Kαρπούζι καρπουζάκι μου

Ιούν 20223

 

Έφτασε το καλοκαιράκι και μαζί με αυτό έφτασε στην τάξη μας και ένα πολύ «νόστιμο» project που ανάπτυξαν τα παιδιά του δεύτερου τμήματος του νηπιαγωγείου μας μαζί με τις φοιτήτριες από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης.

Το θέμα τους ήταν τα καλοκαιρινά φρούτα, αυτά που έφαγαν αυτές τις μέρες , μίλησαν γι αυτά και μετά  τα ζωγράφισαν

.

Υπάρχουν όμως και άλλα καλοκαιρινά φρούτα που τα  είδαν σε πίνακες αναφοράς  στο site http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2013/05/blog-post_2.html

.png

Συζήτησαν για τα χρώματα τους και το μέγεθός τους, τη γεύση τους, για τα κουκούτσια. Για το ποια τα τρώμε κατευθείαν αφού τα πλύνουμε και ποια πρέπει να καθαρίσουμε. Ακόμα μιλήσανε για το ποια είναι σε δέντρα και ποια είναι στο χώμα. Είναι μόνο νόστιμα ή είναι και ωφέλιμα; Τα βρίσκουμε όλα στη χώρα μας; Οι άλλες χώρες τι καλοκαιρινά φρούτα έχουν. Είναι ολοφάνερο ότι από αυτές τις συζητήσεις προέκυψαν πολλές απορίες. Έτσι στήθηκαν στον πίνακά μας τα δύο ιστογράμματα

ΞΕΡΩ ΓΙΑΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 3 ομάδες για να ερευνήσουν και να λύσουν τις απορίες τους. Σχηματίστηκαν λοιπόν οι ομάδες του κυνηγού, του πουλιού και του καρπουζιού , έφτιαξαν τα σύμβολά τους έβγαλαν τους αρχηγούς τους και με την βοήθεια των φοιτητριών έκαναν την έρευνά τους. Εννοείται ότι και οι γονείς στάθηκαν αρωγοί στην προσπάθεια τους. Μεγάλη βοήθεια μας έδωσε στην έρευνά μας και η συνέντευξη με τον κ. Γιάννη παραγωγό απο το Μακρυχώρι Λάρισας και πατέρα της Εύης μιας από τις φοιτήτριες που μέσω skype μας ξενάγησε στα χωράφια με τα καρπούζια, τα βερύκοκα και τα ροδάκινα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας αποτυπώθηκαν σε ομαδικές εργασίες

ΚΥΝΗΓΟΥΠΟΥΛΙΟΥΚΑΡΠΟΥΖΙΟΥ

Στο τέλος της έρευνας οι ομάδες μας παρουσίασαν τις εργασίες τους τόσο στην ολομέλεια όσο και στην άλλη τάξη.

DSC02491 DSC02496 DSC02493 1 2 3

και πλέον στο τελευταίο ιστόγραμμα ζωγράφισαν όλα όσα έμαθαν. 283762336 1975229286018324 1673652533555656627 n

Σήμερα λοιπόν αποχαιρετούμε τις κυρίες Εύη και Κατερίνα. Σας ευχαριστούμε πολύ και να ξέρετε πως θα σας θυμόμαστε με αγάπη!! Καλή συνέχεια στις σπουδές σας.

από κάτω από: Γενικά| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Kαρπούζι καρπουζάκι μου    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

To 17o 2/θέσιο νηπιαγωγείο Βόλου, το πρώτο βιοκλιματικό σχολείο του Βόλου κατασκευάστηκε από συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ξεκίνησε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο 2013 κατόπιν μεταστέγασης από το κτηριακό συγκρότημα του  32ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου επι των οδών Γ.Δήμου και Βλαχάβα.

Σήμερα λειτουργεί ως 2/θέσιο με  2 τμήματα υποχρεωτικής φοίτησης. Το Ολοήμερο τμήμα έπαψε να λειτουργεί μέσα στην χρονιά λόγω μείωσης των μαθητών. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια το  μαθητικό δυναμικό έχει πτωτική πορεία και κυμαίνεται περίπου μεταξύ 26-35 μαθητών.

Το κτήριο, που είναι εγκατεστημένο σε οικόπεδο ενός περίπου στρέμματος, είναι ισόγειο με μία κύρια είσοδο  επί της οδού Β. Κατράκη και μία είσοδο οχημάτων επίσης επί της ίδιας οδού. Η ύπαρξη δύο εισόδων εξυπηρέτησε πολύ στους καιρούς της πανδημίας που ζούμε γιατί διευκόλυνε ώστε το κάθε τμήμα να χρησιμοποιεί την δική του είσοδο.  Η κτηριακή υποδομή είναι αρκετά καλή λόγω της πρόσφατης κατασκευής, με μεγάλες αίθουσες και τεράστιο αύλειο χώρο. Επίσης τα χρώματα του είναι όμορφα επιλεγμένα και χαρούμενα.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό, είναι ο απολύτως βασικός. Τόσο το γραφείο αλλά και οι δύο αίθουσες που χρησιμοποιούνται για διδασκαλία έχουν μόνο σταθερούς υπολογιστές (παλαιάς τεχνολογίας) συνδεμένους στο διαδίκτυο για την διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας . Η προγραμματισμένη για αίθουσα πολλαπλών χρήσεων (100τμ) χρησιμοποιείται από το ένα τμήμα, αυτό που συνήθως συνεχίζει σαν ολοήμερο, και εκεί βρίσκεται και η τραπεζαρία του τμήματος αυτού.  Η ίδια αίθουσα χρησιμοποιείται και για σχολικές εκδηλώσεις και παιδαγωγικές ενημερώσεις, αν και λόγω σχήματος , μοιάζει με 8 οπότε δεν είναι και τόσο κατάλληλη.   Η τρίτη και μικρότερη  αίθουσα διδασκαλίας κάνει χρήση χώρου χαλάρωσης αλλά και αποθηκευτικού χώρου, μια και δεν υπάρχει ούτε αποθήκη εντός του κτίριου.

Αν και το κτήριο είναι πάνω από 300 τ.μ. δεν διαθέτει ξεχωριστή τραπεζαρία ούτε κουζίνα γιατί δεν προβλέφθηκε στον σχεδιασμό. Η κουζίνα λοιπόν στεγάζεται στον τεράστιο χώρο της εισόδου με μοναδικό εξοπλισμό ένα ψυγείο μια και δεν υπάρχει χώρος για ηλεκτρική κουζίνα και απορροφητήρα. Στον ίδιο χώρο βρίσκεται το αίθριο  που εξυπηρετεί τις ανάγκες αερισμού του χώρου και γύρω από αυτό λειτουργεί και η τραπεζαρία του δεύτερου τμήματος.

Υπάρχουν τουαλέτες προσωπικού , παιδιών και ΑΜΕΑ.

Το σχολείο διαθέτει κεντρική θέρμανση φυσικού αερίου, ένα κλιματιστικό ντουλάπα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων γιατί η έλλειψη κουρτινών σε όλο το κτήριο σε συνδυασμό με τους τεράστιους  τοίχους-υαλοπίνακες που διαθέτει δημιουργούν συνθήκες θερμοκηπίου. Επίσης διαθέτει σύστημα πυρανίχνευσης και πυρασφάλειας, καθώς και φύλαξη από ιδιωτική εταιρία κατά τις ώρες μη λειτουργίας της μονάδας.

Ο αύλειος χώρος δυστυχώς παρ’ότι πολύ μεγάλος δεν θυμίζει αυλή νηπιαγωγείου. Δεν είναι ούτε εξοπλισμένος με σταθερά παιχνίδια ούτε διαθέτει στέγαστρο, παρ’ όλες τις προσπάθειές μας. Το υλικό του δαπέδου στο μεγαλύτερο μέρος είναι κυβόλιθος που η εμπειρία μας μετά από σχεδόν 10 χρόνια χρήσης έδειξε ότι δεν είναι το καταλληλότερο. Τα παιδιά στην αυλή παίζουν με ένα μικρό τούνελ-κάμπια και δύο πλαστικά σπιτάκια.

Δεν υπάρχει σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, παρά τις προσπάθειες ίδρυσής του λόγω του κόστους και του μικρού αριθμού των γονέων που κάθε φορά ανήκουν στο σχολείο μας

Τέλος το κτήριο διαθέτει ράμπα πρόσβασης ατόμων-μαθητών με κινητικά προβλήματα.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων