Γέμισε και πάλι η αυλή του σχολείου μας με παιδικές φωνούλες , και μικρά ποδαράκια έτρεξαν τόσες πολλές φορές πέρα για πέρα την αυλή μας, που θαρρείς πως έκαναν έναν αγώνα να την “κατακτήσουν” ….
Λίγο όμως τα λόγια του παπά ,λίγο τα λόγια των νηπιαγωγών, λίγο η παρουσία της νέας συναδέλφου της κ. Κίτσιου που τοποθετήθηκε στο νεοϊδρυθέν Τμήμα Ένταξης του σχολείου μας, τα κατάφεραν και χαλιναγώγησαν λίγο την ορμή τους. Και κάπως έτσι ξεκινάει μια ακομα σχολική χρονιά.
o Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 09:00 στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου. Με το πέρας του Αγιασμού, θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση στη αίθουσα του Νηπιαγωγείου για βασικές πληροφορίες και το ωράριο λειτουργίας. Στη συνέχεια γονείς και παιδιά θα αποχωρήσουν. Σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά με υγεία και δύναμη!
Τελευταία μέρα σήμερα και φυσικά τα παιδάκια χόρτασαν παιχνίδια με το νερό και το πρωί και το μεσημέρι στο ολοήμερο. Το πειρατικό καράβι “έπλευσε” στην αυλή και τα παιδάκια το καταδιασκέδασαν
Έφτασε επιτέλους η Τετάρτη 11 Ιουνίου και όλοι μεγάλοι και μικροί καλοντυμένοι και όμορφοι έφτασαν στο σχολείο όλο αγωνία. Και φυσικά και η κ. Αναστασία Ξηρομερίτου έφτασε με ένα αυτοκίνητο γεμάτο κούκλες και όλα ξεκίνησαν μαγικά και μουσικά !!
Έτσι γνωρίσαμε τον Ιούνη το πρώτο παιδί του καλοκαιριού που ήρθε και έκλεισε τα σχολεία και έφερε τις διακοπές!!!
και μετά τον αδερφό του τον Ιούλη που έφερε τα παγωτά και τα φρούτα τα καλοκαιρινά, πολύ παιχνίδι και χαρά
και τελευταίο τον Αύγουστο
Μα σταθείτε , όχι αυτός δεν είναι ο Αύγουστος!!!! Μα που πήγε;;; Τα αδέρφια του ψάξαν να τον βρουν όλο αγωνία
Βοηθήσαμε και εμείς . Γίναμε ναυτάκια στη σειρά και με τα κυάλια μας τον ψάξαμε παντού
πουθενά όμως …. Μα που ήταν κρυμμένος ;;;;
και τότε ενώ το ψάξιμο συνεχιζόταν
Μα που ήταν αυτός ο αύγουστος;;;; και τότε ακούσαμε ….
μα και είδαμε:ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΤΕΣΣΣΣΣΣΣΣ
Αααααα πήραμε μια τρομάρα !!!!! Αυτοί είχαν απαγάγει τον Αύγουστο. Και θα μας λέγαν που τον έχουν κρύψει μόνο αν απαντούσαμε σε τρία αινίγματα.
Τι ;;;θέλετε να σας πω αν τα καταφέραμε ;;; Μα ΦΥΣΙΚΑ !!! αφού είμαστε πολύ καλοί . Οι καλύτεροι !!
Έτσι με ένα καράβι παλιό σαπιοκάραβο….
σαλπάραμε όλοι μαζί και φτάσαμε στου Αύγουστου το μαγικό νησί
Αύγουστε φωνάξαμε όλοι μαζί . Ελα είσαι ο αγαπημένος μας μήνας!!!
Εσείς αλήθεια τον ξέρετε τον Αύγουστο ;;;
“Αύγουστος είναι και του ρίτσου η σονάτα Αλλά μπορεί κι ένα χωνάκι σοκολάτα Του σεληνόφωτοσ αυτή η πανδαισία Να ξεγελιέσαι πωσ υπάρχει αθανασία”
Πόση χαρά που επιτέλους τον βρήκαμε!!
Μα κάτι χαρούμενο πήρε το αυτί μας . Τι μουσική ήταν αυτή ;;;
εεε φυσικά δεν χάσαμε ευκαιρία και ρίξαμε ένα χορό
και μάλλον ήρθαμε όλοι στο κέφι γιατί όταν ακούσαμε
τα αγόρια μας “ρίξανε” με την σειρά τους ένα βαρύ ζεμπέκικο. Όχι ότι και ότι ,αλλά και με φιγούρες που τόσο καλά τους είχε προετοιμάσει η κ. Δέσποινα
και το πάρτυ ξεκινά .Όλα τα κορίτσια χορεύουνε τρελά… τι άλλο ;; μα τουίστ !!!
ο χορός δεν σταματά …αλλά όλα τα ωραία τελειώνουνε κάποτε. Έτσι και η γιορτή μας είχε φτάσει πια στο τέλος της. Ποιος καλύτερος τρόπος να πανηγυρίσουμε εκτός απο το συρτάκι;
από ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΑ ΝΙΚΟΛΟΥ-ΧΡΗΣΤΟΥ κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου απο τα νηπιαγωγεία του Ν. Μαγνησίας στο πλαίσιο του προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”
Έφτασε ο Ιούνιος και πράγματι μύρισε καλοκαίρι . Οι τάξεις γέμισαν με καλοκαιρινές χειροτεχνίες
όμως εκτός απο αυτό τα συρτάρια άδειασαν και οι φάκελοι γέμισαν και στολίστηκαν τόσο απο την κ. Σπυριδούλα
όσο και απο την κ. Κική στο Ολοήμερο
τα ενθύμια είναι έτοιμα φέτος με την βοήθεια των παιδιών μας
αλλά και η προετοιμασία για την γιορτή μας καλά κρατεί. Είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε την κ. Ξηρομερίτου απο το Κουκλοθέατρο Λαμίας με τις όμορφες κούκλες της . Οι προσκλήσεις μας είναι έτοιμες να μοιραστούνε ….
και η κ. Δέσποινα συνεχίζει τις πρόβες ακάθεκτη !!!!! Μουσικές ακούγονται παντού στο σχολείο και η κ. Δέσποινα φυσικά έχει τον πρώτο λόγο !! Δείχνει τις φιγούρες για τον τρελό χορό που θα δείτε στη γιορτή μας
Σήμερα κάναμε έκπληξη στα παιδάκια μας και ήταν μεγάλη η χαρά τους . Γιατί;;; Μα γιατί είδαν κουκλοθέατρο!!!!! Στα πλαίσια του μαθήματος “Κουκλοθέατρο και Διαπολιτισμικές Εφαρμογές” που διδάσκει η κ. Βίτσου στο Π.Τ.Π.Ε, ήρθαν στο σχολείο μας τέσσερα κορίτσια, φοιτήτριες του 6ου εξαμήνου και μας παίξαν κουκλοθέατρο “τα χρώματα που έφτιαξαν το Ουράνιο τόξο”. Είναι μία απο τις πολύ ωραίες δράσεις του πανεπιστημίου που έχουμε την χαρά να απολαμβάνουμε τα τελευταία δύο χρόνια
Ευχαριστούμε πολύ την Ελβίρα Ζαϊρέ, την Εύα Κοτοπούλη , την Ζωή Παπακώστα και την Μυρτώ Τζούνα και μακάρι κορίτσια να σας ξαναδούμε και του χρόνου στην μεγάλη πρακτική σας άσκηση. Ευχαριστούμε και την κ. Μαγδαληνή Βίτσου και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, το τμήμα Π.Τ.Π.Ε. και να ξέρετε ότι είμαστε ανοιχτοί και φιλόξενοι και για άλλες τέτοιες δράσεις.
από 17ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΟΛΟΥ κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Χρωματοπαρεούλα στο νηπιαγωγείο μας
Το παπούτσι ήταν το πολύ απλό και έξυπνο project που ανέπτυξαν με τα παιδιά οι φοιτήτριες του ολοήμερου. Αφορμή στάθηκε το ότι τα παιδιά συνέχει έλεγαν για την μπαλαρίνα καπουτσίνα ένα ηχητικό που έγινε viral στο τικ τοκ και τα παιδιά αυτής της γενιάς είναι πολύ μπροστά….
Στην παρεούλα συζήτησαν για το τι ξέρουν, αλλά και τι είναι αυτό που θα ήθελαν περισσότερο να μάθουν για τα παπούτσια.
αμέσως μετά χωρίστηκαν σε τρείς ομάδες και σαν μικροί ερευνητές έψαξαν πολλά πράγματα . Ξεκινώντας απο τα δικά τους παπούτσια που τα κατηγοριοποίησαν ανά φύλο ανά εποχή , με κορδόνια ή χωρίς, με φωτάκια και χωρίς λάμψεις.
Βοήθεια έδωσαν και οι γονείς οι οποίοι έφεραν στο σχολείο τα δικά τους πραγματικά παπούτσια και τους ευχαριστούμε πολύ.
Μετά μίλησαν για τα είδη των παπουτσιών
ασχολήθηκαν ξεχωριστά με τα αθλητικά παπούτσια μια και είναι τα αγαπημένα τους που τα φοράνε πολύ και φάνηκε γιατί γνώριζαν και αρκετές φίρμες.
κουβέντιασαν για τα μέρη απο τα οποία αποτελείται το παπούτσι
Συζήτησαν και για τα υλικά απο τα οποία είναι φτιαγμένα
Μιλήσανε για τα μεγέθη των παπουτσιών
μετρήσαν με τον χάρακα τα δικά τους παπούτσια
και δεν έμειναν μόνο στα δικά τους, ασχολήθηκαν και με αυτά του Γίγαντα των παραμυθιών !!
Μετά μίλησαν για τα “ειδικά” όπως τα είπαν παπούτσια , αυτά που φορούν οι διάφοροι επαγγελματίες
Σε όλα αυτά που έμαθαν, μεγάλη βοήθεια πήραν διαβάζοντας παραμύθια όπως ο Αρης ο Τσαγκάρης του Τριβιζά
αλλά και το ξωτικό και την χορεύτρια που το ξωτικό απο την Σανδαλοχώρα έκανε πιο μαλακή την πουέντ της φίλης του της χορεύτριας
και τα παπούτσια των άλλων που όλοι οι φίλοι της σαρανταποδαρούσας της χάρισαν απο ένα δικό τους ζευγάρι προκειμένου να είναι “όμορφη” στο χορό
.
Μετά απο όλες αυτές τις δράσεις η αξιολόγηση του ” τι έμαθαν” περιείχε πάρα πολλά πράγματα
Ευχαριστούμε τις κ. Κωνσταντίνα και Μαρία και τους ευχόμαστε καλό πτυχίο και καλή σταδιοδρομία
Ο “πυροσβέστης” ήταν το θέμα του project που αναπτύχθηκε απο το ζευγάρι των φοιτητριών που έκαναν πρακτική άσκηση στο πρωινό τμήμα της κ. Σπυριδούλας. Τα παιχνίδια μερίδας αγοριών με αυτοκινητάκια και ιδιαίτερα με το πυροσβεστικό και την σειρήνα του, αποτέλεσε το έναυσμα για την συζήτηση που ακολούθησε.
Έτσι αφού διερευνήθηκε το τι ήδη ξέρουν τα παιδιά για τους πυροσβέστες
χωρίστηκαν σε ομάδες
Είδαν το πώς είναι η στολή του πυροσβέστη για να προστατεύεται απο τις φωτιές και την κατασκευάσαν για να την παρουσιάσουν στην ολομέλεια
Ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με τις μπότες του γιατί πρόκειται για παπούτσια με ιδιαίτερη ενίσχυση ώστε να αντέχουν τις ακραίες θερμοκρασίες
Φυσικά μίλησαν και για το πυροσβεστικό όχημα που είναι τόσο διαφορετικό απο τα άλλα, και που έχει δεξαμενή νερού και σκάλες
το ζωγράφισαν κιόλας
Έγινε συζήτηση όμως και για το τι άλλο κάνει ένας πυροσβέστης εκτός απο το να σβήνει φωτιές και το καταγράψανε. Κύριο έργο του Πυροσβέστη είναι η φροντίδα για την ασφάλεια και την προστασία της ζωής των πολιτών. Φροντίζουν επίσης για τον απεγκλωβισμό των ατόμων είτε πρόκειται για ασανσέρ, είτε για τροχαίο ατύχημα, είτε μετά απο μία θεομηνία.
Ολοκλήρωσαν με το ιστόγραμμα του “τι έμαθαν” που βοήθησε και στην αξιολόγηση του project.
Tέλος όλοι μαζί έφτιαξαν την γωνιά του πυροσβέστη
Έτσι αποχαιρετίσαμε τις κ. Δήμητρα και Ελένη και τους ευχόμαστε καλό πτυχίο ,καλή σταδιοδρομία και καλή επιτυχία σε ό,τι αποφασίσουν να κάνουν στην ζωή τους.
To 17o 2/θέσιο νηπιαγωγείο Βόλου, το πρώτο βιοκλιματικό σχολείο του Βόλου κατασκευάστηκε από συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ξεκίνησε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο 2013 κατόπιν μεταστέγασης από το κτηριακό συγκρότημα του 32ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου επι των οδών Γ.Δήμου και Βλαχάβα.
Σήμερα λειτουργεί ως 2/θέσιο με 2 τμήματα υποχρεωτικής φοίτησης. Το Ολοήμερο τμήμα έπαψε να λειτουργεί μέσα στην χρονιά λόγω μείωσης των μαθητών. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια το μαθητικό δυναμικό έχει πτωτική πορεία και κυμαίνεται περίπου μεταξύ 26-35 μαθητών.
Το κτήριο, που είναι εγκατεστημένο σε οικόπεδο ενός περίπου στρέμματος, είναι ισόγειο με μία κύρια είσοδο επί της οδού Β. Κατράκη και μία είσοδο οχημάτων επίσης επί της ίδιας οδού. Η ύπαρξη δύο εισόδων εξυπηρέτησε πολύ στους καιρούς της πανδημίας που ζούμε γιατί διευκόλυνε ώστε το κάθε τμήμα να χρησιμοποιεί την δική του είσοδο. Η κτηριακή υποδομή είναι αρκετά καλή λόγω της πρόσφατης κατασκευής, με μεγάλες αίθουσες και τεράστιο αύλειο χώρο. Επίσης τα χρώματα του είναι όμορφα επιλεγμένα και χαρούμενα.
Όσον αφορά στον εξοπλισμό, είναι ο απολύτως βασικός. Τόσο το γραφείο αλλά και οι δύο αίθουσες που χρησιμοποιούνται για διδασκαλία έχουν μόνο σταθερούς υπολογιστές (παλαιάς τεχνολογίας) συνδεμένους στο διαδίκτυο για την διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας . Η προγραμματισμένη για αίθουσα πολλαπλών χρήσεων (100τμ) χρησιμοποιείται από το ένα τμήμα, αυτό που συνήθως συνεχίζει σαν ολοήμερο, και εκεί βρίσκεται και η τραπεζαρία του τμήματος αυτού. Η ίδια αίθουσα χρησιμοποιείται και για σχολικές εκδηλώσεις και παιδαγωγικές ενημερώσεις, αν και λόγω σχήματος , μοιάζει με 8 οπότε δεν είναι και τόσο κατάλληλη. Η τρίτη και μικρότερη αίθουσα διδασκαλίας κάνει χρήση χώρου χαλάρωσης αλλά και αποθηκευτικού χώρου, μια και δεν υπάρχει ούτε αποθήκη εντός του κτίριου.
Αν και το κτήριο είναι πάνω από 300 τ.μ. δεν διαθέτει ξεχωριστή τραπεζαρία ούτε κουζίνα γιατί δεν προβλέφθηκε στον σχεδιασμό. Η κουζίνα λοιπόν στεγάζεται στον τεράστιο χώρο της εισόδου με μοναδικό εξοπλισμό ένα ψυγείο μια και δεν υπάρχει χώρος για ηλεκτρική κουζίνα και απορροφητήρα. Στον ίδιο χώρο βρίσκεται το αίθριο που εξυπηρετεί τις ανάγκες αερισμού του χώρου και γύρω από αυτό λειτουργεί και η τραπεζαρία του δεύτερου τμήματος.
Υπάρχουν τουαλέτες προσωπικού , παιδιών και ΑΜΕΑ.
Το σχολείο διαθέτει κεντρική θέρμανση φυσικού αερίου, ένα κλιματιστικό ντουλάπα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων γιατί η έλλειψη κουρτινών σε όλο το κτήριο σε συνδυασμό με τους τεράστιους τοίχους-υαλοπίνακες που διαθέτει δημιουργούν συνθήκες θερμοκηπίου. Επίσης διαθέτει σύστημα πυρανίχνευσης και πυρασφάλειας, καθώς και φύλαξη από ιδιωτική εταιρία κατά τις ώρες μη λειτουργίας της μονάδας.
Ο αύλειος χώρος δυστυχώς παρ’ότι πολύ μεγάλος δεν θυμίζει αυλή νηπιαγωγείου. Δεν είναι ούτε εξοπλισμένος με σταθερά παιχνίδια ούτε διαθέτει στέγαστρο, παρ’ όλες τις προσπάθειές μας. Το υλικό του δαπέδου στο μεγαλύτερο μέρος είναι κυβόλιθος που η εμπειρία μας μετά από σχεδόν 10 χρόνια χρήσης έδειξε ότι δεν είναι το καταλληλότερο. Τα παιδιά στην αυλή παίζουν με ένα μικρό τούνελ-κάμπια και δύο πλαστικά σπιτάκια.
Δεν υπάρχει σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, παρά τις προσπάθειες ίδρυσής του λόγω του κόστους και του μικρού αριθμού των γονέων που κάθε φορά ανήκουν στο σχολείο μας
Τέλος το κτήριο διαθέτει ράμπα πρόσβασης ατόμων-μαθητών με κινητικά προβλήματα.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
Πρόσφατα σχόλια