Η Άνοιξη στο σχολείο μας…
Η Άνοιξη σιγά σιγά κάνει την εμφάνισή της…και στο σχολείο μας!!…στα παρτέρια μας…τα λουλουδάκια που φυτέψαμε στα τέλη Οκτωβρίου μεγάλωσαν…πολύ!!!Θυμηθείτε πως ήταν τον πρώτο καιρό …και μετά απολαύστε πως είναι σήμερα!!Η είσοδος του σχολείου μας γίνεται πολύχρωμη!!























