Πρόγραμμα 1ου Υποχρεωτικού τμήματος

Σε αυτή τη σελίδα του BLOG μας , παρουσιάζονται οι

ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

των παιδιών του 1ου Υποχρεωτικού  Τμήματος

(ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΒΑΛΑΒΑΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ)


Ξεκινήσαμε με χαρά τη νέα μας σχολική χρονιά!

Για να είμαστε, όμως πιο οργανωμένοι και σωστοί μέσα στην τάξη μας, συζητήσαμε και φτιάξαμε παρέα με τα παιδιά τον ” Νούλη, τον Κανονούλη”.

Ο Νούλης είναι στην τάξη μας και μας θυμίζει όλους τους κανόνες συμπεριφοράς, όπως ότι δεν τρέχουμε, δε χτυπάμε άλλα παιδάκια, ακούμε την κυρία προσεχτικά, σηκώνουμε το χέρι μας όταν θέλουμε να πούμε κάτι κ.α.

Μιλήσαμε για τον εαυτό μας, για το πρώτο γράμμα απ’ το όνομά μας, το σχεδιάσαμε με τουβλάκια, με ζωγραφική και φυσικά προσπαθήσαμε να φτιάξουμε και τον εαυτό μας.

________________________________________________

1  ΟΚΤΩΒΡΗ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ  ΗΛΙΚΙΑΣ

   Πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή μας και στην ανατροφή μας παίζουν οι γιαγιάδες και οι παππούδες μας.

Χ Ρ Ο Ν Ι Α      Σ Α Σ      Π Ο Λ Λ Α ! ! !

Κι επειδή δεν μπορούμε να σας καλέσουμε στο σχολείο , λόγω κορωνοϊού, σας αφιερώνουμε αυτά τα τραγουδάκια.

________________________________________________

26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΣΤΙΣ 26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΑΣ!

ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ, ΕΙΔΑΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ . ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΔΩΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΛΈΥΚΟ ΛΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ  ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΡΟΠΟ.

________________________________________________

28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ “ΟΧΙ”
ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ “ΟΧΙ” ΠΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ  ΤΟ 1940 ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ. ΕΠΙΣΗΜΑΝΑΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΑ, ΤΑ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ,ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΦΥΣΙΚΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΧΑΡΑ, ΛΥΠΗ, ΦΟΒΟΣ Κ.Α.
ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ , ΜΕΛΕΤΗΣΑΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ .
________________________________________________

31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ:

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ ” ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ”. ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΜΑΤΑ, ΠΑΙΞΑΜΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΝΟΜΑΣΑΝ “ΤΟΥΙΤΙ”. ΓΡΑΨΑΝΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟΥ.

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΙΝΙΓΜΑ:
” ΕΧΩ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΥΤΙ ΚΙ ΟΛΟ ΡΙΧΝΩ ΚΑΤΙΤΙ,
ΟΣΟ ΤΡΩΕΙ ΚΑΙ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ,
ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΒΑΡΑΙΝΕΙ.
ΜΑ ΑΝ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ Τ ΑΔΕΙΑΣΩ,
ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΘΕ Ν ΑΓΟΡΑΣΩ.
ΤΙ ΕΙΜΑΙ?”

___________________________________________

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΥΛΗ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΕ ΤΟΣΑ ΠΕΣΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΤΟΝΙΣΑΜΕ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ “Φ” ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ, ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ.
ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΑΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ.ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΥΠΩΜΑΤΑ ΜΗΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ.
ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗ ΣΠΟΡΑ . ΜΑΘΑΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ “O Ο ΓΕΩΡΓΟΣ” KAI ΕΙΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΙΝΙΓΜΑ, ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΜΕ ΠΙΝΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΧΡΩΜΑ.
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΣΠΕΙΡΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΠΟΡΟ, ΤΟΝ ΣΠΟΡΟ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ , ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΤΗΣ 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ . ΑΡΧΙΚΑ ΒΑΨΑΜΕ ΤΑ ΚΥΠΕΛΑΚΙΑ, ΕΠΕΙΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΟ ΣΚΙΑΧΤΡΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΥΤΕΨΑΜΕ ΤΟΝ ΣΠΟΡΟ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑΝ, ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΦΑΣΟΛΙΑ.
ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΜΑΣ,ΟΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΤΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΟΡΑΚΙΑ ΜΑΣ , ΤΑ ΒΑΛΑΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ, ΑΦΟΥ ΤΟΝΙΣΑΜΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΦΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥΣ.

Το θέμα της σποράς ολοκληρώσαμε με το αγαπημένο μας τραγούδι ” Ο γεωργός ” ,το οποίο ζωγραφισαμε ανα ομάδες , το τραγουδήσαμε και σας το παρουσιάζουμε!!
______________________________________________
ΚΑΛΗ  ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ,ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2021!!
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ!!!!
ΧΙΟΝΙ,ΠΑΓΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΠΟΛΛΕΣ….ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ,
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ,ΑΛΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ TO XIONI;; ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΓΟΣ;;
ΠΟΥ ΘΑ ΛΙΩΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ Ο ΠΑΓΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ  ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΑ ΧΙΟΝΙΑ;;;
ΤΡΕΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ,ΑΥΛΗ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ  .ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ  ΚΑΙ
 ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΤΙ ΟΠΑΓΟΣ ΘΑ ΛΙΩΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ!!!
ΑΦΟΥ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΓΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΧΟΡΕΨΑΜΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΟΥΜΕ
ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ” ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ” ΜΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΚΑΘΩΣ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ..
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΜΕ;;;

______________________________________________

ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕΡΑΣ ΝΥΧΤΑΣ
 
ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ,ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ . Η ΓΗ ΜΑΣ ΓΥΡΙΖΕΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ!! ΕΤΣΙ ΕΝΑΛΑΣΣΕΤΑΙ Η ΜΕΡΑ ΚΑΙ Η ΝΥΧΤΑ.. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ;; ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ;; ΣΥΖΗΤΑΜΕ, ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ TΗΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ KAREN CONINE ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΙΝΑΚΑ!!
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ,ΛΟΙΠΟΝ, ΤΗΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕΡΑΣ ΝΥΧΤΑΣ, ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ “ΗΛΙΟΣ ΜΕ ΦΕΓΓΑΡΙ” ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΟΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΟ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΕ ΠΟΛΥ…ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ,ΑΠΟ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ!!
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ,ΤΑ ΜΕΤΡΑΜΕ,ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 7, ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ  ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ,ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΧΑΡΤΙ  ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ !!! ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΚΙ ΑΝΑΜΙΓΝΥΟΥΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ.
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΚΤΙΝΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ, ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΜΑΣ ΦΕΓΓΑΡΙ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΠΙΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ!!!
________________________________________________

ΑΠΟΚΡΙΕΣ

ΕΦΤΑΣΑΝ ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ
Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΕ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!
ΦΤΙΑΞΑΜΕ  ΚΑΙ ΚΛΟΟΥΝΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΑΣ  ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΑΣΚΟΥΛΕΣ!!
…ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΛΑΖ ΜΟΝΟ ΜΕ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ ΦΑΓΗΤΑ..
_______________________________________________

25H ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗ

ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΣΟΛΙΑΔΑΚΙΑ ΜΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ,

ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ , ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟ , ” ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ” ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΙΑΣ ΦΑΚΙΝΟΥ.

ΖΗΤΩ Η 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821
     ” ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ!”
________________________________________________

ΑΝΟΙΞΗ!!!

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ  ,  ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΛΙΚΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ!!
ΦΥΣΙΚΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ, ΑΝΑΛΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΡΟΠΟ!!
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΣΟΥΜΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!!
ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΜΑΣ!!
_______________________________________________

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!!

ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ , ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ!!!

________________________________________________

ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  ΜΑΣ ΜΕΤΑ  ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ!!!

“Η ΠΡΩΤΗ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΑΝΟΙΞΩ ΜΑΝΟΥΛΑ ΘΑ ΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΡΘΕΙ ΝΑ ΤΗ ΦΙΛΗΣΩ….”.
ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΛΥΚΙΕΣ ΦΩΝΟΥΛΕΣ ΜΑΣ!!!
ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ!!..

________________________________________________

ΑΝΟΙΞΗ!!!
ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ, ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΟΥΝ ,ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ …
ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΛΑΖ ΚΑΙ ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ!!!

________________________________________________

Κλείνοντας αυτή την ιδιαίτερη σχολική χρονιά που ζήσαμε γονείς, εκπαιδευτικοί και παιδιά ευχόμαστε ένα ξεκούραστο και ανέμελο καλοκαίρι σε όλους!!!

 

Άλλωστε όπως λέει και το αγαπημένο μας τραγούδι “καλοκαίρι μου μυρίζει….”

 

________________________________________________

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση