Το Πανεπιστήμιο Κρήτης [Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α] και το Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας (ΕΛ.ΙΝ.Υ.Α.Ε] με ιδιαίτερη χαρά σας παρουσιάζουν το 1ο επεισόδιο του “Captain Covid-19”
Το Πανεπιστήμιο Κρήτης [Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α] και το Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας (ΕΛ.ΙΝ.Υ.Α.Ε] με ιδιαίτερη χαρά σας παρουσιάζουν το 1ο επεισόδιο του “Captain Covid-19”

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει τη Δευτέρα 14/09/20.
Οι μαθητές προσέρχονται στις 8:15 το πρωί με τη συνοδεία των γονέων τους , παραδίδονται στους δασκάλους/ες που θα τους περιμένουν στην αυλόπορτα του σχολείου και αποχωρούν στις 11:30 π.μ. Οι μαθητές της Α΄τάξης θα λάβουν επιπλέον σχετικές οδηγίες από την υπεύθυνη δασκάλα του τμήματος.
Η χρήση μάσκας από τους μαθητές είναι υποχρεωτική. Σχετικές οδηγίες έχουν αναρτηθεί στο ιστολόγιο του σχολείου (https://blogs.sch.gr/15dimnikaias/) και παρακαλούμε για τη συνεργασία σας προκειμένου να τηρηθούν όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφαλείας για τον covid-19.
Τέλος, οι μαθητές και οι μαθήτριες να κρατάνε τις σχολικές τους τσάντες για να παραλάβουν τα βιβλία τους.
Οι εκπαιδευτικοί και ο διευθυντής του σχολείου ευχόμαστε σε όλους
Καλή και Δημιουργική Σχολική Χρονιά!

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει τη Δευτέρα 14/09/20.
Οι μαθητές προσέρχονται στις 10:30 το πρωί με τη συνοδεία των γονέων τους , παραδίδονται στους/τις δασκάλους/ες που θα τους περιμένουν στην αυλόπορτα του σχολείου και αποχωρούν στις 12:00 το μεσημέρι. Οι μαθητές της Α΄τάξης θα λάβουν επιπλέον σχετικές οδηγίες από την υπεύθυνη δασκάλα του τμήματος.
Η χρήση μάσκας από τους μαθητές είναι υποχρεωτική. Σχετικές οδηγίες έχουν αναρτηθεί στο ιστολόγιο του σχολείου και παρακαλούμε για τη συνεργασία σας προκειμένου να τηρηθούν όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφαλείας για τον COVID-19.
Τέλος, οι μαθητές και οι μαθήτριες να κρατάνε τις σχολικές τους τσάντες για να παραλάβουν τα βιβλία τους.
Οι εκπαιδευτικοί και ο διευθυντής του σχολείου ευχόμαστε σε όλους
Καλή και Δημιουργική Σχολική Χρονιά!

Η δασκάλα της Γ’1 τάξης, κ. Μυρτώ Πετρίδου, συνέθεσε ένα τραγούδι εμπνευσμένο από το γνωστό τραγούδι «Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ», προσαρμόζοντάς το στις σημερινές συνθήκες, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία μέσα από έναν παιχνιδιάρικο τρόπο να εφαρμόζουν πιο αποτελεσματικά τα μέτρα προστασίας για το Covid-19.
Μπορεί οι μαθητές Δημοτικού να επέστρεψαν στα θρανία αλλά τα μαθήματα τηλεκπαίδευσης στην ΕΡΤ2, το τηλεοπτικό πρόγραμμα που «σάρωσε» σε τηλεθέαση, ενόσω τα σχολεία ήταν κλειστά, επιστρέφουν με ολοκαίνουργιο πρόγραμμα το Σάββατο 6 και 13 Ιουνίου στις 10:00.
Τα μαθήματα είναι διαθέσιμα στην υβριδική πλατφόρμα ERTHybrid, στην ιστοσελίδα της ΕΡΤ καθώς και στο official κανάλι της ΕΡΤ στο YouTube.