια βάψαμε

KOKKINA AYGA

και κατασκευές με λαγουδάκια

31fb4ce4 25af 4d2b bfd3 72d62dbdfd34

και ωραία καλαθάκια και τα γεμίσαμε λογής λογής γλυκάκια

KALATHAKIA POYLAKIA

και φυσικά σακούλες για να πάρουμε τους θησαυρούς μας σπίτι

SAKOYLA

Καλή Ανάσταση με υγεία σε όλους

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλώς ήρθες Πασχαλιά με τα κόκκινα αυγά    

25η Μαρτίου εορτασμός της επετείου στο νηπιαγωγείο

Μαρ 202526

Στις 25 Μαρτίου γιορτάζουμε την Επανάσταση του 1821 που έγινε εναντίον του τουρκικού ζυγού μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς

20524dfa ff35 4be2 855b 948870991bbc

σημαιοστολίστηκε η τάξη μας

shmaies

και γέμισε υπερήφανα τσολιαδάκια με τα τσαρούχια τους  tooliades tsaroychia

η κ. Χρύσα όμως τόνισε και τον διπλό χαρακτήρα της  Εθνικής μας επετείου και μίλησε στα παιδιά και για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την ζωγραφίσανε  eyaggelismo

Ζήτω η Ελλάδα Ζήτω η 25η Μαρτίου !!! giorth

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 25η Μαρτίου εορτασμός της επετείου στο νηπιαγωγείο    

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

Μαρ 20255

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε για τη διαδικασία εγγραφών στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025- 2026.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109). Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου 3 μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου». Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.) γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25). δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας 4 «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες. Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767))

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης- δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/νες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους και σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής 1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.

Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Δ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

1. Οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με τη διαδικασία εγγραφών του κεφαλαίου Α’ και τα δικαιολογητικά του κεφαλαίου Β’ της παρούσας εγκυκλίου, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.

2. Σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν, αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένα.

3. Σε περίπτωση κατά την οποία η εγγραφή του ανήλικου αλλοδαπού προνηπίου/νηπίου λαμβάνει χώρα με ελλιπή δικαιολογητικά, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) το Νηπιαγωγείο συνεργάζεται με τους γονείς/κηδεμόνες του μαθητή για τη συμπλήρωση αυτών. Ειδικότερα, το Νηπιαγωγείο: α) ενημερώνει τους γονείς/κηδεμόνες σχετικά με τις ελλείψεις στα έγγραφα και παρατείνει την προθεσμία προσκόμισής τους σε κάθε περίπτωση όχι πέραν του τριμήνου, β) υποδεικνύει τους φορείς, όπως αυτοί ορίζονται από σχετικές εγκυκλίους, στους οποίους μπορεί να απευθυνθεί ο ενδιαφερόμενος για τη συμπλήρωση των δικαιολογητικών και υποστηρίζει κατά το δυνατόν τη σχετική διαδικασία, γ) ενημερώνει πάραυτα για το σύνολο των σχετικών εκκρεμοτήτων τον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ο/η οποίος/α είναι αρμόδιος/α για την οριστική διευθέτηση του ζητήματος σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς και αρχές της πολιτείας.

4. Σημειώνεται ότι οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες εγγράφονται οποτεδήποτε μέσα στο διδακτικό έτος.

5. Η εγγραφή των μαθητών/τριών που προέρχονται από χώρες του εξωτερικού στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.

Για να δείτε την εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.A.  που αφορά τις εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026 πατήστε εδώ.

Για τους χάρτες:

  • των Νηπιαγωγείων πατήστε εδώ.

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026    

Αποκριά χωρίς μάσκα δεν γίνεται

Φεβ 202516

Μας αρέσει η αποκριά , ξετρελαινόμαστε να μεταμορφωνόμαστε!!! Η κ. Χρύσα φρόντισε γι αυτό και χαρήκανε τα παιδάκια μας πάρα πολύ όταν μεταμορφώθηκαν σε γατούλες

ZOAKIA

σε ινδιάνους INDIANOI

σε κλόουν KLOOYN

που είναι οι πρωταγωνιστές της αποκριάς KLLLLLL

Επειδή όμως το ίντερνετ φέρνει τα καρναβάλια όλου του πλανήτη πιο κοντά βάλαμε και τις βενετσιάνικες μάσκες BENETIA

εκτός όμως απο τις μάσκες,  ο Αρλεκίνος  ήρθε και μας είπε την ιστορία της φορεσιάς του και έτσι τον κατασκευάσαμε dbf49853 c2c1 4a5e a1c5 6e3e3fab7611

αλλά και ο Πικάσο μας γνώρισε τις δικές του αγαπημένες μάσκες και προσπαθήσαμε να τον μιμηθούμε

f4c8e954 498d 437c a828 8dd696786ec8 7d189e83 fae6 4ff3 bf23 4eff95c4e455

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποκριά χωρίς μάσκα δεν γίνεται    

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ”

Φεβ 202513

Τα εργαστήρια δεξιοτήτων αποτελούν έναν από τους πιο σημαντικούς και δημιουργικούς τρόπους για να ενθουσιάσουμε τα μικρά παιδιά και να τους προσφέρουμε την ευκαιρία να αναπτύξουν τη φαντασία τους, τις δεξιότητές τους και τη συνεργασία τους με τους συμμαθητές τους. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και εκπαιδευτικά θέματα που συχνά παρουσιάζονται στο νηπιαγωγείο είναι το «Η Γη Γυρίζει», το οποίο ενσωματώνει έννοιες της επιστήμης, της γεωγραφίας και της φύσης.

Η ιδέα πίσω από το εργαστήριο «Η Γη Γυρίζει» είναι να εισάγουμε τα παιδιά στην έννοια του πλανήτη μας και του τρόπου που κινείται, με έναν απλό και κατανοητό τρόπο. Η γη είναι στρογγυλή και γυρίζει γύρω από τον άξονά της, κάτι που προκαλεί τη μέρα και τη νύχτα, ενώ ταυτόχρονα επηρεάζει και τις εποχές του χρόνου. Μέσα από πειράματα, δραστηριότητες και παιχνίδια, τα παιδιά μαθαίνουν για τη γη και τα φαινόμενα που παρατηρούν στον καθημερινό τους κόσμο.

Η παρουσίαση του θέματος «Η Γη Γυρίζει» στα εργαστήρια δεξιοτήτων στοχεύει στην ανάπτυξη πολλών δεξιοτήτων, όπως:

  1. Κατανόηση φυσικών φαινομένων: Τα παιδιά αποκτούν μια πρώτη επαφή με τις φυσικές διαδικασίες του κόσμου γύρω τους. Μαθαίνουν για την περιστροφή της Γης, το φως και τη σκιά, και την αλλαγή της ημέρας και της νύχτας.

  2. Ενίσχυση της παρατηρητικότητας: Μέσω δραστηριοτήτων παρατήρησης του ήλιου, της σκιάς, του χρόνου και της θέσης των αντικειμένων, τα παιδιά αναπτύσσουν τη δυνατότητα να παρατηρούν και να κατανοούν τις λεπτομέρειες γύρω τους.

  3. Συνεργασία και δημιουργικότητα: Όπως σε κάθε εργαστήριο δεξιοτήτων, οι μαθητές συμμετέχουν σε ομαδικές δραστηριότητες, όπου συνεργάζονται, ανταλλάσσουν ιδέες και δημιουργούν από κοινού.

  4. Μάθηση μέσω παιχνιδιού: Χρησιμοποιούνται δημιουργικά παιχνίδια, όπως κατασκευές με σφαίρες και μικρά μοντέλα του ηλιακού συστήματος, προκειμένου τα παιδιά να κατανοήσουν τη γήινη κίνηση.

Ακολουθεί ένα βίντεο με τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στα πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων “Η Γη γυρίζει” του τμήματος πρωινού 2

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ”    

eTwinning 2024-2025

Φεβ 20257

Reduce Carbon, Keep Nature Alive!

Μειώστε τον Άνθρακα, Κρατήστε τη Φύση Ζωντανή!

l6

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο συνεργατικό έργο με τίτλο “Μειώστε τον άνθρακα, κρατήστε τη φύση ζωντανή (Carbon Reduce. Keep Nature Alive)”.

Το πρόγραμμα αυτό συντονίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και περιλαμβάνει 20 σχολεία από διάφορες χώρες της Ευρώπης, τα οποία συνεργάζονται μέσω της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Σχολικής Εκπαίδευσης «European School Education Platform – ESEP». Σκοπός της δράσης είναι να ενισχυθεί η ευαισθητοποίηση γύρω από την προστασία του περιβάλλοντος και να μεταδοθεί ένα ισχυρό μήνυμα για τη διάσωση του πλανήτη μας.

Online επικοινωνία εκπαιδευτικών για το σχεδιασμό του έργου

Screenshot 11

Επιλογή Λογότυπου του Προγράμματος

Στην αρχή του προγράμματος, οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία ανέλαβαν την ευθύνη να δημιουργήσουν και να προτείνουν το δικό τους λογότυπο για το έργο. Κάθε εκπαιδευτικός, γονιός και παιδί θα έχει την ευκαιρία να συμμετάσχει στην επιλογή του καλύτερου λογότυπου μέσω μιας ανώνυμης ψηφοφορίας. Κάθε συμμετέχων θα έχει δικαίωμα σε μία μόνο ψήφο, με σκοπό να εξασφαλιστεί η αμεροληψία και η δικαιοσύνη στη διαδικασία.

Αυτή η διαδικασία δίνει την ευκαιρία σε όλους τους εμπλεκόμενους να εκφράσουν τις προτιμήσεις τους και να συμμετάσχουν ενεργά στη δημιουργία της ταυτότητας του προγράμματος. Το λογότυπο που θα επιλεγεί θα αντιπροσωπεύει το έργο και το μήνυμα της δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος, ενισχύοντας τη συνεργασία και την αίσθηση της κοινής ευθύνης.

Για να ψηφίσετε, μπορείτε να επισκεφτείτε την παρακάτω διεύθυνση και να επιλέξετε το λογότυπο που σας αρέσει περισσότερο.

 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdfjjV9NOURG3KNz814hdlvhA4xAED-7rUm3c_mxHp1X5_orw/viewform.

Έρευνα για Γονείς

Στο πλαίσιο των πρώτων βημάτων για την υλοποίηση ενός προγράμματος eTwinning, είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθούν ορισμένες προκαταρκτικές ενέργειες. Μία από αυτές είναι η συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου που απευθύνεται στους γονείς και αφορά το συγκεκριμένο θέμα που εξετάζεται κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς στο πλαίσιο του προγράμματος.

Αυτή η διαδικασία είναι σημαντική, καθώς μας επιτρέπει να κατανοήσουμε τις απόψεις και τις αντιλήψεις των γονέων σχετικά με το θέμα του προγράμματος, καθώς και να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι συμμετέχοντες είναι πλήρως ενημερωμένοι και προετοιμασμένοι για τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν.

Η συμμετοχή των γονέων είναι καθοριστική για την επιτυχία του προγράμματος, καθώς η συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας ενισχύει τη διαδικασία μάθησης και δημιουργεί ένα θετικό περιβάλλον για τα παιδιά. Ως εκ τούτου, σας παρακαλούμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο, το οποίο θα σας βοηθήσει να εκφράσετε τις απόψεις και τις ιδέες σας για το συγκεκριμένο θέμα του προγράμματος.

   https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdqHWvfK2BVYlfiBD-_1Yk5DI0AVlc8DTff94lkBrRHO43OXA/viewform

Ακολουθεί ένα padlet με τις δράσεις του e-twinning

Μετάβαση στο padlet.com

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο eTwinning 2024-2025    

ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ

Ιαν 202529

Στο νηπιαγωγείο αγαπάμε πολύ τους σούπερ ήρωες . Μας αρέσει ο Σούπερμαν, ο Μπάτμαν, ο Κάπτεν Αμέρικα η Κάτ γούμαν….. Αλλά φέτος η κ. Σπυριδούλα μας έκανε μια έκπληξη και μας γνώρισε κάποιους  σούπερ ήρωες που  τους αγαπήσαμε αμέσως γιατί μοιάζουν πολύ με τους παππούδες μας. Λοιπόν είναι μια παρέα συνταξιούχων, που μαζί με τον εγγονό τους ,έχουν ο καθένας απο μία σούπερ δύναμη , και χωρίς καλά καλά να το καταλάβουμε, μάθαμε  ποιά είναι τα συμπτώματα ενός εγκεφαλικού.  Μα πώς ;;; Μήπως  γίναμε απο τα πέντε μας κάτι σαν γιατροί ;;;;  Ή  μήπως  μας χάρισαν καμια σούπερ δύναμη; Μάλλον το τελευταίο !  Είναι η σούπερ -παρέα των ΧΟΠΑ ΗΡΩΩΝ

chopa

Νά τοι αυτοί είναι !!! Ο Πέτρος το πρόσωπο, ο Χάρης το χέρι , η Όλγα η ομιλήτρια και ο εγγονός ο Αλέξης ο άψε-σβήσε

chopa hroes

τους γνωρίσαμε , τους ζωγραφίσαμε , διαβάσαμε και το βιβλίο μαζί με την μαμά και τον μπαμπά στο σπίτι

CHoris titlo

και εννοείται  μάθαμε τον μαγικό αριθμό: 112 τον γράψαμε και στο χέρι μας για να μην τον ξεχνάμε

chopa teleytaio

Ας  γίνουμε κι εμείς  μικροί ΉΡΩΕΣ . Οι αγαπημένοι μας , μας χρειάζονται !!

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

To 17o 2/θέσιο νηπιαγωγείο Βόλου, το πρώτο βιοκλιματικό σχολείο του Βόλου κατασκευάστηκε από συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ξεκίνησε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο 2013 κατόπιν μεταστέγασης από το κτηριακό συγκρότημα του  32ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου επι των οδών Γ.Δήμου και Βλαχάβα.

Σήμερα λειτουργεί ως 2/θέσιο με  2 τμήματα υποχρεωτικής φοίτησης. Το Ολοήμερο τμήμα έπαψε να λειτουργεί μέσα στην χρονιά λόγω μείωσης των μαθητών. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια το  μαθητικό δυναμικό έχει πτωτική πορεία και κυμαίνεται περίπου μεταξύ 26-35 μαθητών.

Το κτήριο, που είναι εγκατεστημένο σε οικόπεδο ενός περίπου στρέμματος, είναι ισόγειο με μία κύρια είσοδο  επί της οδού Β. Κατράκη και μία είσοδο οχημάτων επίσης επί της ίδιας οδού. Η ύπαρξη δύο εισόδων εξυπηρέτησε πολύ στους καιρούς της πανδημίας που ζούμε γιατί διευκόλυνε ώστε το κάθε τμήμα να χρησιμοποιεί την δική του είσοδο.  Η κτηριακή υποδομή είναι αρκετά καλή λόγω της πρόσφατης κατασκευής, με μεγάλες αίθουσες και τεράστιο αύλειο χώρο. Επίσης τα χρώματα του είναι όμορφα επιλεγμένα και χαρούμενα.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό, είναι ο απολύτως βασικός. Τόσο το γραφείο αλλά και οι δύο αίθουσες που χρησιμοποιούνται για διδασκαλία έχουν μόνο σταθερούς υπολογιστές (παλαιάς τεχνολογίας) συνδεμένους στο διαδίκτυο για την διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας . Η προγραμματισμένη για αίθουσα πολλαπλών χρήσεων (100τμ) χρησιμοποιείται από το ένα τμήμα, αυτό που συνήθως συνεχίζει σαν ολοήμερο, και εκεί βρίσκεται και η τραπεζαρία του τμήματος αυτού.  Η ίδια αίθουσα χρησιμοποιείται και για σχολικές εκδηλώσεις και παιδαγωγικές ενημερώσεις, αν και λόγω σχήματος , μοιάζει με 8 οπότε δεν είναι και τόσο κατάλληλη.   Η τρίτη και μικρότερη  αίθουσα διδασκαλίας κάνει χρήση χώρου χαλάρωσης αλλά και αποθηκευτικού χώρου, μια και δεν υπάρχει ούτε αποθήκη εντός του κτίριου.

Αν και το κτήριο είναι πάνω από 300 τ.μ. δεν διαθέτει ξεχωριστή τραπεζαρία ούτε κουζίνα γιατί δεν προβλέφθηκε στον σχεδιασμό. Η κουζίνα λοιπόν στεγάζεται στον τεράστιο χώρο της εισόδου με μοναδικό εξοπλισμό ένα ψυγείο μια και δεν υπάρχει χώρος για ηλεκτρική κουζίνα και απορροφητήρα. Στον ίδιο χώρο βρίσκεται το αίθριο  που εξυπηρετεί τις ανάγκες αερισμού του χώρου και γύρω από αυτό λειτουργεί και η τραπεζαρία του δεύτερου τμήματος.

Υπάρχουν τουαλέτες προσωπικού , παιδιών και ΑΜΕΑ.

Το σχολείο διαθέτει κεντρική θέρμανση φυσικού αερίου, ένα κλιματιστικό ντουλάπα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων γιατί η έλλειψη κουρτινών σε όλο το κτήριο σε συνδυασμό με τους τεράστιους  τοίχους-υαλοπίνακες που διαθέτει δημιουργούν συνθήκες θερμοκηπίου. Επίσης διαθέτει σύστημα πυρανίχνευσης και πυρασφάλειας, καθώς και φύλαξη από ιδιωτική εταιρία κατά τις ώρες μη λειτουργίας της μονάδας.

Ο αύλειος χώρος δυστυχώς παρ’ότι πολύ μεγάλος δεν θυμίζει αυλή νηπιαγωγείου. Δεν είναι ούτε εξοπλισμένος με σταθερά παιχνίδια ούτε διαθέτει στέγαστρο, παρ’ όλες τις προσπάθειές μας. Το υλικό του δαπέδου στο μεγαλύτερο μέρος είναι κυβόλιθος που η εμπειρία μας μετά από σχεδόν 10 χρόνια χρήσης έδειξε ότι δεν είναι το καταλληλότερο. Τα παιδιά στην αυλή παίζουν με ένα μικρό τούνελ-κάμπια και δύο πλαστικά σπιτάκια.

Δεν υπάρχει σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, παρά τις προσπάθειες ίδρυσής του λόγω του κόστους και του μικρού αριθμού των γονέων που κάθε φορά ανήκουν στο σχολείο μας

Τέλος το κτήριο διαθέτει ράμπα πρόσβασης ατόμων-μαθητών με κινητικά προβλήματα.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων