Σε αυτή τη σελίδα του BLOG μας , παρουσιάζονται οι
ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
των παιδιών του 2ου Υποχρεωτικού Τμήματος/Ολοήμερου
(ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ Υποχρεωτικού Τμήματος: ΒΑΛΑΒΑΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ)
(ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ Ολοήμερου Τμήματος : ΦΛΩΡΟΥ ΜΕΛΙΤΙΝΗ)
_______________________________________________
“ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ…”
ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ “Κ” ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ….
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΘΑΛΑΣΣΑ,ΤΟΝ ΒΥΘΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΣΜΕΝΟΙ
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ” ΤΟ ΦΑΓΚΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΥΜΠΡΙ” ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΤΡΙΒΙΖΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ
ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΨΑΡΑΚΙΑ!!!
Καλοκαιρινά καδράκια- σπιτάκια για να τα στολίσουμε στο δωμάτιό μας και να θυμόμαστε τη χρονιά που περάσαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης
ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΕΝΤΟΜΑ
ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΚΙ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ
ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΡΧΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΙΣΣΑ!!!
ΟΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ….
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΤΟΜΟ ΑΥΤΟ….
ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : ” ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΜΕ BEEBOT TH ΔΙΑΣΧΙΖΩ “
ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΓΩΝΙΑ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ…
ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ… ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ…..
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ. “ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ” ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ “Θθ” !
Ακόμη τα παιδιά με τη βοήθεια και συμμετοχή των γονέων έφεραν πληροφορίες για κάποιο από αυτά τα μνημεία ,
τα οποία αναρτήθηκαν στο ” ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ- ΚΑΒΑΛΕΤΟ” :
Στη συνέχεια τοποθετήσαμε τα μνημεία σε ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ με βάση αυτό που φτιάχτηκε πιο παλιά. Τα παιδιά έκριναν την “παλαιότητα” των μνημείων με βάση τη φωτογραφία του. Με τη βοήθεια αυτοσχέδιων γρίφων βρήκαν και τοποθέτησαν τα μνημεία στη γραμμή του χρόνου.
Έπειτα, στείλαμε τον ΡΟΜΠΟΝΤΙΚΟΥΛΗ να επισκεφτεί τα μνημεία ακολουθώντας την ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ!!!!
ΑΚΟΜΗ
ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΝΕΠΝΕΥΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
_______________________________________________
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ” ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ”
ΔΩΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ!!!! “ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ, Σ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!”
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ Μμ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ-ΜΑΜΑΣ ‘
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ” ΠΑΣΧΑ”
Τα παιδιά του ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ εύχονται “ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ” μέσα από μια κατασκευή στην οποία αξιοποιήθηκαν υλικά που είχαν περισσέψει από προηγούμενων ετών πασχαλινές κατασκευές
και γράφουν ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ
” ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ” ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ
ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ
” ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ”!!!
“ΗΡΘΕ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ,ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΒΑΓΙΑ…”
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΥΓΑ…
.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : “ΑΝΟΙΞΗ “
Η ΑΝΟΙΞΗ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ!!
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ” 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 ” – “ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ”
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : ” ΚΑΝΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΘΕΣ Η ΓΗ ΜΑΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙ”
ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ Σ ΑΥΤΟ!
ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΝΙΔΙΑ-ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΙ ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΝ “ΚΥΡΙΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΟΥΛΗ”
ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΔΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΑΔΕΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ” ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΟΥΛΗ” ΜΑΣ ΕΚΕΙ..
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : “Η ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΘΙΜΟ ΠΑΛΙΟ….”
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ “Σ”ΤΗΣ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ,ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ…
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : “ΜΑΡΤΙΟΣ – ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΑΝΟΙΞΗ!!”
“ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ”
ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ…
ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΑΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ ΜΑΣ…
ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : “ΚΑΝΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΘΕΣ Η ΓΗ ΜΑΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙ” ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ ΑΡΛΕΚΙΝΟ ΡΟΜΠΟΤ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ, ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ !!
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ” ΚΑΝΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΘΕΣ Η ΓΗ ΜΑΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙ”
ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ Κ..ΖΑΡΑΜΠΟΥΚΑ “Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΕΝ,Η ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ”ΕΠΕΙΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ!!
ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΓΑΝΕΛΑΙΟΥ!
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΑΠΟΚΡΙΕΣ !!
ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ…
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ “ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΟΝΤΙΑ ΔΥΝΑΤΑ” ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΛΥΣΙΜΑΤΟΣ ΔΟΝΤΙΩΝ!!
Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με τίτλο : “ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΟΝΤΙΑ ΔΥΝΑΤΑ ”
και με αφορμή το βιβλίο :
” ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΑΛΑΤΑ” του Γ. Σακελλαρίδη
δημιουργήσαμε τις δικές μας σαλάτες με ζωγραφιές και δημιουργική γραφή.
Μπορείτε να δείτε το σχετικό POWER POINT πατώντας πάνω στην …. Α Γ Α Π Η Μ Ε ΝΗ ΣΑΛΑΤΑ
( “προβολή παρουσίασης” και “από την αρχή”)
Ακόμη, οι μαθητές και μαθήτριες μας με τη βοήθεια των μαμάδων τους δημιούργησαν “ΦΑΓΩΣΙΜΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ” με ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ. Μπορείτε να τις παρακολουθήσετε στο βίντεο που ακολουθεί:
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : ” ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΟΝΤΙΑ ΔΥΝΑΤΑ”
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΦΥΤΕΨΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΠΑΤΑΤΙΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΑΡΗ , ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ…
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ!!!
ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ “ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΟΝΤΙΑ ΔΥΝΑΤΑ” ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ “Ο ΧΑΡΗΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΧΟΡΤΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ” ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ,ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ “ΠΑΤΑΤΑ”,ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΥΠΩΣΑΜΕ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ ΧΑΡΑΓΜΕΝΕΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ!
ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ,ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΟΥΜΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΕ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ!
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : ” ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΟΝΤΙΑ ΔΥΝΑΤΑ!”
ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ…
ΕΠΕΙΤΑ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΖΑΡΙ ΜΕΤΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΔΟΝΤΙΑ,
ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ…
ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΙΓΑΝΤΙΟ ΦΙΔΑΚΙ ΜΕ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ!!
ΧΕΙΜΩΝΑΣ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ!!!
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΧΕΙΜΩΝΑΣ!!!!
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΡΟΥΧΑ, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ…
ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΙΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΠΟΥΛΟΒΕΡ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΚΙΑ…
ΕΠΕΙΤΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟ ΜΑΣ!!
ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ “Χ” ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΑΠΟ “Χ”….
..ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ “Χ” ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ “Χ” ,ΣΤΗ “ΧΕΛΩΝΑ”,ΣΤΑ “ΧΡΗΜΑΤΑ” ΚΑΙ ΣΤΟ “ΧΑΡΤΑΚΙ”!!
ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2022
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΕΥΧΕΣ !!!!!! ΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΑΓΑΠΗ,ΕΙΡΗΝΗ,ΤΡΟΦΗ,ΣΤΕΓΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!!!!!
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ!!!
ΝΤΥΘΗΚΑΜΕ ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΑΚΙΑ,ΚΕΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΓΛΥΚΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΥΧΗΘΗΚΑΜΕ
“ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ”
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!!!
ΟΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
1. Αστεράκια από φελιζόλ βαμμένα και στολισμένα με χρυσόσκονη για στολίδια του δέντρου.
2. Στεφανάκι με μαλλιά πλεξίματος , στολίδια και ευχές για την πόρτα.
3. Ομαδική ευχετήρια κάρτα.
________________________________________________
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΚΑΝΕΛΑΣ……
ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ……
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ…
ΚΑΙ ΜΕΤΡΑΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΩΣ ΤΗΝ ΑΓΑΛΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!!!!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κατασκευή μενταγιόν – παιδικής
φιγούρας- με πηλό
για την Ημέρα των Παιδιών
( 20 Νοεμβρίου)
____________________________________
Ανοίξτε την Παρουσίαση Power Point και επιλέξτε ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ( Από την αρχή) για να δείτε τα πορτραίτα των παιδιών που φιλοτέχνησαν μεταξύ τους στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα : ” Είμαστε όλοι ίσοι κι ας είμαστε διαφορετικοί”
________________________________________________
ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Πηγή έμπνευσης το βιβλίο της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου :
” Η κυρά Δημοκρατία”
“Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία….και τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο” πηγή έμπνευσης για τις ζωγραφιές μας και κατασκευή περιστεριών για την ημέρα της μνήμης των γεγονότων στο Πολυτεχνείο.
“Ο ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Η ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥΛΑ”
Με νερομπογιές και πινέλα για το φόντο,
με τέμπερες και φύλλα για το τύπωμα,
με μαρκαδόρους για τη γραφή της λέξης ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
δημιουργήσαμε στο Ολοήμερο Πρόγραμμα τα καδράκια μας.