Ενδοσχολική Επιμόρφωση – Ένταξη και Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά
Ο ανθόκηπος μας Α΄τάξη
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος για τα φυτά και με αφορμή την Πρωτομαγιά οι μαθητές της Α΄τάξης φύτεψαν τα λουλούδια τους για να φτιάξουν τον δικό τους ανθόκηπο.
Συναυλία από χαρτί Μουσική Α΄τάξη
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μουσικής και με αφορμή το μάθημα με τίτλο ¨Συναυλία από χαρτί” οι μαθητές της Α΄τάξης χρησιμοποίησαν τα είδη του χαρτιού που αναφέρει η ιστορία του βιβλίου τους και τα συνδύασαν με κρουστά μουσικά όργανα.
Υπεύθυνη καθηγήτρια μουσικής: Σιέμου Υβόνη
3η Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία

Στο πλαίσιο της 3ης Ολυμπιακής εβδομάδας στα σχολεία οι μαθητές της Α΄τάξης , της Δ1 τάξης και της Στ΄τάξης παρακολούθησαν τα παρακάτω προγράμματα:
Διατροφή και υγιεινός τρόπος να ζεις ( Α΄, Στ’)
Οι μαθητές μέσω οπτικοακουστικών μέσων κατανόησαν τις σωστές αρχές της υγιεινής διατροφής.
Επίσης μέσω βιωματικής προσέγγισης είχαν την δυνατότητα να γνωρίσουν βασικά στοιχεία της
μεσογειακής διατροφής .
Σπύρος Γιαννιώτης Μαραθώνια κολύμβηση (Δ1)
Οι Ολυμπιονίκες και οι διακριθέντες αθλητές αποτελούν ισχυρό πρότυπο για όλους τους νέους.
Οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να επιλέξουν («υιοθετήσουν») τον Ολυμπιονίκη, όπου σε ζωντανή σύνδεση συνομίλησαν μαζί του, γνώρισαν το άθλημα που διακρίθηκε, και ενημερώθηκαν για τη διαδρομή που διένυσε για να έχει σπουδαίες επιτυχίες. Έτσι, μέσα από τον διάλογο αναδείχτηκαν οι Αξίες που αποκόμισε ο αθλητή κατά την διάρκεια της αθλητικής του σταδιοδρομίας, το γενικότερο πρόγραμμα (προπόνηση, διατροφή, ξεκούραση) που ακολούθησε για να επιτευχθούν οι στόχοι του, αλλά και πώς αυτά μπορούν να προσαρμοστούν και να γίνουν καθημερινές συνήθειες των μαθητών και μαθητριών.
Επιπλέον πραγματοποιήθηκαν αθλητικές και κινητικές δράσεις από την υπεύθυνη καθηγήτρια φυσικής αγωγής του σχολείου μας κ. Νόπη Ιασωνίδου.
Εκδρομή στο δάσος- Stop Motion- Τμήμα Δ1
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και με θέμα την προστασία του δάσους οι μαθητές του Δ1 δημιουργούν με stopmotion…
Καλή Πρωτομαγιά!
Το μαγιάτικο στεφάνι είναι κατασκευή με λουλούδια με το οποίο γιορτάζουμε τον ερχομό της άνοιξης. Σύμφωνα με το έθιμο το φτιάχνουμε συνήθως με αγριολούλουδα, μαργαρίτες και παπαρούνες Το δε λουλουδένιο στεφάνι κρεμιέται στην εξώπορτα ή στο στηθαίο του μπαλκονιού.
Το μαγιάτικο στεφάνι φτιάχνεται με βέργα από ευλύγιστο και ανθεκτικό ξύλο κληματαριάς ή σύρμα γύρω από το οποίο στηρίζονται τα λουλούδια. Για το τέλος, το έθιμο προέβλεπε κάποτε ο σπιτονοικοκύρης να καρφώνει στο κάτω μέρος του στεφανιού ένα ολόκληρο σκόρδο για προστασία από το «μάτι».
Απαραίτητη ήταν η ύπαρξη μεταξύ των λουλουδιών και χλωρών κλαδιών, φυτών αποτρεπτικών του κακού, όπως τσουκνίδα, σκόρδο, δαιμοναριά, αγκάθια. Σε ορισμένες περιοχές οι μαγικές ενέργειες για υγεία συνοδεύονται από ομαδικές εκδηλώσεις, όπως αγερμούς (παιδιά στεφανωμένα με λουλούδια και κρατώντας κλαδιά καρποφόρων δένδρων έλεγαν τραγούδια του Μάη:
Μάη, Μάη χρυσομάη ,τί μας άργησες;
να μας φέρεις τα λουλούδια και την άνοιξη; ή
Μάη, Μάη δροσερέ κι Απρίλη λουλουδάτε (με τα ρόδα) κ.ά.
Το μαγιάτικο στεφάνι θα παραμείνει στο σπίτι μέχρι τα μέσα του καλοκαιριού. Στη γιορτή του Αη Γιάννη του Κλείδωνα το ρίχνουν στη φωτιά. Ανάβουν φωτιές σε δρόμους και πλατείες και πηδούν πάνω από τη φωτιά τρεις φορές, τρέχοντας.
Πηγή: https://eleftherostypos.gr/tag/protomagia
Δημιουργώ με όρεξη και φαντασία κόμικ-Τμήμα Δ1
Στο πλαίσιο του γλωσσικού μαθήματος δημιουργούμε τα δικά μας κόμικς. Με όρεξη και φαντασία!
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ευδοκία Συμεωνίδου
2-4-2023 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Δράσεις Σχολικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης
Σε όλα τα παιδιά αρέσει να τους διαβάζουν βιβλία. Πόσο παραπάνω θα τους αρέσει λοιπόν, ένα βιβλίο στην πλοκή του οποίου γίνονται συμμέτοχοι! Νιώθουν πως μπορούν να ελέγξουν την ιστορία, μια αίσθηση σημαντική για μικρούς ανθρώπους που όλα τους υπερβαίνουν, όλα είναι πιο μεγάλα από αυτούς και για όλα αποφασίζει κάποιος άλλος για αυτούς!
Στο πλαίσιο του εορτασμού για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου οι μαθητές της Α΄και Β΄τάξης απόλαυσαν στον χώρο της Βιβλιοθήκης του σχολείου…
“Το βιβλίο που κουνιέται”
Το «Αν ήμουν βιβλίο…» ενθουσίασε τους μαθητές της Ε΄και Στ΄τάξης με τις καταπληκτικές εικόνες του Andre Letria σε συνδυασμό με τους προσεγμένους συλλογισμούς του Jose Jorge Letria για τις χαρές της ανάγνωσης σε σε αυτό το βιβλίο τέχνης, αφιέρωμα στον «καλύτερο φίλο του ανθρώπου» το βιβλίο.
Με αφορμή τον τίτλο και το σταθερό αφηγηματικό μοτίβο του βιβλίου, καταγράψανε τις δικές τους σκέψεις ως βιβλία. Αν ήμουν βιβλίο τι θέμα θα είχα; Ποιοί θα ήθελα να με διαβάζουν; Τι ιστορία θα έλεγα; Πού θα ήθελα να πάω; Ποιοι θα ήθελα να με διαβάσουν;
Ακούστηκαν ιδέες για βιβλία φανταστικά, αστυνομικά, περιπετειώδη, με πριγκίπισσες και πρίγκιπες, παραμύθια, βιβλία για ταξίδια, βιβλία γνώσεων… για παιδιά, για μεγάλους…
Βιβλία με μαγικές δυνάμεις που θα έπειθαν τον κάθε αναγνώστη…
Με αφορμή τον τίτλο του βιβλίου οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις ως βιβλίο συνοδεύοντάς τες με ζωγραφιά.
Κάποιοι άλλοι δημιούργησαν ταινία μικρού μήκους με ήρωα ένα βιβλίο με τη βοήθεια του stop motion.




































