Πρώτη μέρα – αγιασμός

Σεπ 202511

Messenger creation A03A0B67 FD99 4B53 8D41 23E5E74816E6

Γέμισε και πάλι η αυλή του σχολείου μας με παιδικές φωνούλες , και μικρά ποδαράκια έτρεξαν τόσες πολλές φορές πέρα για πέρα την αυλή μας, που θαρρείς πως έκαναν έναν αγώνα  να την “κατακτήσουν” ….

Λίγο όμως τα λόγια του παπά ,λίγο τα λόγια των νηπιαγωγών, λίγο η παρουσία της νέας συναδέλφου της κ. Κίτσιου που τοποθετήθηκε στο νεοϊδρυθέν Τμήμα Ένταξης του σχολείου μας, τα κατάφεραν και  χαλιναγώγησαν λίγο την ορμή τους.  Και  κάπως έτσι  ξεκινάει  μια ακομα σχολική χρονιά.

Ευχόμαστε να είναι καλή και δημιουργική!!!!

Οι νηπιαγωγοί

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρώτη μέρα – αγιασμός    

Αγιασμός σχ.έτους 2025-26

Σεπ 20258

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

o Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 09:00 στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου. Με το πέρας του Αγιασμού, θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση στη  αίθουσα του Νηπιαγωγείου για βασικές πληροφορίες και το ωράριο λειτουργίας. Στη συνέχεια γονείς και παιδιά θα αποχωρήσουν. Σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά με υγεία και δύναμη!

Οι εκπαιδευτικοί

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγιασμός σχ.έτους 2025-26    

Τελευταία μέρα στο σχολείο

Ιούν 202513

Τελευταία μέρα σήμερα και φυσικά τα παιδάκια χόρτασαν παιχνίδια με το νερό και το πρωί και το μεσημέρι στο ολοήμερο. Το πειρατικό καράβι “έπλευσε” στην αυλή και τα παιδάκια το καταδιασκέδασαν paichnidia me peiratiko karabipeirat

και όπως έγραψε η κ. Δέσποινα:

Σχολειό μου αγαπημένο

σ’αφήνω, έχε γειά

να κολυμπήσω πάω

σε γαλανά νερά!!!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τελευταία μέρα στο σχολείο    

Οι μήνες του καλοκαιριού

Ιούν 202512

Έφτασε επιτέλους η Τετάρτη 11 Ιουνίου και όλοι μεγάλοι και μικροί καλοντυμένοι και όμορφοι έφτασαν στο σχολείο όλο αγωνία. Και φυσικά και  η κ. Αναστασία Ξηρομερίτου έφτασε με ένα αυτοκίνητο γεμάτο κούκλες και όλα ξεκίνησαν  μαγικά  και μουσικά !!

Έτσι γνωρίσαμε τον Ιούνη το πρώτο παιδί του καλοκαιριού που ήρθε και έκλεισε τα σχολεία και έφερε τις διακοπές!!!

1 ioynios

και μετά τον αδερφό του τον  Ιούλη που έφερε τα παγωτά και τα φρούτα τα καλοκαιρινά, πολύ παιχνίδι και χαρά  2 ioylios

και τελευταίο τον Αύγουστο

3 ioynios

Μα σταθείτε ,  όχι αυτός δεν είναι ο Αύγουστος!!!! Μα που πήγε;;; Τα αδέρφια του ψάξαν να τον βρουν όλο αγωνία

Βοηθήσαμε και εμείς . Γίναμε ναυτάκια στη σειρά και με τα κυάλια μας τον ψάξαμε παντού

naytakia naytikoi

πουθενά όμως …. Μα που ήταν κρυμμένος ;;;;

και τότε ενώ το ψάξιμο συνεχιζόταν

Μα που ήταν αυτός ο αύγουστος;;;;  και τότε ακούσαμε ….

μα και είδαμε:ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΤΕΣΣΣΣΣΣΣΣ

PEIRATHE peiraths

Αααααα πήραμε μια τρομάρα !!!!!  Αυτοί είχαν απαγάγει τον Αύγουστο. Και θα μας λέγαν που τον έχουν κρύψει μόνο αν απαντούσαμε σε τρία αινίγματα.

Τι ;;;θέλετε να σας πω αν τα καταφέραμε ;;; Μα ΦΥΣΙΚΑ !!! αφού είμαστε πολύ καλοί . Οι καλύτεροι !!

Έτσι με ένα καράβι παλιό σαπιοκάραβο….

 

σαλπάραμε  όλοι μαζί και φτάσαμε  στου Αύγουστου το μαγικό  νησί

Αύγουστε φωνάξαμε όλοι μαζί . Ελα είσαι ο αγαπημένος μας μήνας!!!

Εσείς αλήθεια τον ξέρετε τον Αύγουστο ;;;

“Αύγουστος είναι και του ρίτσου η σονάταΑλλά μπορεί κι ένα χωνάκι σοκολάταΤου σεληνόφωτοσ αυτή η πανδαισίαΝα ξεγελιέσαι πωσ υπάρχει αθανασία”

Πόση χαρά που επιτέλους τον βρήκαμε!!

Μα κάτι χαρούμενο πήρε το αυτί μας .  Τι μουσική ήταν αυτή ;;;

εεε φυσικά δεν χάσαμε ευκαιρία και ρίξαμε ένα χορό

pag 1 pagotazh 1

και μάλλον ήρθαμε όλοι στο κέφι γιατί όταν ακούσαμε

τα αγόρια μας   “ρίξανε” με την σειρά τους ένα βαρύ  ζεμπέκικο. Όχι  ότι και ότι ,αλλά και με φιγούρες που τόσο καλά  τους είχε προετοιμάσει η κ. Δέσποινα

sakaina 1

και το πάρτυ ξεκινά .Όλα τα κορίτσια χορεύουνε τρελά… τι άλλο ;; μα τουίστ !!!

toyist

ο χορός δεν σταματά …αλλά όλα τα ωραία τελειώνουνε κάποτε. Έτσι και η γιορτή μας είχε φτάσει πια στο τέλος της. Ποιος καλύτερος τρόπος να πανηγυρίσουμε εκτός απο το συρτάκι;

και φυσικά μπήκαμε όλοι στο χορό

SYRTAKIIIINAI telos syrt

και τα παλαμάκια πήγανε “σύννεφο” CHoris titlo  CHoris titloCHoris titlo

και του χρόνου !!

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι μήνες του καλοκαιριού    

Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου απο τα νηπιαγωγεία του Ν. Μαγνησίας στο πλαίσιο του προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”

Ιούν 20259

το σχολείο μας συμμετείχε στην κοινή αυτή δράση

https://read.bookcreator.com/KJk4OBP1A2UdDplPNdMZaBCgu1Y2/3VrLO0pJTkeTi5VFYp7muw

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου απο τα νηπιαγωγεία του Ν. Μαγνησίας στο πλαίσιο του προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”    

Μύρισε καλοκαίρι !!!!

Ιούν 20256

Έφτασε ο Ιούνιος και πράγματι μύρισε καλοκαίρι . Οι τάξεις γέμισαν με καλοκαιρινές χειροτεχνίες

GORGONESkarcharieskoybadakia

όμως εκτός απο αυτό τα συρτάρια άδειασαν και οι φάκελοι γέμισαν και στολίστηκαν τόσο απο την κ. Σπυριδούλα spyrd

όσο και απο την κ. Κική στο Ολοήμερο

kikh

τα ενθύμια είναι έτοιμα φέτος με την βοήθεια των παιδιών μας

aaaaaathen

αλλά και η προετοιμασία για την γιορτή μας καλά κρατεί. Είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε την κ. Ξηρομερίτου απο το Κουκλοθέατρο Λαμίας με τις όμορφες κούκλες της . Οι προσκλήσεις μας είναι έτοιμες να μοιραστούνε ….

keimeno 1 papagaloi 1

και η κ. Δέσποινα συνεχίζει τις πρόβες  ακάθεκτη !!!!! Μουσικές ακούγονται παντού στο σχολείο και η κ. Δέσποινα φυσικά έχει τον πρώτο λόγο !! Δείχνει τις φιγούρες για τον τρελό χορό που θα δείτε στη γιορτή μας

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μύρισε καλοκαίρι !!!!    

Η Χρωματοπαρεούλα στο νηπιαγωγείο μας

Ιούν 20254

Σήμερα κάναμε έκπληξη στα παιδάκια μας και ήταν μεγάλη η χαρά τους . Γιατί;;; Μα γιατί είδαν κουκλοθέατρο!!!!! Στα πλαίσια του μαθήματος “Κουκλοθέατρο και Διαπολιτισμικές Εφαρμογές” που διδάσκει η κ. Βίτσου στο Π.Τ.Π.Ε, ήρθαν  στο σχολείο μας τέσσερα κορίτσια, φοιτήτριες του 6ου εξαμήνου και μας παίξαν κουκλοθέατρο “τα χρώματα που έφτιαξαν το Ουράνιο τόξο”. Είναι μία απο  τις  πολύ ωραίες δράσεις του πανεπιστημίου που έχουμε την χαρά να απολαμβάνουμε τα τελευταία δύο χρόνια

PANEPISTHMIO

Ευχαριστούμε πολύ την Ελβίρα Ζαϊρέ, την Εύα Κοτοπούλη , την Ζωή Παπακώστα και την Μυρτώ Τζούνα και μακάρι κορίτσια να σας ξαναδούμε και του χρόνου στην μεγάλη πρακτική σας άσκηση. Ευχαριστούμε και την κ. Μαγδαληνή Βίτσου και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, το τμήμα Π.Τ.Π.Ε. και  να ξέρετε ότι είμαστε ανοιχτοί και φιλόξενοι και για άλλες τέτοιες δράσεις.

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Χρωματοπαρεούλα στο νηπιαγωγείο μας    

Μπαλαρίνα Παπουτσίνα

Μάι 202528

Το παπούτσι ήταν  το πολύ απλό και έξυπνο project που ανέπτυξαν με τα παιδιά οι φοιτήτριες του ολοήμερου. Αφορμή στάθηκε το ότι τα παιδιά συνέχει έλεγαν για την μπαλαρίνα καπουτσίνα ένα ηχητικό που έγινε viral στο τικ τοκ και τα παιδιά αυτής της γενιάς είναι πολύ μπροστά….

ti xero 2ti xero 1

Στην παρεούλα συζήτησαν για το  τι ξέρουν, αλλά και τι είναι αυτό που θα ήθελαν περισσότερο να μάθουν για τα παπούτσια.

ti thelo na matho

αμέσως μετά χωρίστηκαν σε τρείς ομάδες και σαν μικροί ερευνητές έψαξαν πολλά πράγματα . Ξεκινώντας απο τα δικά τους παπούτσια που τα κατηγοριοποίησαν ανά φύλο ανά εποχή , με κορδόνια ή χωρίς, με φωτάκια και χωρίς λάμψεις.

ta papoytsia mas

Βοήθεια έδωσαν και οι γονείς οι οποίοι έφεραν στο σχολείο τα δικά τους πραγματικά παπούτσια και τους ευχαριστούμε πολύ.

pragmatika

Μετά μίλησαν για τα είδη των παπουτσιών eidh

ασχολήθηκαν ξεχωριστά με τα αθλητικά παπούτσια μια και είναι τα αγαπημένα τους που τα φοράνε πολύ και φάνηκε γιατί γνώριζαν και αρκετές φίρμες.

athlhtika

κουβέντιασαν για τα μέρη απο τα οποία αποτελείται  το παπούτσι

merh toy papoytsioy

Συζήτησαν  και για τα υλικά απο τα οποία  είναι φτιαγμένα

yliko

Μιλήσανε για τα μεγέθη των παπουτσιών

megethos       

μετρήσαν  με τον χάρακα τα δικά τους παπούτσια

metrao megethh

και δεν έμειναν μόνο στα δικά τους, ασχολήθηκαν και με αυτά του Γίγαντα των παραμυθιών !!

megethos ta papoytsia toy Giga

Μετά μίλησαν για τα “ειδικά” όπως τα είπαν παπούτσια , αυτά που φορούν οι διάφοροι  επαγγελματίες epaggelmaton

Σε όλα αυτά που έμαθαν, μεγάλη βοήθεια πήραν διαβάζοντας  παραμύθια  όπως ο Αρης ο Τσαγκάρης του Τριβιζά  ARHS O TSAGKARHS PARAMYTHIS

αλλά και το ξωτικό και την χορεύτρια που το ξωτικό απο την Σανδαλοχώρα έκανε πιο μαλακή την πουέντ της φίλης του της χορεύτριας    TO XOTIKO PARAMYTHI     

και τα παπούτσια των άλλων που όλοι οι φίλοι της σαρανταποδαρούσας της χάρισαν απο ένα δικό τους ζευγάρι προκειμένου να είναι “όμορφη” στο χορό

.ta papoytsia ths saranPARAMYTHI

Μετά απο όλες αυτές τις δράσεις  η αξιολόγηση του ” τι έμαθαν”  περιείχε πάρα πολλά πράγματα

ti ematha 1

Ευχαριστούμε τις κ. Κωνσταντίνα και Μαρία και τους ευχόμαστε καλό πτυχίο και καλή σταδιοδρομία

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μπαλαρίνα Παπουτσίνα    

Σβήνω φωτιές ….

Μάι 202523

Ο “πυροσβέστης” ήταν το θέμα του project που αναπτύχθηκε απο το ζευγάρι των φοιτητριών που έκαναν πρακτική άσκηση στο πρωινό τμήμα της κ. Σπυριδούλας.  Τα παιχνίδια μερίδας αγοριών με αυτοκινητάκια και ιδιαίτερα με το πυροσβεστικό και την σειρήνα του, αποτέλεσε το έναυσμα για την συζήτηση που ακολούθησε.

Έτσι αφού διερευνήθηκε το τι ήδη ξέρουν τα παιδιά για τους πυροσβέστες

ti xero 3

χωρίστηκαν σε ομάδες

668acfd3 e4d8 4179 92d9 938c67b722e3 c8e8c27b 06cc 4237 af4a 7ffceeadd955

Είδαν το πώς είναι η στολή του πυροσβέστη για να προστατεύεται απο τις φωτιές  και την κατασκευάσαν για να την παρουσιάσουν στην ολομέλεια

03657947 86e0 47f9 b163 6bd5498d69b4 1 06c01d3d 2f84 464a 8880 c2394dde71dd

Ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με τις μπότες του γιατί πρόκειται για παπούτσια με ιδιαίτερη ενίσχυση ώστε να αντέχουν τις ακραίες θερμοκρασίες

615b3203 daa3 4b0b a897 506a6f517cd5

Φυσικά μίλησαν και για το πυροσβεστικό όχημα που είναι τόσο διαφορετικό απο τα άλλα, και που έχει δεξαμενή νερού και σκάλες

f5782ac1 9992 4b86 896f 15f64810a78a

το ζωγράφισαν κιόλας

92fbc566 16f6 40aa abbe aade977c10da

Έγινε συζήτηση όμως και για το τι άλλο κάνει ένας πυροσβέστης εκτός απο το να σβήνει φωτιές και το καταγράψανε. Κύριο έργο του Πυροσβέστη είναι η φροντίδα για την ασφάλεια και την προστασία της ζωής των πολιτών. Φροντίζουν επίσης για τον απεγκλωβισμό των ατόμων είτε πρόκειται για ασανσέρ, είτε για τροχαίο ατύχημα, είτε μετά απο μία θεομηνία.

c122755f 37d6 433e be0e 493eedc42cde

Ολοκλήρωσαν με το ιστόγραμμα του “τι έμαθαν” που βοήθησε και στην αξιολόγηση του project.

ti ematha 2

Tέλος όλοι μαζί έφτιαξαν την γωνιά του πυροσβέστη

d6c33dc5 fb1e 4f67 af13 0358c5a2d0f0

Έτσι αποχαιρετίσαμε  τις κ. Δήμητρα και Ελένη και τους ευχόμαστε  καλό πτυχίο ,καλή σταδιοδρομία και καλή επιτυχία σε ό,τι αποφασίσουν να κάνουν στην ζωή τους.

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σβήνω φωτιές ….    

Η θάλασσα που θέλω να κολυμπώ

Μάι 202516

Η δεύτερη θεματική που δίδαξαν οι φοιτήτριες του ολοήμερου τμήματος αφορούσε στην θαλάσσια ρύπανση.

Με τα κατάλληλα ιστογράμματα καθοδήγησαν τα παιδιά

ti xero    ti thelo na mthatho

συζήτησαν τις διαφορές της καθαρής θάλασσας με την βρώμικη και τις ζωγράφισαν

bromikh katharh

έφτιαξαν επιτραπέζιο παιχνίδι και έπαιξαν

0486ad30 c133 409e a718 9982ed7f2f96

διάβασαν το παραμύθι του Βαγγέλη Ηλιόπουλου

c83f96a8 2354 4b3e a597 af3754aae9af

και έφτιαξαν το δικό τους βιβλίο

55614b4b 7b66 4cbf 9297 e8b252612147

με τα δικά τους μηνύματα

3

1

2 1

που φάνηκαν και  στα τελευταία ιστογράμματα

ti ematha   pos ematha

Τέλος  έφτιαξαν  δική τους αφίσα για να την δουν οι συμμαθητές του άλλου τμήματος και οι γονείς

telos mhnyma

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η θάλασσα που θέλω να κολυμπώ    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

To 17o 2/θέσιο νηπιαγωγείο Βόλου, το πρώτο βιοκλιματικό σχολείο του Βόλου κατασκευάστηκε από συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ξεκίνησε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο 2013 κατόπιν μεταστέγασης από το κτηριακό συγκρότημα του  32ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου επι των οδών Γ.Δήμου και Βλαχάβα.

Σήμερα λειτουργεί ως 2/θέσιο με  2 τμήματα υποχρεωτικής φοίτησης. Το Ολοήμερο τμήμα έπαψε να λειτουργεί μέσα στην χρονιά λόγω μείωσης των μαθητών. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια το  μαθητικό δυναμικό έχει πτωτική πορεία και κυμαίνεται περίπου μεταξύ 26-35 μαθητών.

Το κτήριο, που είναι εγκατεστημένο σε οικόπεδο ενός περίπου στρέμματος, είναι ισόγειο με μία κύρια είσοδο  επί της οδού Β. Κατράκη και μία είσοδο οχημάτων επίσης επί της ίδιας οδού. Η ύπαρξη δύο εισόδων εξυπηρέτησε πολύ στους καιρούς της πανδημίας που ζούμε γιατί διευκόλυνε ώστε το κάθε τμήμα να χρησιμοποιεί την δική του είσοδο.  Η κτηριακή υποδομή είναι αρκετά καλή λόγω της πρόσφατης κατασκευής, με μεγάλες αίθουσες και τεράστιο αύλειο χώρο. Επίσης τα χρώματα του είναι όμορφα επιλεγμένα και χαρούμενα.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό, είναι ο απολύτως βασικός. Τόσο το γραφείο αλλά και οι δύο αίθουσες που χρησιμοποιούνται για διδασκαλία έχουν μόνο σταθερούς υπολογιστές (παλαιάς τεχνολογίας) συνδεμένους στο διαδίκτυο για την διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας . Η προγραμματισμένη για αίθουσα πολλαπλών χρήσεων (100τμ) χρησιμοποιείται από το ένα τμήμα, αυτό που συνήθως συνεχίζει σαν ολοήμερο, και εκεί βρίσκεται και η τραπεζαρία του τμήματος αυτού.  Η ίδια αίθουσα χρησιμοποιείται και για σχολικές εκδηλώσεις και παιδαγωγικές ενημερώσεις, αν και λόγω σχήματος , μοιάζει με 8 οπότε δεν είναι και τόσο κατάλληλη.   Η τρίτη και μικρότερη  αίθουσα διδασκαλίας κάνει χρήση χώρου χαλάρωσης αλλά και αποθηκευτικού χώρου, μια και δεν υπάρχει ούτε αποθήκη εντός του κτίριου.

Αν και το κτήριο είναι πάνω από 300 τ.μ. δεν διαθέτει ξεχωριστή τραπεζαρία ούτε κουζίνα γιατί δεν προβλέφθηκε στον σχεδιασμό. Η κουζίνα λοιπόν στεγάζεται στον τεράστιο χώρο της εισόδου με μοναδικό εξοπλισμό ένα ψυγείο μια και δεν υπάρχει χώρος για ηλεκτρική κουζίνα και απορροφητήρα. Στον ίδιο χώρο βρίσκεται το αίθριο  που εξυπηρετεί τις ανάγκες αερισμού του χώρου και γύρω από αυτό λειτουργεί και η τραπεζαρία του δεύτερου τμήματος.

Υπάρχουν τουαλέτες προσωπικού , παιδιών και ΑΜΕΑ.

Το σχολείο διαθέτει κεντρική θέρμανση φυσικού αερίου, ένα κλιματιστικό ντουλάπα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων γιατί η έλλειψη κουρτινών σε όλο το κτήριο σε συνδυασμό με τους τεράστιους  τοίχους-υαλοπίνακες που διαθέτει δημιουργούν συνθήκες θερμοκηπίου. Επίσης διαθέτει σύστημα πυρανίχνευσης και πυρασφάλειας, καθώς και φύλαξη από ιδιωτική εταιρία κατά τις ώρες μη λειτουργίας της μονάδας.

Ο αύλειος χώρος δυστυχώς παρ’ότι πολύ μεγάλος δεν θυμίζει αυλή νηπιαγωγείου. Δεν είναι ούτε εξοπλισμένος με σταθερά παιχνίδια ούτε διαθέτει στέγαστρο, παρ’ όλες τις προσπάθειές μας. Το υλικό του δαπέδου στο μεγαλύτερο μέρος είναι κυβόλιθος που η εμπειρία μας μετά από σχεδόν 10 χρόνια χρήσης έδειξε ότι δεν είναι το καταλληλότερο. Τα παιδιά στην αυλή παίζουν με ένα μικρό τούνελ-κάμπια και δύο πλαστικά σπιτάκια.

Δεν υπάρχει σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, παρά τις προσπάθειες ίδρυσής του λόγω του κόστους και του μικρού αριθμού των γονέων που κάθε φορά ανήκουν στο σχολείο μας

Τέλος το κτήριο διαθέτει ράμπα πρόσβασης ατόμων-μαθητών με κινητικά προβλήματα.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων