Παράσταση επιτραπέζιου κουκλοθεάτρου απο την ANIMAGNET “Ο Μάλο και ο θησαυρός του βυθού”- Σύνδεση με 1ο και 4ο Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Νοέμβριος 2025
Την Πέμπτη 6-11-25 ήρθε στο σχολείο μας η ομάδα ANIMAGNET και μας παρουσίασαν την παράσταση επιτραπέζιου κουκλοθεάτρου “Μάλο και ο θησαυρός του βυθού” που έχει ως θέμα τη ρύπανση των ωκεανών, την ομαδικότητα, την αλληλεγγύη και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Η συγκεκριμένη παράσταση πλαισίωσε το εργαστήριο δεξιοτήτων που υλοποιούμε “Είμαι εγώ. Είμαι μοναδικός” καθώς και τη θεματική ενότητα της ανακύκλωσης και προστασίας του περιβάλλοντος αλλά και το εργαστήριο δεξιοτήτων ¨Ανακύκλωση είναι η λύση!”.
Ο Μάλο κέρδισε αμέσως τα παιδιά!Περάσαμε υπέροχα και προβληματιστήκαμε για πολύ ουσιώδη ζητήματα της εποχής μας!!





















