ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ (ΑΝΑ ΝΟΜΟ) ~ Κοινωνική Πολιτική και Κοινωνική Θεωρία
Μικρο-ιστολόγια για το σχολείο – Edmodo » Βαγγέλης Ζαμάνης
Τέρμα στα Greeklish και στις δικαιολογίες !!! » Βαγγέλης Ζαμάνης
Στο τελευταίο θρανίο της Πάτρας: Έντυπο χρήσιμο στη Φιλαναγνωσία…
Ανάπτυξη Παιδιού: Πώς μπορεί ένας γονιός να βοηθήσει να ενισχυθεί η αυτοεκτίμηση του παιδιού του;
13 συμβουλές για παιδιά που είναι αριστερόχειρες
UNESCO: 21 ώρες διδασκαλίας = 84 ώρες δουλειάς γραφείου
Σύμφωνα με πρόσφατη (2012) μελέτη της UNESCO κάθε ώρα διδακτικού έργου ενός καθηγητή αντιστοιχεί σε 4 ώρες εργασίας γραφείου!
Αυτό συμβαίνει διότι η δυσκολία μίας εργασίας καθορίζεται κατά βάση από το πλήθος και τη δυσκολία των αποφάσεων που καλείται να λάβει ο εργαζόμενος κατά τη διάρκειά της.
Και μαντέψτε ποιο είναι το επάγγελμα στο οποίο ο εργαζόμενος πρέπει να λαμβάνει συνεχώς σημαντικές αποφάσεις για την πορεία της εργασίας του.
Αυτός είναι και ο λόγος που οι εκπαιδευτικοί παθαίνουν συχνά υπερκόπωση, burnout και γενικώς στρεσάρονται πολύ περισσότερο από άλλους εργαζόμενους.
