Γ΄ τάξη – Ηλεκτρονική εφημερίδα Οκτωβρίου 2024
Τα παιδιά της Γ΄ τάξης με αφορμή το τραγούδι “Αν όλα τα παιδιά της Γης” και το παραμύθι “Ο εγωιστής Γίγαντας” ζωγράφισαν κι έγραψαν τις σκέψεις τους σχετικά με την ειρήνη, την αγάπη και τον εγωισμό.
Τα παιδιά της Γ΄ τάξης με αφορμή το τραγούδι “Αν όλα τα παιδιά της Γης” και το παραμύθι “Ο εγωιστής Γίγαντας” ζωγράφισαν κι έγραψαν τις σκέψεις τους σχετικά με την ειρήνη, την αγάπη και τον εγωισμό.
Τα παιδιά της Β΄ τάξης με τη φαντασία τους προτείνουν ιδέες πώς μπορεί να είναι η αυλή του σχολείου, ώστε τα διαλείμματα να είναι πιο διασκεδαστικά. Ακόμη, περιγράφουν όλα όσα τους δίνουν χαρά στο σχολείο.
Τα παιδιά της Α΄ τάξης έπαιξαν με τους αριθμούς ζωγραφίζοντας γάτες, δέντρα, πεταλούδες, λουλούδια, παπάκια και συννεφάκια.
ΑΡΙΘΜΟΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ!
Η κάτω αυλή έγινε χαρούμενη και πολύχρωμη! Οι δασκάλες της Β΄ τάξης κα Στέλλα Κωνσταντίνου και κα Γιώτα Νυφιάτη σε συνεργασία με μαθητές-μαθήτριές τους και γονείς διακόσμησαν με επιδαπέδια παιχνίδια, ώστε στα διαλείμματα τα παιδιά να διασκεδάζουν παίζοντας ομαδικά. Επίσης, ζωγράφισαν φατσούλες μπροστά από το κυλικείο, για να φαίνεται και η σειρά που πρέπει να τηρούν τα παιδιά στα διαλείμματα, όταν θέλουν να ψωνίσουν.
Υπέροχη πρωτοβουλία, υπέροχο και το αποτέλεσμα της ομαδικής δράσης.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης που πέρασαν στην παρέλαση στο Κερατσίνι την 28η Οκτωβρίου.
Συγχαρητήρια στον Γυμναστή μας κο Λάμπρο Παληόπουλο, που τους προετοίμασε και στους δασκάλους μας κα Έλενα Τζήλλα και Βαγγέλη Μπουρτζή, που τα συνόδεψαν στη δοξολογία και στην παρέλαση.
Ξέρω τι θα πει πατρίδα, ξέρω τι θα πει ειρήνη, ξέρω τι θα πει λευτεριά!
Θα παλέψουμε παρέα μη μας τα πάρουνε.
Δεν μπορώ όμως να μιλώ σαν άνθρωπος! Τι κρίμα!
Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου στις τάξεις πραγματοποιήθηκαν οι σχολικές γιορτές για να τιμήσουμε την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.
Οι μαθητές και μαθήτριες της Δ΄ τάξης υποδέχτηκαν μαζί με τη δασκάλα τους κα Ανθή Τσώτα τους γονείς τους και παρουσίασαν τη γιορτή που είχαν προετοιμάσει για την εθνική επέτειο.
Αφήγηση των ιστορικών γεγονότων, οπτικοακουστικά ντοκουμέντα, υπέροχα τραγούδια με τα μεταλλόφωνα με την καθοδήγηση του μουσικού μας κου Ορέστη Διαμαντάρα και στο δεύτερο μέρος της γιορτής το θεατρικό δρώμενο βασισμένο στο έργο της Γαλάτειας Γρηγοριάδου-Σουρέλη “Από το ημερολόγιο ενός μουλαριού” που επιμελήθηκε η δασκάλα του Ολοήμερου κα Δήμητρα Σκαρμούτσου με τη σκηνοθετική καθοδήγηση του θεατρολόγου κου Φοίβου Μαρκαντώνη και την πρωταγωνιστική μάσκα μουλαριού, που κατασκεύασε ο εικαστικός μας κος Μικάν Ζαΐμι.
Συγχαρητήρια σε παιδιά και εκπαιδευτικούς.
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΗΡΩΕΣ
ΕΦΕΔΡΟΣ ΑΝΘΥΠΟΛΟΧΑΓΟΣ